M-am sculat dimineata,am mers la baie,mi-am facut rutina zilnica apoi am mers la dulap si mi-am ales o pereche de blugi ,un tricou cu flagul Americii si conversii mei.Ca machiaj am folosit doar putin rimel si un luci de buze roz.Am mers jos ,mi-am pus lapte si cereale intr-un bol si am inceput sa mananc.In timp ce mancam mi-am simtit telefonul vibrand in buzunar ,i-ar cand l-am scos am vazut ca am un mesaj de la Harry.
**Harry**
Printes-o stai acasa caci vin si te iau eu ok?
**Catre Harry**Sigur iubire,ne vedem atunci.
Dupa ce am mancat si mi-am spalat farfuria am auzit un claxon de afara si mi-am dat seama ca era Harry.Mi-am luat geaca si am iesit afara.Am intrat in masina i-ar Harry m-a sarutat imeidiat.
-Neata si tie Harry.
-Neata printesa.
-Deci esti pregatit de scoala?
-Iubire,stii bine ceparere am despre scoala.
-Da Harry,normal ca stiu.Am mers timp de 10 minute in care am vorbit,am ras si am glumit cu Harry,apoi am ajuns la scoala.
In fata scolii era El' si Louis.Ok ce se intampla si eu nu stiu?
-Eleanor Calder ai ceva sa imi spui?
-Mnu,adica,nu stiu,adica..
-Lasa ca vorbim noi mai tarziu.Orele au trecut destul de repede,la pranz am stat cu Harry ,El' si Louis.
Dupa ore Harry m-a adus acasa,i-ar eu l-am invitat sa intre.
-Harry ,ti-e foame??intreb eu iesind din bucatarie.
-Mai si intrebi?spune el si fuge in bucatarie.
-Asta era ideea,vreau sa faci ceva de mancare pin ama duc eu sa ma schimb.spun si incep sa rad victorioasa.
-Daca nu erai iubita mea,te injuram,sincer.L-am lasat pe Harry sa faca ceva de mancare in timp ce m-am schimbat.
Dupa ce am mancat am urcat sus cu Harry si am mai stat [utin la tv.
-Iubito,eu trebuie sa plec.
-Dar te rog,mai stai cu mine.
-Ok,voi sta pina adormi,dupa am putina treaba.
-Noapte buna Harry.
-Noapte buna Printesa,spune Harry si ma saruta pe obraz.Am adormit imeidiat in bratele lui Harry ,pentru ca eram obosita.
______________________________________________________________________________________________________
Hei lume,stiu ca am postat foarte tarziu ,dar de acum voi posta un capitol pe saptamana,si dat fiind ca azi e duminica,marti sau miercuri veti mai avea un capitol.Astept parerile si voturile voastre.
App,scuze de greseli.
Kisses A.