⚛
"Ah duydunuzmu V birini daha öldürmüş" chaeyoung hızlı ve heyecanlı bir şekilde konuşmaya başladı ve bütün gözler ona döndü.
"Ah evet duydum ve bu sefer cesedin fotoğrafını bulamadılar ama feci bir halde olduğu dedikodusu var" dedi karşımda oturan jisoo, yanımda oturan Taehyung'dan ses gelince ona döndüm.
"Öldürülen kişinin yerinde olmak istemezdim" dedi ve gözlüğünü geriye itip masaya eğilip içkisini eline aldı.
"Bence o bir kahraman, şu ana kadar öldürdüğü insanların hepsinin pislik olduğunun kanıtını cesedinin üzerine bırakıyordu" chanyeolun yanında oturan jennie ise heyecanla konuştu.
"Peki ya cesetlerin üzerine bıçakla çizdiği V işareti çok havalı değil mi?" Göz devirdim ve konuştum.
"Ben sizin düşüncelerinize katılmıyorum sonuçta bu ülkede adalet, kanun diye bir şey var ve kimsenin kimseyi kötü olduğu için öldürmeye hakkı yok, bunun cezası asla ölüm olmamalı" dediğimde herkes bana bakıyordu ne yani doğru söylememişmiydim? Kendi içimde bunu tarttım ve doğru söylediğime kanaat getirdim.
Taehyung'a döndüm bana katıldığını görmek için ama gözlerini kısmış bir farklı bakıyordu neden olduğunu anlamaya çalışırken jisoo konuştuğu için gözlerimi ondan çektim.
"Sana katılıyorum Lisa bu arada kimliği hala bulunamamış sır gibi, adının V olduğunu düşünüyorlar" tam yanıt verecekken elimde Taehyung'un elini hissedip ona döndüm "Annen erken dönmeni istemişti, Kalkalım mı?" Gözlerime sanki başka bir cevap istemezmiş gibi bakıyordu.
"Ama konuşuyorduk" dedim dikkatimi çekmişti bu konu ve biraz daha tartışmak istiyordum.
Gülümseyip ayağı kalktı benide beraberinde kaldırıp oturan insanlara döndü "Hadi bize müsade herkese iyi eğlenceler" Taehyung'a afallamış şekilde bakarken kendimi toparlayıp gülümsedim ve baş selamı verip arkasından yürüdüm.
Ceketlerimizi giyinip evden çıktık durup derin bir nefes aldı ve bana döndü.
"Az önce neden öyle yaptın?" dedim biraz kızmış bir sesle gözlerime dikkatle bakarken bana doğru eğildi.
"Bu tür saçma şeylerle ilgilenmeni istemiyorum" dedi ve gözlerini dudaklarımda gezdirdi.
"Özellikle ben bütün gece dudaklarını düşünürken seninde sadece beni düşünmeni istiyorum" dedi ve dudakları kıvrıldı, bu sözleriyle vücudumdaki bütün kanların yüzüme ulaştığına yemin edebilirdim.
"Bütün gece aklımda olan tek şey seni öpmekti. Seni öpmek istiyorum" bana bir adım yaklaşırken kalp atışlarım hızlandı yüzüm boynuna denk geliyordu soğuk parmaklarını çenemin altına koyup başımı yüzüne kaldırdı gözlerine bakma fırsatı vermeden dudaklarımda sıcak dudaklarını hissettim...
⚛
Aşırı heyecanlıyım yeni kurgu hazırladım umarım beğenmişsinizdir umarım zor bir soru soracağım.
V kim zmxnsjndjsjs?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a terrible suicide for you ℘ taelice
Fanfiction"Ah duydunuzmu V birini daha öldürmüş" chaeyoung hızlı ve heyecanlı bir şekilde konuşmaya başladı "Ah evet duydum ve bu sefer cesedin fotoğrafını bulamadılar ama feci bir halde olduğu dedikodusu var" dedi karşımda oturan jisoo, yanımda oturan Taehyu...