24

156 13 1
                                    

''Het is klein maar dit is het voor nu..'' We komen in een klein appartementje aan. Seth kijkt naar buiten. ''Vicky kom jij mee naar buiten?"' Ik kijk naar Jacob en knik. We zaten dan wel in een klein appartementje maar 50 meter verder was Los Angeles waar de sterren beroemd worden. Ik loop samen met Seth naar buiten. ''Wacht!'' We zien Leah en Jacob achter ons aan komen lopen. Ik lach. ''Wij gaan mee, Een dagje L.A willen we niet missen'' Zegt Leah met een sarcastische lach. Ze hield er absoluut niet van. Jacob begint te lachen. ''Gaan we lopen?"' Vraag ik. Ze knikken allebei. Soms vergeten ze wel eens dat ik geen wolf ben en niet zo lang kan lopen. We lopen de schaduw uit en de heftige hitte straalt op mijn huid. Het was zo heet. ''Wow...'' Ze kijken me aan. Het zweet stond op mijn voorhoofd. En ik had een kort broekje aan.

We kwamen aan midden in de stad. Ik geef om me heen en zag hoe geweldig het was. Dit was echt hoe ik wou leven. Forks was niks voor mij. Maar nu heb ik Jacob dus Forks is het beste. Jacob doet een hand om me heen, Het werd nog heter. Maar dit was fijn. Seth en Leah hadden al weer ruzie. Ik pak Seth bij zijn arm en doe hem mijn kant zodat Leah en Seth niks konden zeggen. Jake begint te lachen. Het was fijn om hem te zien lachen. Al snel gingen me gedachten weer naar de vampieren die achter mij aan zaten. Het leek wel alsof Jake mijn gedachten kon lezen want hij zei ''Komt wel goed'' Ik glimlach. ''Zullen we ergens gaan eten?'' Ik kijk om me heen, Het was ongelofelijk druk. We gingen naar een of ander typisch amerikaans restaurant. Ik nam een lekkere Coca Cola en een hamburger. Ik had zo'n honger. Maar ook erg zin in een ijsje zeg ik als we klaar zijn. ''Dan gaan we een ijsje halen'' We lopen 11 meter verder naar de 10e ijskraam die we hadden gezien. Ik krijg op eens een hevige pijn in mijn buik. ''Auw.. Ik heb buikpijn..'' Ik bukt en doe mijn hand voor mijn buik. ''Die hamburger is verkeerd gevallen..'' Jacob kijkt me aan. ''Dat gaat niet zo snel..'' Ik schrik. ''Misschien de hitte'' Zeg ik. Ja het was de hitte dat was zeker..

The Day I met Jacob Black.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu