15.

259 36 8
                                    

''Je bent verliefd op me?'' Ik werd warm vanbinnen. Hij kniktte. ''Nou..Ik ook op jouw.'' Hij grijnste. ''Serieus?'' Ik knik verlegen. Hij geeft me  een zijknuffel we genieten nog even van het uitzicht.  ''We zouden een keer uit moeten gaan.'' Zegt hij als we terug naar het huis lopen. Ik knik. Ik was zooo blij. Dit was de mooiste dag van mijn leven. We kwamen aangelopen. Ik voelde me erg bekeken. Iedereen keek naar ons. ''Dus....'' Zegt hij als we we bij de auto zijn. ''Ik breng je maar naar huis'' Ik knik zachtjes. Als we in de auto zitten begin ik mezelf weer te zijn. ''Jake, Bella he.. De Cullens zijn weg? Ben je al bij haar geweest.'' Hij schud zijn hoofd. ''Ik bel haar morgen wel, kom je dan ook?'' Ik knik tevreden. ''En Jared dan... Als hij terug komt, ik schaam me dood'' Hij kijkt me aan. ''Doe maar niet, hij is gek ik zijn hoofd, maar hij kon er ook niks aan doen eigenlijk, je kiest niet op wie je imprint'' Ik kijk voor me uit. ''Maar ik vind het zielig...Je zei dat hij nooit zou stoppen met vechten''' Verder reageert hij niet. Als ik thuis ben ga ik blij naar bed. Ik had zo'n fijn gevoel dat Jake op me was. Maar het was nu tijd om naar bed te gaan.

Ik ben bij Jake. Billy zei dat ik naar de garage moest gaan daar was hij en Bella. Ik liep er blij naar toe. Bella zag me al en begon opeens Jake te knuffelen. Wauw. ''Umh héy'' Jake kijkt op en laat Bella los. Hij heeft een strak hemd aan waardoor je alles ziet. Hij geeft me een knuffel. ''Bella gaat het al een beetje..'' Ik kreeg alleen een beetje gemompel. ''Jacob we moeten een keer uitgaan'' zegt ze opeens. Ik schrok ze wist het toch. ''Ik ben eigenlijk een soort van een beetje met Vicky'' Ik word weer rood maar het was waar wat hij zei. ''Voor haar vond je mij nog helemaal leuk..'' Jacob zucht. ''Bella, Je kunt niet alles krijgen wat je wilt, toen Edward er was bestond ik niet eens voor je.. Denk je dat ik daar mee kon leven? Bella schud haar hoofd. ''Weetje Bella, Jij hebt me al meer pijn gedaan dan ik mezelf ooit heb gedaan.. Jij hebt je kans gehad,Ik ga nu met Vicky. Het spijkt me'' 

The Day I met Jacob Black.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu