Nadat het beter ging met me, Voelde ik me toch niet helemaal oké. Ik bedoel kijk wat er nu met me gaat gebeuren. Ik wist het niet.. We nemen een laatste slok van onze drinken en gaan dan naar huis.. Raar genoeg begon het te regenen. Omdat het begon te regenen gingen we weer naar buiten voor de wolven. Ik ging op Jacob's rug zitten en we renden naar het dichtbij staande bos. Wat alsnog heel erg ver is. Ze gingen gewoon even rennen, Maar gelukkig was de volgende regenbui morgen. Vies weer kwam niet veel voor in L.A Dus dit was best bijzonder.
Na een potje rennen en nat zijn renden we terug naar huis. En het klaarde als snel op. ''Hey zullen we anders uitgaan'' Ik glimlach. Ik zie dat ze er niet zoveel zin in hebben. Maar met me smekende blik krijg ik ze snel omgepraat. Ik klap in mijn handen. Ik neem Leah mee naar mijn koffer. ''Ik ga je prachtig maken'' Ik geef haar een rood jurkje die ik toevallig mee had. Hij was een beetje wijd. Ik zelf was niet zo dun als Leah. Ik zelf deed een zwart jurkje aan. Ik maak Leah op. En mezelf. Seth en Jacob zagen er normaal uit. Ik had op het internet gekeken voor leuke uitgaan plekken en kwam al snel uit op ''Dancing Queen'' (Zelfverzonne)
We staan in de rij bij Dancing Queen. En toen dacht ik er opeens aan dat Seth nog geen 18 was. ''Shit!'' Fluister ik. Toen we bij de bewaker aan kwam begon hij te glimlachen. ''Oh jeetje ik ken jullie! Jacob, Seth en Leah'' Hij liet mij door. ''Hoe doet Sam het nou!!'' Het was een wolf. Ze praatte even met de man en ik wacht. ''Wie was dat?"' Jacob glimlacht. ''Mijn neef'' Ik knik. We lopen verder en het geluid is super hard. Ik neem Leah mee naar de dansvloer en ga dan met haar dansen. Na een paar drankjes en dansjes.Was ik aangeschoten. Leah nog niet. Ze was echt erg blij ik zag het aan haar. Maar opeens betrok haar gezicht. ''Wat leah..'' Ze gaat stil staan. ''Jacob.. Heeft zich geimprint..Op een ander meisje.'' Ik kijk snel de andere kant op ik zag Jacob met een meisje praten. Mijn maag maakt een draai. ''Hoe wee-et je dat?'' Ik stop met dansen. ''Wolven telepathie'' De tranen kwamen en ik liet me gaan. Alles werd warm om me heen. Leah had gelijk. ''Vick'' Ik schud mijn hoofd en ren naar buiten. De bewaker had het duidelijk ook door en riep me. Ik negeerde hem en rende verder naar een straatje. Ik ga tegen een muurtje aan staan en zak naar beneden. Ik begin nog harder te huilen dan eerst.. 'Dit is excact het zelfde wat er met Leah, Sam en Emily was gebeurd. Ik doe mijn handen weg voor me ogen. En zie opeens een vrouw met een grote bos rode krullen. En een paar andere mensen om haar heen al snel zie ik wat anders.. Ik kon de vrouw met de grote bos haar. ''VICTORIA!"' Ik schuif snel naar achter maar met een flits zijn ze allemaal bij me. Op straat is het uitgestorven. En dit zou mijn laatste adem zijn.
JE LEEST
The Day I met Jacob Black.
Fanfiction(Dingen uit The Twilight Sage, Geinspireerd uit de twilight, het gaat vooral om de wolven inplaats van vampiers: The day i met Jacob Black gaat over een Italiaans/Amerikaans meisje, Ze heet Vicky (Victoria) Ally Chiminazzo. Ze gaat terug samen met h...