11.

291 55 3
                                    

Ik kwam weerbij. Ik voelde mijn arm kloppen. Ik was bijna gebeten. Al snel dacht ik aan de grote snelle wolven, die opeens in een mens verranderde. Ik keek naar de plek er lag nog steeds een jongen. Het was.. Jacob? Jacob is een wolf? Om hem heen staan zijn hele pack. Seth...Leah, Jared, En nog meer maar ben te moe om op hun naam te komen. "Breng Vicky naar Esmé, Jared" Zegt Sam terwijl Jake nee schreeuwt .Hij rent naar me toe. Ik steek me hand uit zodat hij me kan optillen. Mijn been deed pijn dus hij moest me wel in zijn armen nemen. Ik keek naar Jacob, hij had pijn en ik kon niks doen. "Zo jullie zijn weer wolven" Jared zucht. Hij knikt. Jared keek me aan. "Weetje, Je bent mischien 11 dagen in Forks, En kijk wat je allemaal hebt meegemaakt" Hij glimlacht. Ik ook. "Vampieren, Weerwolven. Volgens mij word ik gek" Jared schud zijn hoofd. " Helaas is het echt, Wolf zijnde is wel way cooler dan Vampier zijn." "We wouden het eigenlijk geheim houden, Maar je was alleen in het bos!" Jared kijkt me aan. Ik hem. Jared was ook knap, Maar nooit knapper dan Jacob. Jared was meer de badboy.. Alhoewel Jake dat ook was. Opeens schrik ik. "ZOILA, MIJN HOND" Jared wrijft over me been. "Hij is veilig" Hij kijkt me even aan en grijnst dan. Hij komt steeds dichterbij, Als hij ze lippentuit schrik ik. Hij wilde me kussen. Ik draai snel mijn hoofd waardoor hij me kust op mijn wang. "Jared, nee" Ik kijk hem boos aan. "Wat je bent op Jacob, Laat me raden" Ik ben stil. Hij kijkt me boos aan. We zijn bij het Cullenhuis, Jared laat me vallen. Hij drukt zich aan word rood en veranderd in een wolf. Ik schuif mezelf naar achter terwijl Esme snel naar me toe komt geflitst ze houd me vast. Jared gromt naar me en rent dan hard weg. Rosalie komt ook naar buiten. Ze gaat naast me zitten. "Wat is er gebeurd, Liefje?" Vraagt Esmĕ. "Jared probeerde me te zoenen, En ik wilden dat niet. Toen vroeg hij of ik op Jake was, En ik reageerden niet.. Toen werd hij helemaal boos" Rosalie kijkt me aan. "Wolven zijn erg jaloers...Maar Jared heeft toch geen kans bij je" Ik schud mijn hoofd. "Maar je vind Jake toch leuk" Ik knik, Op dat moment komt Seth aanlopen "Wat? Heeft Jared je gezoend? En je bent op Jacob, wow" Zegt hij.

The Day I met Jacob Black.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu