And you don't have to be afraid
because we're all the same
And we know that sometimes
it all gets a little too muchDni pred pretekmi v Imole mal Pierre nabité od rána do večera, ale nesťažoval sa. Aspoň mu rýchlejšie zbehli. A keďže nemusel cestovať ďaleko, jeho tím to vyučil na natáčanie videa, v ktorom Pierre svojim fanúšikom poskytol náhľad do svojho dňa a pocitov počas víkendu.
Pred tréningom v telocvični, kam s Pyry pravidelne chodievajú, mu Pyry odmeral množstvo svalovej hmoty na hrudi, dĺžku rúk. Podľa toho mu vyrátal cviky, ktorými si Pierre musel prejsť.
„Vyzeráš ako Ninja korytnačka," zasmial sa na Pyrym, ktorý sedel oproti nemu.
„Preto ako vyzerám teraz," ukázal Pyry na seba, „alebo stále?" Pyry mal totiž na hlave tenkú čelenku, ktorá udržiavala jeho vlasy hore a nepadali mu tak do očí.
Čakalo ho aj fotenie novej kolekcie tímu, za ktorý jazdí, ktorá našťastie prebehla rýchlo a bez problémov. Pierre mal francúzsky šarm, ktorý dokázal patrične využiť práve v takýchto situáciách. Fotenie si vždy užíval a ak by sa rozhodol skoncovať s jazdením v rýchlej formule, určite by nemal núdzu o ponuky v oblasti modelingu.
Po, preňho, vydarenej kvalifikácii začínal nedeľnú Veľkú cenu na piatom mieste. Na rozdiel od jeho tímového kolegu, ktorý začínal na poslednom, dvadsiatom, mieste. Yuki však stále patril medzi nováčikov v tejto sezóne a chyby boli odpustiteľné.
Preteky v Imola boli vždy zážitkové a pamätné. Ani tento víkend nebol iný. Dážď pred začiatkom pretekov to doslova naznačoval. A keď sa Charlec Leclerc, Pierrov veľmi dobrý kamarát, po vyjdení mimo dráhu roztočil už v zahrievacom kole, všetkým to už bolo jasné. Vtedy však Pierre, ani jeho tím nevedeli, akú chybu spravili výberom pneumatík.
Kým ostatní jazdci začínali na prechodných (intermediate) pneumatikách – ktoré sú určené na mokrý asfalt -, Pierre začínal na pneumatikách do dažďa (full-wet). Zo začiatku sa zdali ako skvelý nápad, keďže dážď vôbec neprestával a po zhasnutí červených svetiel jazdci pred sebou videli mokrú sprchu namiesto súperovej formule.
Keď však Pierra po Danielovi Ricciardovi začali predbiehať aj ostatní jazdci, všetci videli, že tento výber pneumatík bol naozaj nevhodný. Kým sa rozhodli pre ich výmenu, Pierre už dávno spadol na pätnáste miesto. Ani napriek tomu sa však mladý Francúz nevzdával a snažil sa prebojovať dopredu. Vzhľadom na podmienky a skúsenejších jazdcov pred ním to ale nebolo jednoduché.
Počas dvadsiateho ôsmeho kola znova prezul pneumatiky, ale po východe sa na trati dlho nezdržal. Po niekoľkých kolách totiž George Russell a Valtteri Bottas do seba narazili, čím privolali najskôr žltú a nakoniec červenú vlajku. Tým pádom sa všetky autá z trate museli vrátiť do výjazdovej uličky, odkiaľ čakali na reštart pretekov.
Počas čakania si mohli prejsť ďalšie stratégie na čo najlepšie ukončenie Veľkej ceny. Po tejto nehode už boli z pretekov von obaja jazdci Williamsu, po tom čo sa Nicolas Latifi roztočil už v prvom kole – a jeden jazdec Mercedesu. Pierre sa vďaka tomu presunul na štrnáste miesto.
Po reštarte pretekov už bolo všetko viac-menej v poriadku. Okrem niekoľkých výjazdov mimo trať, čo niektorých jazdcov stálo ich vybojované pozície, sa nič vážne nestalo. Pierrovi sa nakoniec podarilo prebojovať až na siedmu priečku. Aj to sa však dozvedel až po splnení si povinností, ktorými boli rozhovory pre rôzne televízne stanice vysielajúce Formulu 1.
So svojím výsledkom nebol vôbec spokojný. Aj napriek tomu ich oboch s Yukim pochválili a povzbudili do nadchádzajúcej sezóny. Predsa len to bola ešte len druhá Veľká cena a ďalších dvadsať ich čaká.
YOU ARE READING
Put a Little Love On Me ¦ Pierre Gasly
FanfictionPierre má vo svojom živote všetko, na čo si spomenie. Prácu, ktorá je snom hádam každého malého chlapca. Rodinu, ktorá ho nadovšetko miluje a podporuje. Kamarátov, na ktorých sa môže vždy spoľahnúť. Jediné, čo mu v živote chýba je kúsok lásky. Poda...