0.8

146 25 51
                                    

İçimde kopan fırtınalar vardı. Vücudum kendini olayların akışına bırakmıştı ama ruhum hala temkinli adımlar atıyordu.

Bu aralar kendimi çok iyi hissediyorum. Garip bir şekilde herşey güzel gidiyordu ve böyle olması garibime gidiyordu benim hayatım sıradandı evet ama kötü bir sıradanlık.

Herhangi bir değişiklik yok hayatsız bir insansın deseler tam olarak buydu ve hayatıma değişiklik getiren beni dünyanın en değerli şeyi gibi hissettiren Taehyung bunun en büyük mimarıydı.

•••

Yatağımdan kalkıp ayaklarımı soğuk parkeye sarkıttım ve yanımdaki komodinin üzerinde ki telefonumdan saatin 10:37 olduğunu gördüm ve kalkıp odamdan çıktım.

Saçımı yukarıda sıkı bir topuz yapıp yüzümü yıkadım.

Banyodan çıkıp salonda film izlerken chaeyounga bakıp gülümsedim.

Televizyonun hala açık olduğunu görmemle sinirlerim tepeme ulaştı.

Bu ayın elektrik faturasını düşünemiyorum şuan chaeyoung seni geberteceğim uyandığında.

Sinirle televizyonu kapatıp mutfağa girdim.

Kahvaltıyı kurup en sevdiğim yeşil çayıda yapıp salona yürüdüm.

Chaeyoung'un başında dikilirken ayağımı kaldırıp yanağına değdirdim.

Eliyle itip başını diğer tarafına çevirince bende sağ yanağına basıp başını ittim.

Bir hışımla yerinden kalkıp oturur hale geldi.

"Yapmasana gerizekalı" dedi, gözleri hala kapalıyken ellerini götürüp ovdu göz kapaklarını ve açıp bana kötü kötü baktı.

"Kalk yüzünü yıka da kahvaltı yapalım" gözleri parladı ve yerinden kalktı hemen ve banyoya koştu bir yandanda bağırıyordu.

"Ay sen güzel ellerinle bana kahvaltımı hazırladın hemen yıkıyorum yüzümü" gülüp mutfağa yürüdüm.

"Bekliyorum" diyip iki kişilik olan masaya oturdum.

Bir süre sonra o da gelip oturdu ve sebzelerden başladı.

"Yavaş ol bana bırakmayacaksın" diyip bende yemeğe başladım.

Kahvaltı masasında hiç birşey kalmayınca çayımı içmeye başladım.

"Lalisa Taehyungla sevgili misiniz?" Çayı masaya bıraktım ve gülümseyerek başımı salladım.

"Evet, dün olduk" dedim ve perde arkası sahneleri canlandı hemen.

"Çok mutlu oldum" dedi ellerini çırparak heyecanlave sandalyesini karşımdan alıp çaprazıma oturdu.

"Nasıl teklif etti?" Dedi gözlerimin içine bakarak.

O anda yüzüm biraz garip bir şekil aldı ve aklıma teklif etmediği geldi.

Gözlerimi kaçırıp ellerime diktim.

"Teklif etmedi galiba ya" dedim düşünerek, evet etmedi.

"Ne demek galiba? Ne dedi?" Yüzüme merakla bakarken düşündüm.

"Yani aramızdaki şeyi resmileştirmek istediğini söyledi bende evet dedim ve bir anda sevgili olmuş olduk" dedim tek nefeste hepsini bitirip nefes aldım.

a terrible suicide for you ℘ taeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin