0.2

415 58 107
                                    

not edit ! 😩😌

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

not edit ! 😩😌

"Anne cidden bir şeyim yok" dedim gülerek oturma odasına geçip koltuğa yayıldım.

"Lisa bir şey olsa bile bana söylemiyorsun ki bu yüzden endişeleniyorum kızım" doğruydu aslında ama cidden sorun yoktu.

"Anne zaten bir hafta sonra geleceksin ve gerçekten sorun yok" dedim inandırıcı ses tonumla.

Telefonu en nihayetinde kapattım ve banyoya girip duş aldım günlük rutinimi tamamlayıp telefonumu elime aldım ve koltuğa yayıldım.

İnstagramdan bildirim gelince hemen tıkladım.

Takip isteği gelmişti ve bu tam olarak bugün karşılaştığım Kim Taehyungdu.

Şok içinde gelen isteğe baktım bu adam hesabımı nereden bulmuştu?

Zarar olmayacağını düşünüp kabuk ettim ve onun açık hesabına baktım.

Hiç fotoğraf yoktu sadece profil fotoğrafı vardı ama 5.000 takipçisi vardı.

Adam yakışıklıydı bir profil fotoğrafıyla bir sürü kişinin dikkatini çekmişti ve cidden çok yakışıklıydı.

Takip ettiği epi topu 10 kişi vardı ve bunların arasından tek kız bendim.

Bir gururlanacak gibi oldum ama salaklaşmayarak kendime geldim.

Profil fotoğrafı siyah beyazdı ve arabada hareket halindeyken çekilmişti

Fotoğraf kalitesiz olmasına rağmen güzel çıkmıştı

Profilinden çıktıktan sonra bir süre daha telefonda oyalandım taki chaeyoung'un mesajına kadar.

Chae🐿️
Bu akşama hazır mısın bebek ehehe

Gülümseyip cevap verdim.

Gönderilen: Chae🐿️
Tabikiii

Yerimden kalkıp odama yürüdüm ve dolabımı açtım.

Bir süre bakındıktan sonra koyu kırmızı straplez elbisemi giymeye karar verdim.

Hala vaktim olduğu için duş alıp elbiseyi giyindim. Göğsümün hemen altında biten sarı şaçlarımı açık bıraktım ve dalgalı bir şekil verip dudağıma bordo rujumu sürdüm ve tek bantlı siyah topukluları ayağıma geçirip aynanın önünde dikildim.

(Akıllara zarar 🤤)

Mükemmel göründüğümü düşünüp siyah ceketimi ve çantamı alıp evden çıktım.

Chaeyoungda kapıda arabasıyla beni bekliyordu yanındaki koltuğa bindiğim gibi gaza bastı.

"Çok heyecanlıyım Lisa" gülümseyip ona döndüm.

a terrible suicide for you ℘ taeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin