Ik begin dit verhaal met mijn personage voor te stellen: Destiny.
Destiny is een meisje van 16 jaar met spierwit haar, donkerbruine ogen en een witte huid. Ze is 1,65 lang en heel dun, Destiny kon al vanaf jonge leeftijd geesten en andere niet aardse dingen zien. Ik (Grazywriter) wil jullie waarschuwen, dit wordt een horror boek en bevat dingen zoals geesten demonen en dingen die deels op de waarheid gebaseerd zijn. Sommige dingen zijn ook uit mijn eigen ervaring.
Dit wordt mijn eerste horror boek dus als het goed is of beter kan hoor ik dat graag. Alvast bedankt. X Grazywriter.
Wie is Destiny??
Hoi mijn naam is Destiny, ik ben net 16 jaar geworden. Ik kom oorspronkelijk uit Engeland maar ik ben 1 week geleden met mijn ouders en broer naar Rusland verhuist. We wonen nu in de oeral. Het is daar heel groot en donker, dit komt omdat we in een villa midden in het bos wonen met weinig elektriciteit enzo. Mijn kamer is aan de achterkant van het huis en grenst aan het bos. Ik woon samen met mijn vader en grote broer in dat huis. Ik zie mijn vader niet veel want hij is vaak aan het werk of ligt dronken op de bank. Mijm moeder is 2 weken geleden op een gruwelijke manier overleden, we hadden in ons vorige huis namelijk geesten en demonen die mijn moeder lastig vielen. Het is haar uiteindelijk dus te veel geworden en ze heeft zelfmoord gepleegd. Haar geest blijft maar achter mij aan zweven want ze heeft medelijden met mij en mijn broer. Ik was samen met mijn moeder de enige die geesten kon zien thuis. Mijn broer pest me ermee dat ik geesten kan zien. Hij denkt dat ik geesten kan zien omdat ik er op één lijk. Met mijn witte huid, witte haar en bruine ogen. Ik en mijn broer lijken totaal niet op elkaar. Mijn broer Killian heeft namelijk raven zwart haar, licht groene ogen en een witte huid. Mijn moeder noemde mij altijd de engel en mijn broer de duivel.
Killians kamer is naast die van mij en we delen samen een badkamer. Wat we allebij niet zo erg vinden omdat we elkaar graag mogen... Nou ja, we mogen elkaar de meeste tijd van de dag.
Ik ben al bijna de hele dag bezig om mijn kamer in te richten, mijn vader heeft mij en mijn broer beide 400 euro gegeven om onze kamer in te richten. Mijn overleden moeder vondt dat veel te weinig dus heeft ze me haar oude koffer laten zien, die mijn vader wel heeft meegenomen maar nooit ingekeken heeft. Toen ik de deksel opende zag ik alleen maar geld en gouden sieraden. Ik heb al.het geld geteld en het was ruim 10.000 euro. Ik heb er maar 500 van gepakt zodat ik 900 euro had om mijn kamer in te richten. De muuren zijn zacht roze met beige tinten, er staat een groot twee persoons bed met een grote quilt erop, een grote zacht roze kast, een schattig gebroken wit gekleurde sofa en een flatscreen aan de muur. Ik kijk mijn kamer rond en ben nog niet tevreden over de kale muur tegenover mijn bed. Ik zie dat ik nog beige verf over heb. Dus ik besluit om de muur te verven.
Na nog eens 2 uur zwoegen in mijn kamer is het eindelijk af. Ik kijk mijn kamer rond, verschuif nog wat.laastste dingen als ik helemaal klaar ben zucht ik en kijk uit mijn slaapkamer raam. Ik schrik me dood als ik een zwart gedaante tussen de bomen zie staan. 'NEE, niet hier alsjeblieft!!!' schreeuwt mijn gedachte maar als ik mij ogen nog een keer knipper is de gedaante weer weg. Ik blijf naar buiten kijken tot ik iemand mijn naam hoor roepen.
JE LEEST
Secrets of the dark forest (ON HOLD)
SpirituellesDit verhaal gaat over Destiny, ze woont met haar ''vader'' en broer sinds kort in Rusland. Haar moeder is een paar weken geleden overleden. Destiny ziet haar moeder nog steeds dagelijks. Destiny ziet namelijk geesten maar niet alleen geesten, ze zie...