A doua zi m-am sculat de dimineata si nu am gasit pe nimeni linga mine.Cred ca Harry a plecat acasa,iar El' nu a ajuns inca.Stateam in fata oglinzii cand deodata am simtit un miros placut.Clatite,erau clatite.M-am imbracat rapid,si am coborat jos unde l-am vazut pe Harry doar in blugii lui de aseara,si la bustul gol.Cand m-a auzit s-a intors cu fata la mine in mana tinand 2 farfurii cu clatite,Nutella si capsuni.
-Neata printeso,cum ai dormit?
-Harry,uite asculta,multumesc pentru ce ai facut aseara si pentru toata asta,spun eu aratand cu mainile spre farfuria din fata mea.
-Cu mare placere printeso.
-Uite Harry,eu nu pot sa fiu cu tine,sau sa fac ce vrei tu,pur si simplu nu pot.
-Alice,stiu ca din cauza a ce ai auzit despre mine ai aceasta parere,dar ce ai zice sa stergem totul cu buretele,si sa imi dai o sansa sa-ti demonstrez ca nu sunt asa cum crezi tu.
-Uite Harry,ma voi gandi insa acum vreau sa merg sa imi fac bagajul pentru maine.
-Ok,daca ai nevoie de ceva suna-ma.
Am asteptat pina a plecat Harry,dupa care am mers sus si mi-am facut geanta ,si am sunat-o pe El'sa vad daca vrea sa vina la mine,insa a spus ca merge impreuna cu mama ei la shopping.
Am mai stat putin si am vazut ca este ora 23:00 asa ca am decis sa ma culc.
A doua zi dimineata m-am sculat mi-am facut rutina de dimineata,miam luat o rochita de primavara albastra si o pereche de balerini albi,dupa care m-am machiat putin si am mers la scoala pentru ca de acolo ne porneam toti la mare.Da stiu,avem o scoala grozava.
M-am asezat linga El'si am adormit.Pe la jumatatea drumui m-am sculat si am vazut ca nu m-ai stateam cu capul pe El'ci pe Harry care se juca in telefon.
-Hei,unde e El' il intreb eu pe Harry?
-Este in fata cu Louis,nici eu nu stiam ca eu doi se inteleg,imi spuse Harry si imi zambi.
-Uite Hary,m-am mai gandit la ce ai spus tu si vreau sa iti acord o sansa.
Da ,am stat si m-am gandit ,nu-mi pasa ce zic cei din jur atat timp cat mie imi place de el.
-Merci printes-o,imi spune Harry si ma saruta pe obraz.
Dupa inca 30 de minute de mers am ajuns .
Am coborat si ne-am cazat eu fiind cu El'in camera.Am mers in camera,ne-am schimbat,ne-am luat costumul de baie si am mers pe plaja.Am intrat in apa si am inceput sa ne stropim,apoi am iesit si ne-am asezat pe prosoape pina cand a venit o fata si la saruta pe Harry.
-Buna iubire,ce cauti aici? spuse ea si se uita urat la mine.
-Ok,pot sa stiu cine esti?intreaba Harry
-Nu iti mai aduci aminte de mine?
-Nu,sincer nu as fi uitat o fata care arata ca un extraterestru.
M-am sculat de acolo,pentru ca deja era iritant sa stau acolo si m-am porit spre hotel.
-Alice,am auzit o voce din spatele meu,era Harry.
-Harry ,lasa-ma ,credeam ca esti diferit.
-Alice nici nu o cunosc.
-Laso balta Harry.Tocmai ce am avut prima cearta cu Harry.Asta este stresant.
___________________________________________________________________________________________________________________________Mai intai vreau sa va spun ca o desteapta mia zis ca cartea mea e buna de sters la fund.Deci,daca nu va palce va rog eu nu o mai cititi.Eu nu o sa ma supar.
Kisses A.