M-am sculat dimineata si am inceput sa ma uit prin parti ,insa Harry nu era.Probabil s-a dus aseara dupa ce am adormit.Mi-am facut rutina de dimineata,m-am imbracat intr-o pereche de pantaloni si un tricou si am coborat jos,de unde venea un miros nemaipomeit de clatite.Cand am intrat in bucatarie ,l-am vazut pe Harry cu bustul gol facand clatite.
-Hei,neata,credeam ca ai plecat.
-Neata printesa,nu am ramas aseara cu tine.
-Ma bucur,sa stii.Am mancat cu Harry,dupa care ne-am uitat la niste filme,am ras,am glumit ,si am manact din nou.
-Printesa,ce planuri ai pentru vacanta de primavara?
-Inca nu stiu sigur ce voi face,cred ca voi sta acasa si voi privi filme,foarte multe filme.
-Eu cred ca vei face alt ceva.
-Si anume ce?
-Vei merge cu mine intr-o vacanta,la mare.Vrei?
-Harry,normal ca vreau.
-Ramane stabilit.Am mai stat putin cu Harry ,dupa care el a trebuit sa mearga acasa.Am hotarat sa merg pana la mall sa mai fac cumparaturi.M-am schimbat si am mers spre mall.Am cumparat tot ce aveam nevoi,insa cineva cunosc mi-a facut cu mana.Da.era El' si Louis.
-Hei porumbeilor,ce faceti?
-Ne plimbat,tu ce faci?
-Cumparaturi,spun si le arat pungile din mainile mele.Am mers cu El'si Louis la o cofetarie si am inceput sa vorbim.
-Deci ce faci in vacanta de primavara?ma intreaba Louis.
-Merg la mare cu Harry.
-Defapt si noi vroiam sa mergem la mare.Ce ar fi sa mergem impreuna?
-Suna minunat,voi vorbi cu Harry si va voi anunta eu.
-Ok.Dupa ce am ajuns acasa am mai intrat pe internet,i-ar cand ma pregateam sa ma culc telefonul meu a inceput sa sune.
**Harry**
-Ce faci printesa?
-Doar ce vroiam sa ma culc,tu ce faci?
-Pai,sunt la o florarie si ma intrebam ce flori iti plac,si ma gandeam sa trec pe la tine.
-Dar e ora 1.
-Si ce daca,deci.ce flori iti plac?
-Te las pe tine sa alegi.
-Ok,vin in 10 minute.
-Ok.Dupa 10 minute Harry a venit la mine cu un buchet de trandafiri si m-a sarutat.
-Sper ca iti plac trandafirii.
-Harry,tot ce vine din partea ta imi place.
-E bine de stiut atunnci.Am mers cu Harry sus si ne-am culcat.Maine facem bagajele,mergem la mare.
_________________________________________________________________________________________________
Heyy,am postat la ora 2:33 AM,da stiu sunt nebuna.Deci vreau sa imi cer scuze de greseli si astept voturile si comentariile voastre.
Kisses A.