Sarah cuba mengosongkan fikirannya, dia tidak mahu memikirkan apa-apa lagi buat masa ini dengan bermeditasi. Sewaktu dia sedang cuba fokus bermeditasi namun bunyi talefonnya berdering mengganggunya. Dia pun segera menjawab panggilan tersebut.
Mustakim: Assalamualaiku, Sarah. Kamu sihat?
Sarah: Sihat je abah.
Mustakim: Abah talefon kamu pagi ni sebab abah ada mimpi kamu berkahwin lah Sarah.
Sarah terkejut mendengar penjelasan abahnya itu.
Sarah: Mesti abah tak baca doa sebelum tidur lah ni.
Mustakim: Iya tak ya kan Sarah, abah minta maaf ya ganggu kamu pagi-pagi ni.
Sarah: Abah tak menganggu saya lah, saya dah lama bangun.
Mustakim: Okay lah Sarah, Ah Seng ni ajar abah minum kat kedai Pak Jabit. Ayah pergi dulu ya assalamualaikum.
Sarah: Waalaikumussalam abah.
Selepas meletakkan talefonnya, Sarah menukar baju untuk ke Mall untuk berseronok, dia memakai;
Selesai bersiap dia terus memandu ke Mall berdekatan. Sewaktu dia baru masuk pintu Mall, dia ternampak Ejen Rizwan dan Ejen Karya sedang memilih baju di sebuah kedai baju yang berjenama.
Sarah pun mendekati kedua-dua orang lelaki itu, mereka nampak seperti tidak tahu memilih baju yang hendak di beli. Sarah pun menyapa mereka berdua;
Sarah: Assalamualaikum, korang berdua kat sini shopping baju ke?
Rizwan dan Karya sedikit terkejut melihat Sarah menyapa mereka.
Baju Rizwan pakai di Mall:
Baju Karya pakai di Mall:
YOU ARE READING
Kekasih Hati Mr Inviso
Fanfiction❝𝑲𝒆𝒉𝒂𝒅𝒊𝒓𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒓𝒊𝒎𝒖 𝒎𝒆𝒎𝒃𝒂𝒘𝒂 𝒔𝒆𝒓𝒊𝒃𝒖 𝒔𝒂𝒕𝒖 𝒓𝒂𝒔𝒂 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒕𝒂𝒌 𝒕𝒆𝒓𝒖𝒏𝒈𝒌𝒂𝒑 𝒅𝒊 𝒉𝒂𝒕𝒊𝒌𝒖❞ ✧༺♥༻✧ ★彡[ꜱᴀʀᴀʜ ʟᴀɪʟᴀ, ꜱᴇᴏʀᴀɴɢ ᴇᴊᴇɴ ʏᴀɴɢ ᴄᴀɴᴛɪᴋ ʟᴀɢɪ ᴍᴀɴɪꜱ. ᴛᴇᴛᴀᴘɪ ᴅɪ ꜱᴇʙᴀʟɪᴋ ᴡᴀᴊᴀʜɴʏᴀ ʏᴀɴɢ ᴀ...