M-am trezut cu o durere groaznica de cap,si simteam ca ma dureau toate oasele.Am dat sa ma ridic insa eram legata la maini si la picioare.Am inceput sa strig dupa ajutor,insa strigatul meu nu a durat mult,deoarece un barbat a intrat pe usa.
-Vad ca te-ai trezit.
-Unde sunt?si cine esti tu?
-Esti prea curioasa,nu crezi?Tine ,ia si manaca,sefului nu-i plac oasele.
Dupa ce a iesit barbatu pe usa,m-am culcat inapoi ,deoarece chiar daca imi era foame nu aveam cum sa mananc din cauza ca eram legata.
A trecut o zi,si inca una,si inca 2 si inca multe altele.Eram legata,tot in aceeasi camera,cu aceleasi haine pe mine.In aceste zile cat am stt aici,am mancat doar o data,de 2 ori pe zi vine o fata la mine si ma duce la baie,desigur insotita d einca 3 barbati.Vreau la Harry,am nevoie de el.Nu cred ca am mai recunoscut pina acum,insa imi este foarte dor de el,simt ca nici sangele nu-mi curge bine prin vene,din cauza ca el nu este aici.
A trecut o saptamana cred de cand sunt aici.Astazi au venit 2 fete,m-au dezlegat,m-au machiat si mi-au dat o rochie spunandu-mi ca astazi vine seful cel mare sa ma vada.
Dupa ce m-am imbracat ,am urcat intr-o masina si dupa 20 de minute am ajus in fata unui restaurant.Am coborat si am intrat.In restaurant nu era nimeni,era doar un barbat care statea cu spatele la mine,insa imi parea asa cunoscut.Am mers in fata lui si cand am vazut cine era mi s-a pus un nod in gat ,care nu-mi dadea voie sa vorbesc.
-Ce cauti tu aici?il intreb eu??
-Am venit sa vad ce faci?
-Stai,de unde stiai ca eu voi fi aici?Sau tu esti seful ala mare??
-Ah,nu eu sunt doar un pion ,sefu vine in 10 minute.
In timp ce vorbea, a intrat pe usa Jacob.El ce mai cauta aici?
-O,deci fetele mele te-au imbracat frumos.
-Stai,tu esti seful ala cel mare?
-Eu in persoana.Si vad ca si Harry a avut grija de tine.
Jacob s-a asezat jos in locul lui Zayn(da,el era cel din restaurant cu care a vorbit Alice).
-Lasa-ma sa iti spun o poveste Alice.Eu vreau sa ma razbun pe Harry,din niste motive personale si tu ma vei ajuta.Tu il vei face sa sufere,si daca nu ma ajuti tu vei fi cea care sufera.Ai inteles?
Stateam si ma uitam cu frica la persoana din fata mea,ins asimteam cum furia se aduna din ce in ce mai tare in mine,cum dracuy sa-l fac pe Harry sa sufere daca eu IL IUBESC.Da,ati vazut bine,il iubesc,si nu-mi pasa daca nu simte la fel,nu il voi face nici o data sa sufere.
-Tu esti prost sau te faci?Cum sa il fac pe Harry sa sufere?
-Cu talent,cum mortii matii vrei sa iti mai explic.
Dupa ce am plecat de la restaurant m-au dus acasa.Am vazut ca lumina era aprins ain camera mea.
Cand am intrat l-am vazut pe Harry ca statea pe pat cu o fotografie in mana.
-Harry,ce faci?
-Alice,unde ai fost?esti bine?ai patit ceva??
-Sunt bine Harry,doar lasa-ma sa ma bucur ca sunt din nou cu tine.
Harry m-a luat in brate si mi-a dat cel mai lung sarut pe care l-am primit vreodata.Cat timp am stat imbratisati m-am gandit daca sa ii spun lui Harry planul lui Jacob,sau nu.
-Unde ai fost?
-Uite Harry ,asculta-ma,si i-am spus lui Harry tot ce mi s-a intamplat si planul lui Jacob.
-Daca il prind pe nenorocit,il omor.
-Nu Harry ,nu trebuie sa isi dea seama ca stii ce se intampla.
-Nu,nu pot sa stau departe de tine.
-Nici eu Harry,insa trebuie s ao facem.
-Alice ce nu intelegi TE IUBESC,nu pot sa stau departe de tine.
-Stai,Harry tu tocmai ai spus ca ma iubesti.
-Da stiu,si cred ca am facut o greseala ca am spus-o ,vad ca tu nu simti la fel ca mine.Ti s-a indeplinit dorinta Alice,acum chiar am nevoie de un timp singur.
-Stai Harry.
-Pa ALice.
-Dar si eu te iubesc Harry,am spus eu insa se pare ca am spus-o doar pentru mine,pentru ca el era plecat demult.Doamne de ce trebuie viata sa fie asa complicata?
_____________________________________________________
Scuze de greseli .Scuze Scuze,Scuze de 1000 de ori.
Astept aprecieri.
Kisses A.