The boyz

171 9 4
                                    

Ik wordt wakker in mijn kamer, na gister ben ik door mijn vader in bed gelegd en toegedekt. Ik heb me nog nooit zo fijn gevoelt bij een vader. Maar het is dubbel, Ik zit hier in dit rijk terwijl mijn broer nog steeds bij die vreselijk man zit. Voord dat ik in slaap viel heb ik nog hard gehuild om de twee jongens die vermoord zijn omdat ik ze niet knap genoeg vond en om mijn moeder die ik nog steeds iedere dag mis ook al is het nog maar bijna 3 weken geleden.

Ik zit op mijn bed als ik geklop op de deur hoor. 'Kom maar binnen.' Mijn vader stapt de kamer in. 'Het spijt me van gisteren, maar dat is traditie hier. Wordt je afgewezen door de prinses dan ga je dood.' Ik kijk mijn vader met open mond aan. 'Dat is toch nergens voor nodig, het zijn onschuldige jongens.' 'Dat klopt naar we hebben nu als regels dat de laatste 6 jongens mogen blijven leven, dat betekend dat je er nog maar 3 hoeft te doden.' Ik kijk hem verbaast aan. '3, ik heb er gister toch 2 veroordeeld.' 'Klopt, maar ik en mijn vrouw mochten er nog 1 veroordelen.' 'Wie??'
'Dit ga je niet leuk vinden, maar het is Dave.' Ik kijk hem aan, ik wil iets zeggen maar er komt geen geluid uit mijn mond. 'Nee, nee grapje. Haha het is een andere demon 'Karïm'. Hij was bevriend met Gramma en Bás, en hij wilde me aanvallen dus heb ik maar gelijk zijn keel doorgesneden.' Ik haal opgelucht adem, Dave leeft nog. 'maar vandaag ga je wel de andere jongens ontmoeten. Dus ik haal je dienst meisjes en ze zullen je prachtig aankleden. Heb je nog een voor keur voor kleur??' 'Rood? Dat staat echt geweldig bij mijn haar en huid.' Glimlach ik naar mijn vader. 'Rood is een uitstekende kleur en dan de bordeaux rood toch??' Ik knik. Mijn vader glimlacht nog een keer naar me en loopt mijn kamer uit. Na 20 minuten komen mijn dienstmeisjes met een prachtige rode jurk mijn kamer binnen gerent. 'Prinses trek snel aan, de jongens wachten al op u.' Ze snoeren me snel in de jurk, maken mijn ogen zwart op (mijn keuze) en doen bloedrode lippenstift op en duwen me de kamer uit. Na één dag hier te zijn weet ik verassend goed de weg, alsof ik hier al mijn hele leven woon, zo voelt het trouwens ook. Ik loop naar de grote zaal en duw de massieve deur open. Ik ga naast mijn vader op de troon zitten en kijk naar de 9 overgebleven jongens. 'Álainn en Neamh jullie mogen op de stoelen naast me gaan zitten, jullie zijn door naar de volgende ronde, de date ronde.' Zegt mijn vader met zijn zware stem naast me. Ik sta op. En kijk naar de 2 engelen, 1 demon en 4 mensen. 'Ik ga verder waar ik gister gebleven ben, ten eerste wil ik even mijn excuses aanbieden omdat ik gister de ontmoetingsronde niet heb afgemaakt. ' Ik loop naar de 1e engelen jongen toe, hij heeft bruin haar en giga blauwe ogen (niet mijn type maar ach, ik ga iedereen een kans geven) 'Goedendag, mijn naam is Cruinne, het is mij een genoegen om je te ontmoeten. Ik hoop dat u mijn een kans geeft om je me beter te leren kennen.' Ik knik naar hem. 'Je bent een knappe jongen, maar ten eerste ik ben nog steeds de prinses en zo dien ik ook aangesproken te worden als ik je voor het eerst ontmoet. En ten tweede het is ''u'' voor jouw. Pas als je me beter kent mag je me ''Destiny'' noemen en me aanspreken met ''je''. En sta op.' Ik draai me om en loop door naar de volgende jongen. Hij zakt licht door zijn knieën 'Prinses het is me een genoegen om u te mogen ontmoeten, mijn naam is Cinniúint, maar u mag Cinni zeggen dat is makkelijker.' De jongen heeft wit haar met blauwe ogen, als hij lacht heeft hij schattige kuiltjes in zijn wangen. 'Vader ik heb een beslissing gemaakt wie van de engelen weg moet.' Mijn vader kijkt me met een geïnteresseerde glimlach aan. 'Wie mijn dochter heb jij gekozen die dit paleis mag verlaten via zijn geesten lichaam?' 'Cruinne.' Zeg ik vast besloten. Cruinne kijkt me verschrikte ogen aan. 'Het was echt niet mijn bedoeling om je te beledigen. Spaar me alsjeblieft.' Hij begint te huilen. Ik schud mijn hoofd. 'de eerste indruk ik het belangrijkste. Doe mijn moeder de groeten als je haar ziet in het hiernamaals.' Ik draai mijn hoofd weg als ik de wachters naar Cruinne hoor rennen. Ik hoor het snijden van een zwaard en hoor het kletteren van het bloed op de grond. Ik krijg tranen in mijn ogen. 'Cinni, ga alsjeblieft naast Álainn en Neamh zitten jij bent door naar de volgende ronde.' Cinniúint rent zowat naar de stoel en ploft neer. Hij kijkt er opgelucht naar Álainn en Neamh.
Ik ga door naar de enigste demon jongen. 'Prinses, ik wil graag dat u me gelijk vermoord, ik weet toch al dat ik niet door ga naar de volgende ronde. En ik ben niet verliefd op u. ik wil samen met mijn geliefde zijn. Ze is 1 week geleden overleden dus verlos me alsjeblieft uit mijn leiden.' Ik kijk hem met open mond aan. 'Ehm, wachters doe wat hij zegt en doe het alsjeblieft niet hier en neem die dikke jongen daar ook mee.' Ik wijs naar de dikke jongen met blond schaap haar. Hij kijkt me boos aan. 'Hier krijg je spijt van jij vuile demon.' De hele zaal veert op. Mijn vader staat op trekt zijn zwaard en onthoofd de jongen. 'Zo van dat tuig zijn we dan ook af.' Hij knikt goedkeurend naar me. 'Je hebt een goede keus lieverd.' Ik knik en loop naar de mensen jongen. Hij kijkt me nerveus aan. 'Wees niet bang, zeg je naam maar.' Ik lach liefjes naar hem. Achter hoor is een jongen naar adem happen, ik kijk op en zie een mes op me af komen. Ik probeer weg te springen maar het voel een steek in mijn rechter schouder ter hoogte van mijn hart (de andere kant hart zit links dus in rechter schouder zit het mes). 'Auw verdomme, waar was dat voor nodig.' Schreeuw ik terwijl ik het mes eruit trek. Ik draai het om en steek in de hart van de jongen. Hij gorgelt bloed op en valt neer op de grond. Morsdood.
Ik kijk naar het bloed dat uit mijn schouder stroomt. 'Zeg mag ik misschien een doekje deze bloed vlekken gaan nooit uit die jurk en misschien kan het gehecht worden.' Gelijk komen en 3 wachten aanrennen en trekken/tillen me half de zaal uit. Na 30 minuten sta ik weer in de zaal met een verband om mijn schouder en 9 hechtingen in mijn schouder. Ik loop door naar de laatste 2 jongens waarvan 1 Dave is. 'Dave jij hoeft je niet meer voor te stellen, ga maar op de stoel zitten naast de 3 andere jongens.' Hij knikt en loop naar de 4e stoel. Ik loop naar de laatste jongen toe 'Hoi mijn naam is Aaron, ik vindt het hartstikke leuk om u te ontmoeten, wel een beetje jammer van al die dooie hier.' Hij kijkt de zaal rond, ik volg zijn blik en kijk nog eens goed naar als het bloed. Op 1 plek ligt goud bloed van Cruinne, daarnaast ligt zwart bloed van Lexius en daarnaast liggen 2 plassen rood bloed van de 2 onbekende jongens. Ik tel nog een keer de plassen bloed en denk aan gister toen waren er ook al 3 dood dus dat is in totaal 7, er zijn nu nog 5 jongens over. Ik kijk naar de stoelen. 'Aaron ga maar op de stoel naast Dave zitten.' Hij kijkt me dankbaar aan en gaat zitten naast Dave. Ik kijk vanaf het midden van de zaal naar de 5 jongens. Allemaal stuk voor stuk anders, maar ook erg aantrekkelijk.

Secrets of the dark forest (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu