Final bölümüne gelmiş bulunmaktayız :( Şu zamana kadar bana destek olan,yorum yapan,oy veren herkese çok teşekkür ederim. Her guzel şeyin bir sonu vardır değil mi. L♡VE SONG'u sevdiğiniz için çok teşekkür ederim.
Hoseok'un Gözünden
"E madem baş başa kaldık o zaman?"
Yoongi yandan gülümseyip hızlıca üstündeki her seyi bir çırpıda çıkarken aynı hızda aynısını Hoseok'da yapıyordu.
"Tanrım sana küçüklüğümden beri aşığım ama asla bu noktaya geleceğimizi tahmin edemezdim"
Yoongi sırıtıp,Hoseok'un iki bakacağını açtığı an kapı çalınmıştı.
"Siktir ya! Şimdi mi gelinir"
"Boşver çalsın kapı"
Hoseok kendini Yoongi'ye ittirdiği an tekrar kapı çalınmış,Yoongi sinirden önündeki boxer'ı giyip odadan çıkmıştı.
"Ne var ula-"
"Ayy biz yanlış zamanda gelmişiz galiba"
Taehyung'un Gözünden
"Evet evet çok yanlış bir zamanda gelmişiz"
"Girin içeriye"
"Yok hyung gerçekten. Zaten görünüşe göre bazı şeyler yarıda kalmış siz devam edin"
"Taehyung girin dedim!"
"T-tamam giriyoruz,bak ayakkabımızı çıkarıyoruz sen sadece kızma yeter"
Yoongi gülümsemişti.
"Geçin oturun siz geliyorum ben"
Jimin koltuğa geçmiş,arkasından Taehyung girerken duyduğu sese kafasını çevirince hızlıca gözünü kapatmıştı.
"Görmedim merak etme"
"Şapşik misiniz siz ya? Dura dura bizim sevişicegimiz zamanı mı buldunuz?"
Hoseok gelirken Jimin hızlıca Hoseok'u durdurmuştu.
"Şey Hoseok... rica etsem... üstüne bir şey giyip gelsen olur mu?"
Hızlıca Yoongi mutfaktan kafasını çıkardığı an Hoseok'u kolundan içeriye çekmişti.
"Sen delirdin mi? Çocukların yanında böyle çıkılır mı?"
"Üstümdeki şeyleri bir yere fılattım ama şu an bulamıyorum"
"Sana şaplak atmamak için zor duruyorum Hoseok! Git gardroptan beğendiğin kıyafeti giy gel ve sakın bir daha böyle çıplak olma!"
Hoseok Yoongi'ye yaklaşıp
"Neden ki?"
"Amına koyayım dalga mı geçiyorsun benimle!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
L♡VE SONG
RomanceHer şeyin ters gittiği o gün tek metroda duyduğum müzik bana iyi gelmişti. Kafamı döndürdüğümde kırmızı saçlı çocuk sanki içimdeki tüm acıları bilip öyle çalıyordu kemanını ve sanırım içimde bir şeyler kırpınıyordu. Aşk mı bu? Lâkin ben sevgi nedi...