New Part :)

192 10 0
                                    

Heeey lezers, 
Ik heb goed nieuws, ik wil weer verder met dit boek op wattpad, dus please comment of jullie dat ook leuk vinden, of niet ;)
Ik ga pas verder als ik 2 commens heb op dit kleine hoofdstukje

Hij gaat door zijn knieën en buigt zijn hoofd voor me. Álainn is echt ontzettend knap, hij heeft goud kleurig haar en bijna transparante ogen zo blauw zijn ze. Ik maak een kleine kniebuiging ‘Sta alsjeblieft op Álainn, je bent door naar de volgende ronde, welkom in het paleis.’ Álainn kijkt me met glimmende ogen aan. ‘Dank u wel prinses.’ Ik knik en loop door naar de volgende jongen. ‘Prinses.’ De jongens zakt gelijk door zijn knieën. Ik giegel omdat het er zo grappig uit ziet. ‘Ga alsjeblieft staan, ik wil je ogen kunnen zien.’ De jongen staat gelijk weer op. ‘Mijn naam is Neamh, ik ben dol gelukkig dat ik van mijn ouders en uw vader mocht mee doen. Ik heb als sinds ik een kleine jongen ben een oogje op je.’ Ik kijk hem verschrikt aan. ‘Kende jij me al??’ ’Ja tuurlijk, je wordt al je hele leven gevolgd en daarop kan het hele rijk je zien. Het is ons vaste programma elke woensdag avond dan zien we een kleine samenvatting van hoe je de week hebt doorgebracht.’ Ik kijk hem met open mond aan. Ik draai me om naar mijn vader ‘Sorry Destiny, we vonden dat het volk je beter moest leren kennen, we hebben niet de gênante dingen gefilmd hoor. Alleen de kleine dingen die jou jou maken.’ Ik knik verdoofd aan de ene kant opgelucht dat ze me niet hebben gefilmd terwijl ik bijvoorbeeld een douche nam maar ook weer boos want het is gewoon een inbraak op mijn privacy. Mijn vader ziet mijn gezicht en zegt ‘Des, ook zonder de menselijke camera’s werd je 24 uur per dag in de gaten gehouden door Dave en Vincent.’ Mijn mond valt open. ‘Dave, ik ken hem pas een paar dagen.’ Dave stapt uit de rij. ‘Het spijt me prinses, ik moest in opdracht van dit rijk bevriend met jou raken, maar niet met het idee dat je er zo snel zou achter komen dat je eigenlijk halfdemon bent.’ Oké, mijn hele leven ben ik gewoon gevolgd door fucking demonen en camera’s. Ik zak door mijn knieën en val op de grond. Gelijk schieten Álainn, Neamh en mijn vader naar me toe. ‘Gaat het?’ Hoor ik de prachtige stem van Álainn zeggen. Ik reageer niet. ‘Destiny, antwoord alsjeblieft, je moet je ronde afmaken.’ Hoor ik mijn vader vaag op de achtergrond zeggen.

Secrets of the dark forest (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu