Mai aveam putin si-mi dadeam palme. Pe holul nostru, cei 10 membrii Akatsuki dorm sprijiniti de perete. mda.... sigur am inebunit. Sau am inspirat gaz otravitor de la vre-o insecta moarta sau m-a muscat ceva veninos. Nu cred ca era real! NU CRED!
-Dya. Cred ca ne-am lovit la cap cand am deschis usa. Nu poate fi adevarat! ma trage Haru de mana.
-APROAPE AM FOST STRANGULATA DE LIDERUL PAINII!! ma rastesc incercand sa scap de presiunea care mi se pusese pe creier in ultimile zile.
-Bruneta...tarfa... . incepu Hidan sa bolboroseasca ceva in somn.
-Fugi! ii trag pe cei trei muschetari cand vrea sa continuie. Nu vreau sa stiu la ce se gandeste.
Ne-a luat ceva pana sa gasim un loc unde sa putem face planuri. Nu putem sa lasam totul in felul cum este acum. Nu stim nimic despre ce sa intamplat sa-i aduca aici, deci va trebui sa aflam.
Intr-un final am ales o camera-depozit care parea mai curata. Cutiile predominau pe langa pereti, dar patul nu era acoperit cu un strat de praf care sa te sufoce. Era destul de mica si inghesuita, dar bine luminata de la ferestra care era aproape cat peretele.
-Deci....pot sa aflu si eu ce cauta bunaciunea de Konan la noi in casa? se uita Alex la fiecare in parte
-Deci....lasa-ma sa rezum: tu te gandesti la cat de draguta e Konan in loc de faptul ca noi aveam niset personaje de anime la noi in casa? Stiam ca n-ai nimic in cap inafara de perversitatile specifice, dar asta ma da pe spate pana si pe mine. ma uit urat la el.
-Sunt baieti, n-ai ce sa le faci. da si Haru, resemnata, din cap.
-Si Hidan ii cam intrece pe toti. imi dau ochi peste cap cand cei doi masculi din camera vor sa comenteze.
Haru chicoti si parca vedeam la ce se gandeste.
-Ai grija domnisoara Perfectiune-Sasori!
-Stii....comentezi cam mult Hidan-Fara-Minte.
-N-am de ce sa te contrazic. Si scuze ca am tipat, dar si tu ai face la fel daca Liderul-Paini ar vrea sa te omoare.
-Eh.....si eu era sa te strang de gat de speriata ce era, nu-i problema .
-Deci...ce o sa facem? ne face Cosmin atenti
Hmm...incepem toti sa gadim, si pentru ca este vara, in 30 de secunde a inceput sa miroasa a creier ars.
-O sa explodez daca mai gandesc atata vara! incepe Alex sa-si frece capul urmat de Cosmin.
-Nu ca in timpul anului ati gandi mai mult. imi duc mana la gura ca sa nu incep sa rad de moaca lui gen *Am sa te omor!*
-Poate ar trebui sa-i inchidem in camera aia, poate asa or sa se intoarca in lumea lor ninja! ne da Haru cu o bata imaginara in cap.
-Ok. Sasori primul si tu stai ichisa cu el sa vezi ce s eintampla. isi pune Cosmin mainile in san.
-Nu ma deranjeaza! sare ea in picioare, fericita
-Nu! sar si eu ca arsa. Nu cu Sasori! Cu Kakuzu si Kisame!
-Nuuuuu!!! vrea Haru sa ma sugrume.
Si asa nu ajungem noi la vre-un rezultat. Am continuat sa ne certam pana in momentul in care am inceput sa ne batem, adica Alex si Haru incercau sa se impinga unul pe altul pe geam. Atunci aoar si eu in peisaj cu Cosmin si ii despartim ca la jandarmerie.
-Deci? Ii tinem ca animale de companie sau ii trimitem in strada ca alea ambulante? se catara Alex pe niste cutii.
-Si tu ii insotesti! imping cutia cea mai instabila din cele pe care statea si il fac sa dea cu capul de podea.
-Si daca fac vre-o prostie si tot la noi se ajunge cumva? O sa vina aici cu preoti, savanti si mai stiu eu ce. incep rotitele lui Cosmin sa functionaze.
Eram intr-o mare problema, mai ales ca trecura 2 ore si in curand s-ar putea sa se trezeasca.
Dupa nenumarate certuri si in sfarsit, ipoteze. Ama juns la concluzia ca nu puteam sa-i lasam sa plece.
Si...mintitle noastre obsedate de anime au ajuns la concluzia ca poate, daca flam cum au ajuns aici, v-om ajunge si noi in lumea lor. Va iamginati? L-as putea in junghia pe Alex cu un kunai original! Poate chiar am ajinge sa ne intalnim cu idolul nostru, Naruto! As putea sa-i spun rozaliei, in fata, ca e insuportabila!! Ah, suna asa frumos.
Dupa ceva timp am coborat pregatiti sa steptam pana sa trezesc ca sa-i putem 'dresa' sa inteleaga ca noi suntem sefii! Cel putin eu, sunt singura care nu se pierde in fata lor. Cel putin momentan.... .
__________________________________________________________________________________
Mi se pare mie sau se intampla ceva bizar? A da...chiar am venit cu nextul!
Sper ca va intereseaza =))
CITEȘTI
I Don't Know - vol I - Akatsuki si Secretul Lumilor
FanfictionGemenii Diana si Alex, si fratii Shara si Cosmin isi traiesc vietile normal, pana in ziua in care se intalnesc in casa cea veche a bunicii gemenilor de care ar trebui sa aiba grija toata vara. Totusi, atunci cand incep sa umble prin camerele din cas...