Treaba in gradina - Cei doi Zetsu dispar - Kisame se ineaca

200 15 18
                                    

   Dupa masa mie parca imi venea sa dorm, dar aveam si alte lucruri la care sa ne gandim. Cum ar fi: Ce vor face astia 10 in continuare.

  In bucataria micuta eram adunati eu, Cosmin, Haru si Alex. Si nici unul nu avea vre-o idee ce ar trebui sa facem in continuare.

  -Poate ii putem folosi sa facem casa asta sa nu mai para scoasa din filmele de groaza la care Dya striga: Nu intra in casa! Nu intra in casa! isi dadu cu parerea Alex

  -As fi zis ca da, daca nu spuneai partea a doua!

  In momentul acela am sarit pe el si am inceput sa-l gadil. Doar sunt surioara lui mai mica care il duce la disperare.

  -Termina! Termina! incerca sa ma dea de pe el in timp ce se sufoca de ras.

  Intr-un final m-am plictisit si l-am lasat in pace. Am traso pe Haru pana in camera in care ei isi tineau propria sedinta, despre care nu ne prea interesa ca o intrerupem.

  -Acum ca stati in casa noastra, sa nu credeti ca o faceti pe gratis. Va trebui sa 'platiti' si prin asta ne referim ca ne veti ajuta sa curatam casa asta! incep sa-mi tin discursul de stapana a locului.

  -Cine spune? se ratoi Pain la mine.

  -Eu! ii raspund taios si dupa continui: Azi facem curat in gradina.

  -Dar de ce trebuie sa ascultam de tine? incepu Hidan stand intins pe o canapea mucegaita

  Intre timp Pain se uita fix in ochii mei, parca nestiind ce sa faca. Dupa cateva minute in care ceilalti tacura, acesta ofta si spuse pe un ton enervat:

  -Ok, vom face ce spuneti, dar pentru asta trebuie sa gasiti un mod de a ne trimite acasa.

  Daca privirea ar ucide, eu deja as fi murit in chinuri inimaginabile. Am inghitit in sec. Habar n-am cum sa-i trimit acasa, dar nu pot refuza acuma, e sansa noastra sa scapam din casa groazei.

  -Ok. Acum pregatiti-va de munca!

 ~In gradina~

  -De ce trebuie sa fac asta?

  Hidan se plangea deja de 1 ora de cand ne-am apucat de treaba. El trebuia sa foloseasca o masina de tuns iarba de pe vremea dinozaurilor, pe care n-am mai vazut-o decat in desenele animate.

  Kisame a vrut sa curete iazul din spatele curtii, Sasori scotea buruienile dintre florile care mai cresteau spre surprinderea noastra, Kakuzu taia crengile pomilor, Pain planta flori noi, Deidara se ocupa de gradina cu legume, eu, Haru si Konan vopseam gardul si baietii adunau gunoaiele din gardina. Itachi varuia copacii, iar Zetsu...Adica 2xZetsu nu se vedeau pe nicaieri.

  Cand m-am uitat daca ceilalti isi fac treburile le-am observat lipsa.

   -I-a vazut cineva pe cei doi Zetsu? ii intreb pe ceilalti, care bombaneau ca treaba ceare o aveau nu avea rost.

  -Nu. De cand s-au dus sa imi aduca seminte nu i-am mai vazut. imi spune Deidara.

   -Ciudat. Haru, Konan, sa luam o pauza pana se usuca vopseaua si sa-i cautam! strig la cele doua fete, care pornira dupa mine strigandu-i.

  -Zetsu? Zetsu??

  Trecuse deja o ora de cand am inceput cautarile, si incet restul ni se alaturara, dar fara nici un rezultat.

  Deidara statea intr-un pom si ii cauta cu privirea pana il auzim strigand:

  -Unde e Kisame?

  -Ce naiba... . am inceput sa injur ducandu-ma la iaz.

  Locul parea mai curat fara verdeata ce acoperea suprafata apei.

  -Kisame? se pare ca eu eram singura care se preocupa de el, nu ca ar fi de placere

  M-am lasat in genunchi langa apa. Mi-am privit reflectia in apa muradara, dar care fu inlocuita de Kisame.

  -AAAAA! am tipat cand am vazut asta.

  In timp ce ceilalti au venit in graba eu deja ma intinsesem de vroiam sa-l trag din apa, dar era mult prea greu. Cat mancase asta?

  -Da-te! Deidara ma ajuta sa-l trag la mal, dar hainele ude ii scapara din maini si din cauza greutati am fost trasa si eu in apa.

  In timp ce Kisame se adancea si mai mult in apa eu am inotat dupa el. Nu mi-am dat seama cat de adanca e chestia asta. L-am prins de guler si am inceput sa-l trag la suprafata, dar ceva ma prinse de picior nelasandu-ma sa-mi continui drumul pentru al salva pe baiatul-peste.

  Deja simteam cum raman fara aer asa ca l-am impins in fata la mal sperand sa cineva se va gandi sa ma salveze. In timp ce el se indrepta sprea suprafata apei, fortat, eu m-am intors incercand sa ma eliberez.

  O creanga mi se prinse de picior si nu puteam sa o dezleg. Vederea incepu sa mi se incetoseze si aerul deja nu mai era suficient. Eram in pericol. Un mare pericol.

  Vag am auzit doua plescaituri si ceva ce ma prinse trangandu-ma in sus.

  Aerul curat ma lovi imediat si am deschis ochi brusc. M-am ridicat imediat si i-am vazut pe toti uitandsu-se la mine. Eram uda pana la piele, la fel si Kisamem care isi revenise, Deidara si cei doi Zetsu.

  Imediat Cosmin, Haru si Alex mi-au sarit la gat speriati, pana si musafirii nepoftiti se bucurara ca am supravietuit.

  Intr-un final i-am dat de pe mine urland la ei si mi-au spus ce sa intamplat.

  Kisame a alunecat si nu putea inota, dar isi pastrase putina putere incat sa nu moara inecat, eu mi-am prins piciorul intr-o planta si cei doi Zetsu au sarit de m-au salvat. Eu eram prea grea ( nu prea m-a ajutat faptul ca Hidan a inceput sa rada ca descreieratul) si Deidara i-a ajutat cazand si el in apa, dar el nu a fost la un pas de a se ineca.

  M-am uitat la cei doi 'gemeni' si mi-am dat seama ca pareau mai mici, mai tineri.

  -Am dat de belea! ma intind inapoi pe iarba icnhizand ochii si procesand informatiile.

  Incet cei doi Zetsu vor intineri asa de mult ca vor disparea si dupa rata lor de intinerire, mai avem foarte putin timp. Cam, aproximativ, 2 saptamani daca am calculat eu bine.

I Don't Know - vol I - Akatsuki si Secretul LumilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum