Posledné dni, ktoré mal Pierre pred koncomletnej prestávky voľné, sa rozhodol stráviť v spoločnosti svojichnajbližších kamarátov na teplej Ibize. Pyry, Lucette a Luca mali už voprednaplánované výlety. Anna však mala ostať v Miláne sama, pretože keď si trojica plánovala svoje výlety, o jej skoršom príchode sa ešte nevedelo. Navyše by s nimi Anna ani nešla. Cítila by sa ako člen navyše pri ich kompletnej zostave a ako antikoncepcia im bude úplne stačiť Luca.
Pierre ju však so svojou ponukou prekvapil. Nechcela mu byť na príťaž, ale zároveň si uvedomovala, že sa na Ibizu v blízkej dobe nedostane. O chvíľu už jej začína škola a tým skončí všetok voľný čas, ktorý momentálne má. S plnou hlavou myšlienok, pochybností, ale aj radosťou, napokon súhlasila.
Svojou tvrdohlavosťou si vybojovala, že si aspoň časť dovolenky zaplatí sama. Pierrova ponuka totiž zahŕňala, že všetko zaplatí za Annu on. S tým nedokázala súhlasiť. Vedela, že pri jeho plate to nie je pre neho nič náročné, ale presne vedela, ako by vyzerala v očiach okolia, ak by jeho ponuku prijala. Uvedomovala si, že tak či tak sa nejaké pochybnosti o nej už na internete objavili a aj sa objavia, no aspoň sa bude sama pred sebou cítiť lepšie.
Keď jej však Pierre povedal o spoločnej dovolenke na Ibize, nebola si istá, či ju má vôbec prijať. Ponúkol jej ju počas Lucovej oslavy, pár hodín po jej totálnom psychickom zosypaní a nebola si istá, či to nerobí len z ľútosti voči nej. Lucette jej veľmi rýchlo dohovorila a Anna nedostala najmenšiu šancu na námietky. Preto teraz sedí na malom gauči vo svojom prenajatom byte, s kufrom pripraveným pri dverách, a čaká na svojho záchrancu pred nudou.
Už stihla prejsť snáď všetkými fázami premýšľania a rozhodovania sa, či to predsa len nezruší. Premýšľala nad Pierrovými kamarátmi, ktorí idú tiež. Nikdy ich nevidela, počula o nich len od Pierra a aj to bolo príliš málo na to, aby sa na nich dokázala pripraviť. Pierre ju pravidelne upokojoval, že sú takmer rovnakí ako on a nemusí sa báť, že si s nimi nebude rozumieť. Navyše s nimi idú aj ich priateľky. A presne tie v nej vzbudzovali pochybnosti. Rovnako ako fakt, že s ostatnými idú ich priateľky a ona s Pierrom sú len kamarátmi. Nad svojimi myšlienkami sa zasmiala.
„Len" kamaráti. Čo by dali ostatní ľudia za to, aby sa mohli nazvať kamarátmi Pierra Gaslyho.
Bytom sa rozzvonil zvonček a po chvíli ho nasledovalo jemné klopanie na dvere. Ako sa dostal tak rýchlo hore? S otázkou vpísanou v tvári Anna otvorila dvere, pred ktorými sa na ňu usmieval pozitívne naladený Pierre.
S úsmevom odhaľujúcim jeho dokonalý chrup ju pozdravil a vtiahol do krátkeho objatia. Bola to ich nová forma pozdravu, na ktorú si veľmi rýchlo zvykala a rovnako rýchlo sa v nej začínala cítiť čoraz lepšie. Kontrolka v hlave Anne neustále hovorila, nech je opatrná, no pri tomto dokonale vyzerajúcom Francúzovi - ktorý mal snáď najlepšie vychovanie, aké mohol chlap mať -, bolo náročné na túto kontrolku myslieť.
„Pripravená vyraziť na dobrodružstvo?" Z hlasu mohla počuť, ako veľmi sa teší. Pierrova pozitivita sa začínala prenášať už aj na Annu. S úsmevom prikývla a skontrolovala, či je celý byt v poriadku. Nerada by sa v strede dovolenky dozvedela, že niekoho vytopila. Pierre sa chopil rúčky jej kufra a s nadšeným pískaním si ho ťahal za sebou.
„Ako si sa vlastne dostal rýchlo hore?"
Obzrel sa na Annu kráčajúcu za sebou. „Otvorila mi taká zlatá staršia pani, ktorá akurát vychádzala. Len som ti zazvonil, aby si vedela, že idem." Otvoril spomínané dvere, ktorými teraz obaja vyšli do teplého talianskeho dňa.
„Takže už si očaril aj moju susedku?" Otázka Anne vykĺzla z úst rýchlejšie, než sa nad ňou zamyslela. Okamžite sa jej líca sfarbili do červena. Hlavu sklonila k zemi a čo najrýchlejšie nasadla do Pierrovho auta. Vedela, že to nenechá tak a v hlave si pripravovala, ako svoju otázku obháji.
ESTÁS LEYENDO
Put a Little Love On Me ¦ Pierre Gasly
FanficPierre má vo svojom živote všetko, na čo si spomenie. Prácu, ktorá je snom hádam každého malého chlapca. Rodinu, ktorá ho nadovšetko miluje a podporuje. Kamarátov, na ktorých sa môže vždy spoľahnúť. Jediné, čo mu v živote chýba je kúsok lásky. Poda...