Ahoj jsem rozalia je mi 19let
A stěhují se už po druhé můj první život nechci už nikdy rozebírat nikdo neví proč a co se stalo ani rodiče jen ten do tyčni člověkDneska jsem se přestěhovala do Pardubic poblíž klidně ulice a asi jsem měla štěstí protože asi jsem vám to neřekla ale sedum je me oblíbené číslo no a přestěhovala jsem se do ulice Číslo 17. A do 7patra a číslo bytu 7 no asi náhoda...
Nosila jsem si krabice po schodech protože tu vytah byl ale nefungoval
Byla jsem už u páté krabice z 10 no v pulce byla jsem už v 5patre ale začali mi už až červenat ruce tak jsem si dala přestávku mezitím přišel nějaký kluk měl chraplavý hlas a byl dost vysoky já měla zatím zavřené oči když už byl u mě ale když jsem je otevřela tak tam stál dvou metrovi blonďák byl celej potetovanej ale sexy a hezkejMezitím řekl "že by další ku- sousedka?"
Všem asi došlo co chtěl říct asi až tak normální nebude no to bude něco
Ale zase otevřel své ústa " no ale nebudem tu tak stát chceš pomoct?'
Co mu mám říct odmítnout ho jen tak nemůžu "no byl bys hodnej ale nebyla by škoda nedívat se jen na podle tebe novou "kurvu" když nosí 15kilovi krabice až do 7patra??"
Následně mi odpověděl "když myslíš já se klidně jen budu dívat jen přece škoda mích krásných ručiček " řekl arogantně "no to bude něco tady s tebou bydlet jen přeco u někoho si ego pohladit musíš že" "no možná ale místo toho bych ti třeba pomohl s krabicemi ale když se mám jen koukat na tvou hezkou prd- teda tvář tak klidně nepomůžu" "teď nevím jestli to mám brát jako kompliment nebo urážku" "spíš mi řekni do jakého patra a před jaký být ti mám dát ty krabice které ponesu" "tak když už tak do sedmého patra a před být číslo sedum " "haha to sis snad vybrala kvůli moji písničce nebo jak to doma máš?'
"Wtf jaké písničce ání nevím kdo jsi "
"Raz dva tři čtyři pět šest sedum číslo bytu ve které jsem potkal tvojí dceru v ruce mám láhev když na tu dobu vzpomínám neříká ti to nic?" "Nevím asi ne jen zná to v ruce mám lahve když na tu dobu vzpomínám ale zbytek NN " "jelo to na očku tak asi proto" "vážně takovej debílek na očku? " Prosím? Jakej debílek vždyť o mé nic nevíš" "nevím no ale s těch vět co si mi tu řekl tak to jde poznat"
"No tak to si stebou pak vyřeším někde jinde 😏 ale teď už jdu pro ty krabice " "uvidíme kdo si to s kým vyřídí a kde ale šup šup:D" "rozkaz šéfová"
I když je to debil je fajn nevím proč ale přijde mi jako nějakej děvkař jestli budu mít být vedle něho a bude děvkař tak to nezvladnu ale skaredej není upřímně a hot je taky no ale uvidíme jak se vyvine....Donesl mi všech pět krabic před dveře já mu poděkovala a řekla mu ahoj no ale mu to nestačilo
A vy větil " jak se jmenuješ"
"Rozalia proč", "tak si moje sousedka a nebudu vědět jak se jmenuješ"
"Hm a ty?"
"Dominik přezdívkou niktendo "To niktendo jsem už od Nekud slyšela myslím že o Segre když říkala rodičům že chce na koncert nebo co a rodiče ji poslali doprdele no co už.
"Už jsem někde NikTendo slyšela ale neřeším kolik ti je "
"21 tobě"
"Čerstvé 19 xD"
"Jsi panna ?"
"Vážně se ptáš každé při seznamování každé jestli je panna?"
"Co když ji a co když ne?😏"
"Hm jsem no"
"Cože v 19 panna !? Ještě máš tak hezkéj zadek teda tvář teda celá si hezká"
"Tak dík no noa? Dobrý no jdu si vybalovat "
"Kdyby něco mám být číslo 6 no kdykoliv zazvoň pomůžu udělám klidně i tebe"
"To mi teda chybělo no " zabouchal jsem dveřeVážně ?! Jsem v Novém městě a jediný člověk kterýho tady znám je takovej debil úchyl všechno dohromady
No co už budu se s tím muset smířit
Ale teď si jdu vyhledat tu jeho přezdívku NikTendo nebo jak
Cože takovej debílek a má tolik odběratelů a všeho
Ale písničky má výborný to nemůžu říct nic špatnýho
No ale tak co už no
Teď nic už jdu asi spát
Už jsem skoro byla ve sprše ale někdo zazvonil
Šla jsem otevřít a kdo tam asi tak mohl stát že
ČTEŠ
Nespraviš to
Hayran Kurguzničil si to dřív než to začlo nespraviš to byl si děvkař a pořád si nikdy jsem tě o nic neprosila ani nepoprosim nikdy si mě pořádně nemiloval ani já tebe tečka. Dominiku prosím prober se zvládneš to bojuj jsem tu stebou 🙁 prosím prosím prosím t...