8.Bölüm °•Dejavu•°

112 13 86
                                    

"Dum di dum dom dom dorroom"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Dum di dum dom dom dorroom"

Hızlıca yataktan kalkmıştım bu ses?

"Hoseok?"

"Efendimm"

Hızlıca mutfağa geçtiğimde kahvaltı hazırlayan Hoseok'u görmüştüm.

"Günaydın biricik Taehyung'um aç bakayım ağzını"

Sucuk yapmıştı.

"Ellerine sağlık çok güzel olmuş da Yoongi hyung nerde? Seni burda görünce kıskanmasın"

Gülümsemişti.

"Bugün antremanı varmış o yüzden erken gitti. Bende dedim Taehyung'umun yanına geleyim"

"İyi yapmışsın"

"Hadi gel salona geçelim,sucuklar oldu"

Kafa sallayıp,elindeki sucuk tavasını alıp salona geçtiğimde gözlerim kocaman açılmıştı.

"Yok artık! Neden zahmet ettin?"

"Ne zahmeti oğlum. Hadi otur yiyelim"

Hoseok'a sımsıkı sarılmış sofraya oturmuştum.

"Bugün tekrar Jimin ile konuşacağız biliyor musun?"

"Yaa ne güzel"

"Hoseok.. sanırım ben aşık oluyorum. Onu görünce yeniden nefes alıyorum ben"

"Mutluyu olmayı çok hakkediyorsun güzelim"

Hızlıca kahvaltımızı yapıp,elime tabağı aldığım an Hoseok durdurmuştu.

"Ben toplarım bırak"

"O kadar da de-"

"Hadi hadi dişlerini fırçala doğru metroya"

Hoseok'a gülümsemiş hızlıca banyoya geçmiştim.

Dişlerimi fırçalamış,kırmızı saçlarımı son kez taramıştım.

"Hoseok"

"Efendim?"

"Bugün biraz burda kalsana gelince saçımı boyatcam bana eşlik edersin. Sıkılırım tek olunca"

"Jimin'i çağır? Ben sokakta dans edeceğim bugün"

"Ama o çalışıyor. Bugün benimle daha fazla vakit geçirmek için erkenden geliyor istasyona"

"Hmmm anladım tamam geri gelirim"

"Çok teşekkürler"

Hoseok'a kocaman gülmüş,hızlıca odama geçip,dolabımı açmıştım.  Ne giysem acaba? Güzel olmalıydım çünkü Jimin her zaman çok şık giyiniyordu.

Hızlıca dolabımdan beyaz gömleğimi,siyah pantolonu ve kazağımı çıkarmış giyinmeye başlamıştım.

Normalde dün kemanı alma niyetim vardı lâkin Jimin ile sohbet etmekten unutmuştum.

L♡VE SONGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin