dix-huit

374 28 6
                                    

Prajem vám krásne sviatky! ❤️

Dni na Ibize ubiehali oveľa rýchlejšie, než by Anna chcela. Užívala si dni plné slnka, tepla a najmä mora. Pre niekoho, kto pochádza z malého Slovenska to bol pre ňu raj. Ani v Taliansku sa necítila tak dobre ako tu. Ak by mohla, ostala by na Ibize žiť celý život.

Alebo aspoň tak sa správalo jej iracionálne ja. To rozumné si uvedomovalo, že by ju to časom prestalo baviť a nakoniec by sa unudila k smrti. Vedela, že si voľné dni užíva hlavne vďaka skvelej spoločnosti. Nervy a stres, ktorý zažívala pred príchodom zmizli v momente ako prekročila prah dverí ch prenajatého domčeka. Všetci tu k nej boli neskutočne priateľskí a správali sa k nej, akoby do ich zabehnutej partie patrila od začiatku.

Dokonca na chvíľu zabudla aj na problém s ubytovaním, ktorý nakoniec s Pierrom vyriešili po svojom. Na ich prekvapenie, ktoré prekvapením nebolo, dve postele v izbe neboli. Namiesto toho ich čakala jedna veľká, pohodlná manželská posteľ. Pierre sa ponúkol, že si ustelie na zemi, ale Anna to okamžite zavrhla. Koniec koncov, bola to najmä jeho dovolenka a ona sa tam dostala len náhodou. Jediný, kto by si mal ustlať na zemi by mala byť Anna.

To sa zase nepáčilo Pierrovi, a tak skončili pri kompromise a už pár nocí prespali v posteli spoločne. Ako zázrakom sa stále budia obaja na svojej strane postele.

„Ou, prepáč, nechcel som ti tu tak vtrhnúť," Pierre vbehol do izby a chcel si zobrať svoju milovanú šiltovku, no namiesto toho ostal stáť v dverách a obzeral si Annu. Ako keby ju už nevidel v plavkách. Anna však využila situáciu rovnako ako on a obzerala si jeho poctivo vypracované telo. Pierre pred ňou stál len v oranžových plavkových šortkách.

Viseli mu na bedrách, čím zdôrazňovali všetko potrebné. Brušné svaly, ktoré ju každým dňom čoraz viac lákali preskúmať ich aj rukami, nie len pohľadom. Pierre na sebe pracoval až tak, že mal vypracované aj povestné véčko smerujúce od jeho brucha do plaviek, o ktorom Anna väčšinou len čítala v knihách. Prípadne ho videla maximálne na dokonalých hercoch vo filmoch a seriáloch.

Aby zakryla spokojný úsmev, zahryzla si do spodnej pery a otočila sa späť k zrkadlu. Aj cez to sa predsa mohla pozerať na Pierra a nebolo to také očividné. Aspoň to si teda myslela. Keď však započula jeho tichý smiech a zahliadla krútenie hlavou došlo jej, že nebola až taká nenápadná. Líca jej okamžite zmenili farbu na červenú. Tea ak to bolo ešte vôbec možné. V tej chvíli totiž ďakovala svojej hlúposti, že sa hneď v prvý deň zabudla natrieť opaľovacím krémom a líca mala do červena spálené.

„O chvíľku vyrážame," Pierre na ňu žmurkol, čo videla len vďaka zrkadlu. Odpoveďou mu bolo prikývnutie. Chystali sa na menšiu turistiku, ktorú si chalani naplánovali a dievčatám neostávalo nič iné, než sa pridať. Všetky dúfali, že nájdu nejakú reštauráciu alebo bar, kde sa usadia a počkajú na tých bláznov. Športovci sa skrátka nezaprú a musia niečo robiť ešte aj v časoch, kedy môžu oddychovať.

„Stále neverím, že ste len kamaráti," oslovila Annu Seanova priateľka. Anna sa nad tým len zasmiala. Naarah si od začiatku všímala ich správanie a musela uznať, že ich obdivuje. Nečakala, že bude Anna tak dlho odolávať a bojovať proti všetkému, čo sa v nej odohráva. Bolo na nej vidieť, ako veľmi ju Pierre priťahuje, ale aj napriek tomu statočne odolávala. S Pierrom to bolo rovnaké.

Chalani si z neho neustále robili srandu a snažili sa ho nakopnúť k tomu, aby spravil prvý krok. Všetci si mysleli, že Anna čaká len na to. Opak bol však pravdou. Pierre, keďže vedel, s čím všetkým musela Anna v minulosti bojovať a aký dopad to má na ňu doteraz, nechcel nič unáhliť. Veľmi dobre vedel, čo cíti a že by mal niečo urobiť, ale chcel jej dať priestor. Aby sa sama rozhodla, čo chce. Aby si najprv ona uvedomila, ako na tom je. A Annino úzkostné ja ju práve preto doháňalo do šialenstva.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 17, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Put a Little Love On Me ¦ Pierre GaslyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora