11.Bölüm °•Neyi bekliyorum ki?•°

102 11 23
                                    

Kar tekrar yağmaya başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kar tekrar yağmaya başlamıştı.

Evdeki herkes ise gitmişti,bir kişi hariç

Park Jimin

İlk başta içtiği biraların ve eve geldiğinde içtiği şampanya onun direncini düşürmüş, göz kapakları kapanmamak için direniyordu.

Taehyung ise pür dikkat onu izliyordu. Onu tanımadığı için başta çok bağırmış şimdi ise birlikte sevgili olmadan önce flört edeceklerdi.

'Yakışıklı bir çocuk seviyormuşum' diye geçirdi içinden.

"Jimin"

Jimin gözünü zorlukla açmış

"Efendim Tehyung-ah?"

"Hadi bana bizi anlat"

Bu söz Jimin'in gözlerini tamamen açılmasına sebep olmuştu.

Taehyung,Jimin'in yanına geçip kafasını koltuğa yatırmıştı.

"Biz hiç biz olamadık ki"

"Neden? O zaman beni niye seviyorsun ki?"

"O nasıl bir soru Taehyung-ah! Sadece sana aşık olduğumu dedem sayesinde fark ettim. Bana senden bahsedince gözlerimin parladığını,gülüşümün bile değiştiğini söyledi. Haklıydı da. Sevmenin ne demek olduğunu unutan bana tekrar hatırlatın lâkin ben geç kaldım seni sevmek için"

"Geç değil ki"

"Benim yüzümden kaza geçirdin ve yine benim yüzümden beni hatırlamıyorsun

*Jimin burnunu çekmiş*

Ben resmen kendi ellerim ile seni öldürebilirdim Taehyung"

"Ne saçmalıyorsun Jimin! Düşen benim, neden sen sanki benimle küvetteymiş gibi konuşuyorsun. Senin hiçbir suçun yok tamam mı!"

Taehyung hızlıca Jimin'in gözünden akan yaşları silmişti.

"Lütfen ağlama. S-sen çok güzelsin ağlayınca o du-"

Taehyung lafını yutmuştu.. Utanmıştı çünkü.

"Söyle Taehyung. Neden sustun ki?"

Taehyung'un yüzü kıpkırmızı olmuştu.

"Duş almak ister misin? Gözlerinden uyku akıyor resmen"

"Uyuku değil o. Pişmanlık,kendime kızgınlıkla içtiğim biraların acısı çıkıyor şimdi. Sen beni duşa göndermeyi boşver de cümleni tamamla"

Taehyung ayağa kalkıp,sofradaki bardakları aldı.

"Hiç. Bir şey demeyecektim ki"

"Taehyung!"

Taehyung mutfaktan döndüğü an Jimin ayağa kalkmış ve Taehyung'u köşeye sıkıştırmıstı.

Taehyung kendini kurtarmak istiyordu lâkin Jimin buna izin vermiyordu.

L♡VE SONGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin