Dupa o saptamana de munca in gradina, mai aveam doar cateva finisaje pentru a termina toata treaba, ceea ce era un miracol. Acum toti eram adunati in minunata gradina, plantand, udand si zmulgand buruieni.
-Hei toata lumea, presupun ca treaba se poate spune ca este terminata. Haideti sa mancam! face Alex anunturile marete.
Toti eram asa de extenuati ca am luato, practic, la fuga spre minunata casa de care urma sa ne ocupam zilele urmatoare. Fiind atatia oameni in sufragerie era asa ciudat, dar fiindca erau varianta 3D a celor din Akatsuki era si mai si.
-Deidara, du-te si tu la etaj in camera de la mijloc pe drapta, stiu sigur ca sunt niste jocuri acolo. il rog pe blond sa faca treaba de care imi rea mie prea lene.
-Si cine se ofera sa aduca inghetata din depozit? isi incearca si Haru norocul.
-Ma duc eu. se resemna Pain cand toate privirile se atintira spre el, asa fara motiv.
Era destul de placut sa petrecem timpul impreuna, dar ar fi fost si mai bine daca cei doi s-ar grabi sa se intoarca.
Haru se ridica pornind in cautarea lui Pain, dar nici nu iesi bine din camera ca se si intoarse parca innecandu-se. Am sarit toti imediat la ea sa o 'salvam', dar nu era nevoie. Haru radea, radea si ne infricosa.
-Haru, ce sa intamplat? incerc sa o calmez
-Este..P-p-p-p ... cu-cu-cu. nimic din ce zicea nu era coerent asa ca i-am dat o palma, moment in care se calma, putin:
-Este Pain. Inghetata i-a .... .
Dar nu apuca sa termine ca usa s-a deschis din nou, si pe ea intra Pain. A urmat un moment de liniste, dar in clipa urmatoare eram toti pe jos de ras.
Se pare ca toata inghetata cazuse de pe raftul pe care era asejata, in capul lui pain. Acum era ataaaat de 'duulcee' ca noi puteam da in diabet. Pe sub toate straturile de ingheta, se vedea clar ca se inrosise,, deoarece se topea extrem de repede.
- NU MAI RADETI! se rasti la noi
- Hai, Hai mai...gata...nu...nu radeti..este... . in cercat sa articulez, dar de fiecare data cand ma uitam la el, imi venea sa rad si mai tare.
Bombanindu-ne de rau, a urcat sus sa faca un dus. Intre timp, noua ne-a luat ceva pana ne-am potolit. Exact cat sa se intoarca el jos. La naiba....cat de repede poate face o fiinta umana un dus?
- Unde-i blonda cu jocurile alea stupide? Intreaba Hidan, dand cu pumnul in masa.
- I-or fi cazut in cap si acum e pe moarte. chicoteste Haru, in timp ce Pain se inroseste din nou...de nervi.
- Ma duc sa vad ce face. ma ridic de pe canapea, dar n-a puc sa pun un picior pe scara, ca de la etaj se aud niste explozii puternice, care ii sperie pe toti.
In cateva secunde, eram toti la etaj, cat sa-l vedem pe Deidara in camera, inconjurat de cutii de artificii si razand ca un apucat. De fapt, cel mai ciudat era ca, chiar si asejat, parea mult mai mic.
- La naiba... . incep eu sa injur.
Se pare ca si Deidara se micsorase la fel ca Zetsu. Desi arata chiar dragut cu motul fluturandu-i, hainele mult prea mari si batand din palme ca un copil mic la vedearea scanteilor care dadeau foc la cutii.
Adorabil.
Stai...scantei care dau foc la cutii? Am inceput din nou sa injur, in timp ce Pain mi-a aruncat un extintor de pe hol ( nu ma intrebati de unde are bunica asa ceva in casa asta veche...)
Dupa ce am stins focul din camera, l-am luat pe Deidara de mot si l-am tarat la parter unde am tinut cu Cosmin, Haru si Alex o conferinta despre ce ar trebui sa facem ca sa-i trimitem acasa, sa speram ca la marimea naturala.
Clopotei, clopotei, clopo-clopotei! Ca tot vine craciunul, hai ca am adus si eu chestia asta numita 'next'.
Ei bine....ma mir ca o mai citeste cineva :o
Am sa va dau doua vesti...un proasta si una buna... .
Ei bine, incepem cu cea proasta:
Inca vreo 3-4 capitole si o sa termin povestea asta ^^ Va multumesc dragi cititori ca mi-ati fost alaturi desi am fost extrem de lenesa in a scrie.... Va iubesc >:D<
Aici vine vestea buna:
O sa fac un volum II :3 In care o sa..., Dar stai...sa stric surpriza?
Deja am gandeam ca abia la ultimul sa va anunt de urmatorul volum...dar mneah, haideti sa fac si vea dragut.
Totusi, in urmatorul volum o sa imi modific modul de a scrie. O sa pun mai multa descriete, pusa la punct. Capitole corectate...fara greseli de scriere si graba... .
Sper sa ma sustineti la scris, va salut. ^^
CITEȘTI
I Don't Know - vol I - Akatsuki si Secretul Lumilor
FanfictionGemenii Diana si Alex, si fratii Shara si Cosmin isi traiesc vietile normal, pana in ziua in care se intalnesc in casa cea veche a bunicii gemenilor de care ar trebui sa aiba grija toata vara. Totusi, atunci cand incep sa umble prin camerele din cas...