Am intrat in scoala si atunci s-a intamplat ceea ce imi doream sa nu se intample: toti s-au oprit din treburile lor si si-au intors privirile spre mine.Sincer asta este foarte ciudat.Am stat in usa si ma holbam la elevi i-ar ei la mine pana cand o fata s-a apropiat de mine si mi-a zis:
-Exact asa s-au uitat la mine cu doua saptamani in urma.
-Deci si tu esti noua?o intreb eu,inca uitandu-ma la multimea de elevi care ma examina.
-Da,apropo eu sunt Eleanor,insa poti sa imi spui El,mi-a spus fata si a intins mana spre mine.
-Buna,eu sunt Alice,am spus eu apucandu-i mana si scuturand-o.
-Daca vrei pot sa te ajut sa mergi sa iti luam orarul tau.spune El,i-ar eu ma uit la ea si ii zambesc in momentul cand elevii se opresc din holbat.
-Da,as avea nevoie de ajutor,spun eu si pornim amandoua spre o usa unde cred eu ca se afla biroul directoarei.
Am batut de 2 ori in usa i-ar din spatele ei s-a auzit un,,Intra",asa ca am intrat.
-Buna ziua fetelor,ne spune ea si ne arata spre doua scaune semn sa ne asezam.Tu trebuie sa fii Alice,am dreptate?
-Da doamna,eu sunt ,spun eu si incep sa examinez locul si pe directoare.Era o doamna tanara cred ca avea in jur de 35 de ani,imbracata cu o rochie neagra i-ar parul prins intr-un coc perfect.Cabinetul era alb si negru(cred ca are ceva femeia asta cu negrul) si cu foarte multe tablouri pe pereti.
-Uite Alice,acesta este orarul tau,sper ca te vei simti bine la noi in scoala.
-Multu...am inceput sa spun insa am fost intrerupa de o usa care s-a trantit cu putere de perete pe ea intrant un baiat blond , si era clar foarte nervos.
-Tu,ce ai mai facut de data asta,il intreaba directoarea pe baiatul de langa noi.
-Doar i-am spus profei de mate ce cred eu despre ea,spuse el si incepe sa rada zgomotos.
-Asteapta aici ii spune directoarea si iese pe usa.
-Si tu cine esti?intreaba baiatul blond.
-Nu cred ca te intereseaza asa mult Horan ii spune El',i-ar el se da mai aproape de ea si ii spune:
-Nu,pe mine nu ma intereseaza de ea,insa Harry va fi incantat sa o cunoasca,,spune el si pleaca la fel de nervos pe cat a intrat.
-Cine este el si acel Harry?o intreb eu pe El'?
-Doar niste nesimtiti,imi spune El'si se scoala de pe scaun facand-umi semn sa o urmez.
M-am mai plimbat cu El'prin scoala,dat fiind faptul ca azi e prima mea zi ,am fost invoita de la ore.
Dupa 1 ora de plimbat prin scoala,am hotarat sa merg acasa.
-El' eu cred ca o sa ma duc acasa sa ma pregatesc pentru maine.Vorbim pe internet?
-Sigur Alice,ai grija de tine.
Am iesit din curtea scolii si ma indreptam spre casa cand am auzit pasi in spatele meu,asa ca m-am intors i-ar acolo era baiatul blond care l-am vazut in biroul directoarei.
-Pot sa te duc eu acasa?intreaba el acum fiind langa mine.
-Pot sa merg si singura,oricum multumesc.
-Esti asa frumoasa,Harry va innebuni daca te vede.
-cine este acest Harry si cine esti tu,lasati-ma in pace.
-Niciodata.La auzul acestor cuvinte am marit pasul si am ajuns acasa mai repede decat intentionam cu blondu ala pe urmele mele.
Am intrat in casa i-ar acolo erau parintii mei.
-Buna mama,buna tata.
-Buna scumpo,vad ca e abia prima ta zi de scoala dar un baiat te aduce acasa imi spune tata,si eu incep sa rad la auzul afirmatiei lui.
-nu-i nimic tata,unii au mai mult noroc ca altii,ii spun tatalui i-ar el imi face cu ochiul.
Am mers sus in camera mea,m-am schimbat intr-o pereche de pantaloni scurti,si un tricou larg,mi-am luat laptopul si m-am trantit in pat.Am intrat pe facebook si am vazut ca am 5 cereri de prietenie dintre care El' si baiatu ala blond.
Am mai stat putin dupa care am vazut ca am un mesaj de la un anumit Harry Styles.
**Inceputul conversatiei**
-Buna frumoas-o,ce faci?
-Buna strainule.
-Acum sunt un strain dar te asigur ca vei dori sa ma cunosti.
-Nu cred,am auzit destule despre tine.
-Stii,cateodata nu trebuie sa asculti tot ceea ce zic ceilalti.
-Ma rog,cum zici tu.Pa strainule.
**sfarsit conversatie**
Am mai vorbit cu El',am mancat si dupa am hotarat sa ma culc.Maine va fi prima mea zi de scoala asa ca trebuie sa fiu pregatita.
*********************************************************Inca un capitol gata,astept parerile si voturile voastre.Dati si un sher sa vada si prietenii vostri:*kisses A.
P.S in poza Eleanor:*