အနက်ရောင်သူရဲကောင်း Part 24

1.1K 74 3
                                    

နောက်မနက်မိုးလင်းတော့ တိုင်းပြည်သူပြည်သားတွေ စုကြကာ lisaနန်းတက်တာအားပေးနေပါတယ်။ သူတို့အကုန်lisaကိုလိုလားကြတယ်။ အရင်ကlisaသူတို့အပေါ်ကောင်းခဲ့တာကိုး
ဒူး..ဒူး..ဒူးးးး
"ဘုရင်Liသက်တော်ရာကျော်ရှည်ပါစေ"

"ဘုရင်Liသက်တော်ရာကျော်ရှည်ပါစေ"

"ဘုရင်Liသက်တော်ရာကျော်စေပါစေ"

သူတို့ကျေနပ်အားရမှုတွေနဲ့ အားပါပါအော်ခဲ့ပြီးဒီလိုနဲ့ နန်းတက်ပွဲပြီးသွားကြတယ်။

"Jenne ငါပြောမယ် မင်းနဲ့ငါကဇနီးမောင်နှံလို့သူများသိကြပေမဲ့ ငါနင်နဲ့အတူမအိပ်နိုင်ဘူး သူများရှေ့မှာပဲဇနီးမောင်နှံလို့သတ်မှတ်ကြမယ်။ မင်းလိုပါကင်ပျက်မိန်းမနဲ့ငါအတူမနေနိုင်လို့ နောက်ထပ်ဇနီးလိုချင်တယ် အပျိုစဖြစ်တဲ့သူတွေပဲ ၁၇၊၁၈တို့တွေ အပျိုစစ်စစ်ပဲလိုချင်တာ မနက်ဖြန်နန်းတော်မှာလာပေးရမယ်လို့ငါအမိန့်ပေးလိုက်မယ် နင်သဘောတူတူမတူတူတော့နင့်အပိုင်းပဲငါနဲ့မဆိုင်ဘူး ဒါပဲငါသွားပြီး "

liရယ် liဘယ်လိုပြောလိုက်တာလဲ liကိုjenအရမ်းချစ်တာသိရက်သားနဲ့ တမင်လုပ်နေတာမလား jenပိုခံစားရအောင် liလဲ့စားချေချင်တာမလား liသဘောပါပဲ ဒါပေမဲ့liအခြားမိန်းကလေးတွေနဲ့အတူအိပ်ရင် jenခံနိုင်ရည်ဘယ်ရှိမလဲ jenဘယ်လိုလုပ်ငြိမ်ခံနိုင်မှာလဲ  jenကို အခြားဟာတွေလဲ့စားချေရင်လဲ့စားချေပါ ဒါပေမဲ့ နောက်ထပ်ဇနီးယူဖို့တော့ မလုပ်ပါနဲ့လား liနဲ့jenတို့က တရားဝင်ဇနီးမောင်နှံတွေဖြစ်ကြပြီးကို liကိုလည်းjenပိုင်တာပဲလေ jenမှာအတ္တစိတ်တွေလည်း ရှိသင့်တယ် ဘယ်မိန်းကလေးမဆို ကိုယ့်ချစ်ရတဲ့သူကို တစ်ပါးသူလက်ထဲမှာမထည့်ချင်ကြပါဘူး ဘာပဲဖြစ်ဖြစ်liကို jenမချုပ်ခြယ်ပါဘူး liပျော်ရင်ရပါပြီး jenကိုဒီိလိုလုပ်ရတော့ စိတ်ချမ်းသာတယ်မလား liပျော်ရင်ရပြီးမလို့ liဘာပဲလုပ်လုပ်jenအကုန်လက်ခံပါတယ် liကိုjenအရမ်းချစ်တယ်လို့တော့ သိပေးပါ....

lisaပြောတဲ့အတိုင်းပါပဲ နောက်တစ်နေ့ရောက်တော့ ရဲမက်တွေ တိုင်းပြည်လည်ပတ်ရင်း စာစောင်ကိုကြည့်ပြီး ရွတ်ဆိုလိုက်တယ်။

အနက်ရောင်သူရဲကောင်းWhere stories live. Discover now