Scary.

212 13 2
                                    

Simtind ceva ce ma impunge in piept am deschis ochii nervoasa. Cine imi deranja somnul?

  -Ce e? ma ridic brusc

  Din cauza grabei mele am simtit cum ceva imi intra in inima, ca un ac, dar care s-a pototlit imediat. Sau mai bine spus nu mai sunt constienta de el. Asta pentru ca, acum, in fata mea, sta nimeni altul decat roscatul cel mult iubit din Akatsuki, Sasori!

  -E asta unul din visele alea in care imi dau seama ca visez? imi ciufulesc putin parul vazand holul plin de siluete

  -Nu cred. Nu cred. Nu cred..... . incepu Haru sa spuna in continuu in timp ce ma tragea de maneca

  In holul casei stateau toti membrii Akatsuki!

  -Ca se intampla aici? Ce jutsu mai e si asta?

  Pain venise spre mine si ma prinse de gulerul camasii tragandu-ma in sus. Acum nu mai simteam pamantulk sub mine, ma tinea atarnata.

  -De unde vrei sa stiu eu? spun, inca, convinsa ca e un simplu vis

  -AAAA!!!!!! se aude ecoul strigatului lui Deidara

  Acesta incepuse sa tiopaie strigand:

  -Nu mai sunt! Nu mai sunt!

  -Ce ai ma?

  Pain ma trantise la pamnt si ii trase una blondului ca sa se potoleasca.

  -Gurile! intinde mainile

  M-am ridicat rapid pe langa perete si am putut vedea ca avea palmele normale nu cu cele doua guri prin care crea statuetele alea, care mie mi se pareau impresionante.

  -Nici Sharinganul meu nu merge! se facu si Itachi auzit.

  Haru se ridica si ea si acum ma tinea din nou d emaneca.

  -E un vis? Un vis? Adica...un vis? ma prinse de umeri si continua sa ma zgaltaie

  De la ata miscare a inceput sa mi se faca rau. Intr-un final mi-am dat seama ca ceva nu e in  regula.

  Baietii erau si ei langa noi si se uitau ca prostii fara sa stie pe ce planeta sunt, si sincer, nici eu nu mai stiu.

  -Oprestete! o imping pe Hrau si ma duc la Alex

  Inainte sa se poata ferii l-am ciupit cat de tare am putut facandu-l sa tipe.

  -Termina vrajitoareo!!! imi dadu una peste mana

  -Haru, nu e vis! ma intorc spre ea si o prind de umeri zgaltaindo si eu putin

  -Dya. Mi-e frica. ma prinse in brate in timp ce cei din Akatsuki se intoarsera spre noi

  -Ce se intampla aici? mai intreba Pain o data

  -Cand o sa stiu o sa-ti raspund, dar cred ca ati ajuns cumva in lumea noastra, o alta lume, diferita de cea cu ninja din care veniti. spun pe nerasuflate, urmarind fiecare miscare a tipilor din fata noastra.

  -Pe unde ati venit? mai adaug intr-un final

  -Acolo. intinse mana spre usa din partea opusa a camerei care era larg deschisa.

  I-am facut semn lui Haru, iar ea ma urmat. Am scos lanterna ca si cum as scoate un kunai, rasucit si am aprins-o. M-am apropiat de intrare si am luminat inauntru.

  Inauntru erau multe cutii sigilate. Ma apropi de una si desfac banda cu care era lipit. Am deschiso temator si inauntru am dat de... .

  -Ce...? incerc sa spun, dar sunt intrerupta de tipatul lui Haru

I Don't Know - vol I - Akatsuki si Secretul LumilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum