Hoe zou bella dit kunnen doen? Ik kijk haar verschrikt aan. Maar toen Jacob zei dat hij nu met mij was zat ik opnieuw in de wolken. "Oké het spijkt me" Bella staat op en loopt weg. Jacob kijkt me aan. Ik zucht. "Maak je maar geen zorgen hoor" Ik schud mijn hoofd. En we gaan verder. Hij was erg geconcentreerd op zijn moter, Ik hield eerlijk daar niet zo van maar ik was bij hem en dat was het fijnst. Na een tijdje lopen we naar het huis toe. Ik ga zitten naast Leah. Jacob ging naar buiten met Seth.
"Weetje Vick, Ik wil dit alleen maar zeggen.. Maar ooit gaat Jacob zich op iemand imprinten. " Ik slik. "En dan ga je je net als mij voelen" Ik knik langzaam. "Je moet voorbereid zijn" Ze had gelijk stel hij gaat weg, dat wil ik niet. ''Je kan altijd nog naar Jared'' Ik slik even en ga naar buiten. ''Jake... Kunnen we even praten'' Hij knikt en gooit de bal weg. ''Ik denk niet dat dit veel zin heeft..'' Jacob kijkt me aan. ''Kijk als jij je op iemand imprint, ben ik vergeten''
P.O.V Jacob.
''Nee natuurlijk zou ik je nooit vergeten'' Ik houd haar vast. Ik vond het jammer dat Leah dit vertelt had want wie kon het anders zijn. Vicky kijkt me verdrietig aan. ''Ik weet het allemaal niet..'' Ik slik. ''Zullen we naar de bioscoop ofzo?'' Zeg ik om het onderwerp te veranderde. Ze knikt en glimlacht weer. Gelukkig.
Als we bij de bioscoop zijn mocht zei wel een film uitkiezen. Ze nam natuurlijk echt een saaie film, maar het boeide me vrij weinig. Ik durfde haar arm niet om haar heen te doen. 'Wat een saaie film'' Zegt ze na een tijdje. Ik begin te lachen. ''Jij hebt die film gekozen'' Vicky begint ook te lachen. De mensen om ons heen kijken ons boos aan. Maarja we hadden lol. Na een tijdje houd ze mijn hand vast. Ik pak haar hand stevig vast en zo kijken we de film verder.
P.O.V Vicky.
We hielden elkaars handen vast. Het was super romantisch. Wat was ik verliefd, hadhet nooit gedacht. Ik was nooit het meisje die zo snel op een jongen verliefd zou worden maar Jake had iets speciaals. Niet alleen zijn uiterlijk. Alles. Ik had een soort van relatie met hem en tot nu toe ging het goed.. Ik zei tot nu toe.
JE LEEST
The Day I met Jacob Black.
Fanfiction(Dingen uit The Twilight Sage, Geinspireerd uit de twilight, het gaat vooral om de wolven inplaats van vampiers: The day i met Jacob Black gaat over een Italiaans/Amerikaans meisje, Ze heet Vicky (Victoria) Ally Chiminazzo. Ze gaat terug samen met h...