Whatever it takes
Cause I love the adrenaline in my veins
I do whatever it takesMonacká Veľká cena bola, ako vždy, zaujímavejšia počas kvalifikácie než počas pretekov.
Začínať byť tradíciou, že Charles Leclerc, Pierrov najbližší kamarát vo Formule jeden, nedokončí svoje domáce preteky. Tento rok ich ani len nezačal. V kvalifikácii, kedy si šiel po prvé miesto v pretekoch, totiž nabúral a nenapadlo im skontrolovať prevodovku, ktorá počas formačného kola oznámila, že to tento raz nezvládne. A tak Charlesovi neostávalo nič iné ako sa domácej nezúčastniť.
Okrem problému s Charlesovou prevodovkou bola najzaujímavejšia časť výmena pneumatík Valtteri Bottasa jazdiaceho za Mercedes. Človek by si povedal, že ak je to Mercedes, špičkový tím, domáci tím sedemnásobného majstra sveta, bude to bezchybný pit stop. Keď však zavolali Valtteriho do boxov a ten nevychádzal ani po niekoľkých minútach, všetci vedeli, že niečo nie je v poriadku.
Fín bol teda nútený odstúpiť a vzdať sa druhého miesta, o ktoré bojoval. Môže si však pripísať najdlhší pit stop v histórii Formule jeden. Trvalo to totiž štyridsaťtri hodín a sedemnásť minút, kým sa mechanikom podarilo z jeho monopostu odstrániť pravé predné koleso.
Preteky nakoniec vyhral Max Verstappen, nádejný Holanďan, ktorý sa rozhodol tento rok konečne zabojovať o šampionát a pomaličky sa mu to darilo. Koniec sezóny je však ešte ďaleko a vo svete rýchlych formúl nikto nevie, čo sa stane. Za Maxom nasledoval Carlos Sainz vo Ferrari a Lando Norris vo výnimočnom sfarbení jeho McLarenu. McLaren totiž oslavoval výročie spolupráce so spoločnosťou Gulf. A veľa ľudí si žiadalo toto sfarbenie na celú sezónu. Jemnejšie farby tímu papájovej farby rozhodne pristali.
A čo sa týka Pierra, tak ten prišiel do cieľa na obdivuhodnom šiestom mieste. Dokázal predbehnúť Lewisa Hamiltona, sedemnásobného šampióna, keď Mercedes pri výmene pneumatík zaváhal.
Pripísal si teda sedem bodov, ktoré tak veľmi potreboval. A ako jediný z jazdeckej dvojice ukončil preteky v bodoch. Yuki sa umiestnil na šestnástom mieste a znova nebol zo seba príliš nadšený.
„Pierre, mám tu pre teba telefón," vošiel za ním Pyry do hotelovej izby. Usmieval sa asi najviac ako dokázal a Pierrovi bolo hneď jasné, s kým volal.
Natiahol ruku k telefónu, zatiaľ čo si tou druhou prehrabol vlasy. O pár sekúnd už pozeral na vysmiateho blonďavého chlapca.
„Čau kamoško, tak ako. Páčili sa ti preteky?" Lucovi sa ešte viac rozžiarili oči a začal rýchlo prikyvovať.
„Bol si super!" vyhlásil rozhodne a rukami vyhodil do vzduchu. Pierre sa na jeho reakcii zasmial. Potešilo ho, keď videl ako sa Luca teší aj zo šiesteho miesta jeho obľúbeného jazdca. „Ale Seb bol ešte lepší," dodal Luca nakoniec, z čoho sa rozosmial už aj Pyry. Sebastian Vettel skončil len o miesto vyššie ako Pierre a ak by jazdili dlhšie, Pierre by ho možno dokázal predbehnúť. V detských očiach však bolo piate miesto pochopiteľne lepšie ako šieste. Pierre mu nechcel kaziť detskú radosť. Radšej počká, kým bude Luca sledovať tento šport aj pre hlbšiu myšlienku než teraz.
„Odkážem mu to," žmurkol naňho Pierre a Luca sa začervenal. Bolo jednoduché dostať malé dieťa do rozpakov. Najmä ak to bol fanúšik a ešte si úplne neuvedomoval, čo znamená poznať takéto známe osobnosti.
„Luca, už budem musieť končiť. Zase si niekedy zavoláme, dobre?" Pozrel na blonďavého drobca v telefóne a bolo mu ľúto, že musí hovor ukončiť. Potreboval sa však ešte pobaliť a navečerať sa.
YOU ARE READING
Put a Little Love On Me ¦ Pierre Gasly
FanfictionPierre má vo svojom živote všetko, na čo si spomenie. Prácu, ktorá je snom hádam každého malého chlapca. Rodinu, ktorá ho nadovšetko miluje a podporuje. Kamarátov, na ktorých sa môže vždy spoľahnúť. Jediné, čo mu v živote chýba je kúsok lásky. Poda...