Orele au trecut destul de greu din cauza ca mereu ma gandeam cum sa vorbesc cu El'.Dupa ce s-a terminat si ultima ora am iesit afara si am asteptat sa iasa Harry .Dupa cateva minute de asteptare am vazut-o pe El' si am alergat repede spre ea.
-El' te rog,oar 5 minute lasa-ma sa iti explic.
-Alice nu am nevoie sa aflu nimic despre tine,doar lasa-ma.
-El'credeam ca suntem prietene.
-Ok Alice,doar 5 minute.I-am explicat lui El' cum am fost rapita i-ar ea doar asculta si cand am ajuns la sfarsit m-a cuprins.
-Scuze Alice,insa credeam ca ai uitat de mine si asta m-a infuriat,doar iarta-ma cu nu am fost alaturi de tine .
-E ok El'nu aveai de unde sa stii.
-Uite ca sa imi cer scuze vreau sa mergem doar noi 2 in mall astazi.
-Ok,dar il astept pe Harry sa il anunt mai intai.Am mai stat cu El'10 minute apoi am hotarat sa ne pornim pentru ca Harry nu mai aparea,o sai dau un mesaj ,cred.
Am mers cu El' prin toate magazinele si am facut o serie lunga de cumparaturi.Am mers dupa la o terasa si am baut cate un suc cand dintr-o data am vazut pe cineva cunoscut.Erau baietii si Harry insa langa ele mai erau niste fete .
Am mers spre ei i-ar nadm m-am apropiat mai tare una din fete sa pus in fata mea si mi-a zis.
-Da-te sau vei regreta.
-Uhm,cam greu,sunt iubita lui Harry.
-Imposibil,Harry nu a mai avut o iubita pina acum.
-Uite ca acum are.Am mers linga Harry ,l-am sarutat insa il simteam putin cam retras.
Am stat putin cu baietii dupa care am mers acasa .Harry m-a lasat in fata casei si a dat sa ma sarut insa eu l-am refuzat.
-Harry ce s-a intamplat azi?ai fost cam retras
-Doar ca....faza e ca eu nu am mai avut o prietena stabila.doar relatii de o nopate.
-Oh,inteleg acum.
-Sper ca e in regula.
-Da,este in regula.L-am sarutat pe Harry si am mers sus,m-am dezbracat si dupa am mers la baie.Am lasat apa sa curga pe mine relaxandu-ma.
Astazi a fost o zi lunga.
__________________________________________________________________________________________________________________Hei guys ,scuze ca nu am postat eri,insa nu am fost acasa si nu am avut Wi-Fi.
Scuze de greseli..Astept pareri,comentarii,likeuri.
Kisses A.