8.

516 29 7
                                    

Noniin. Koko luku on (keskinkertaisesti kirjoitettua) smuttia, ei edistä juonta sinänsä mitenkään että ei tarvi lukee jos ei halua :D

Ollin nk.

Joonaksen yhtäkkinen suudelma sotki Ollin ajatukset alkoholiakin pahemmin. Hän vastasi suudelmaan melkein heti ja veti Joonaksen lähemmäs itseään. Joonas yritti rimpuilla ja ottaa tilanteesta hallinnan, mutta Olli kääntyi ympäri ja työnsi Joonaksen selkä seinää vasten. Suudelma muuttui nopeasti rajuksi kielariksi, joka ei loppunut ennen kuin Ollin oli pakko irrottautua saadakseen happea.

"Mä haluun sua", Joonas sanoi hiljaa suoraan Ollin korvaan. Olli vilkaisi alas ja huomasi, että Joonaksella seisoi jo. Hän virnisti ja Joonas virnisti takaisin. "Mä saatan sit olla aika raju", Olli varoitti. "Ei se mitään, mä tykkään siitä", Joonas vastasi. "No siinä tapauksessa..." Olli sanoi ja suuteli Joonasta uudestaan. Hän oli jo siirtymässä kohti Joonaksen kaulaa, mutta Joonas pysäytti hänet. "Siitä jää jälki", hän muistutti. Olli nyökkäsi - vaikka alkoholi sotki edelleen suurimman osan järkevästä ajattelusta, hän tajusi, ettei tästä voinut jäädä mitään jälkiä.

Sekä Joonaksen että Ollin vaatteet putoilivat suudelmien välissä yksi kerrallaan lattialle, kunnes molemmilla oli enää bokserit. Silloin Olli johti Joonaksen sängylle. Joonas meni makaamaan sängylle selälleen ja Olli hänen päälleen. Osa Ollista halusi vain mennä suoraan asiaan, mutta hän päätti kiusata Joonasta ensin. Hän kuljetti kättään Joonaksen rintakehää ja kylkeä pitkin hitaasti alaspäin ja pysähtyi boksereiden resorin kohdalle.

"Ota ne pois", Joonas pyysi. Mutta Olli vain virnisti ja alkoi hyväillä Joonasta boksereiden päältä. Joonas sulki silmänsä ja puri huultaan tukahduttaakseen huokailunsa. Olli nopeutti kätensä liikettä, jolloin Joonas ei enää pystynyt pysymään hiljaa. Silloin Olli veti Joonaksen bokserit vihdoin pois ja heitti omansa lattialle niiden perässä. Hän katseli hetken Joonaksen alastonta kehoa. Joonas näytti aivan tavattoman seksikkäältä.

"Onks sulla liukkaria ja kortsuja missään?" Olli kysyi. "Mun laukussa on aina, kato sieltä", Joonas vastasi. Olli kiipesi alas sängyltä ja löysi nopeasti Joonaksen laukun sivutaskusta kortsun ja liukkaria. Hän otti ne ja palasi sängylle. Hän levitti vähän liukkaria kahdelle sormelleen ja työnsi niistä ensin yhden Joonaksen sisään ja hetken päästä toisen. Joonaksen keho jännittyi saman tien. "Sattuuko?" Olli kysyi huolestuneena. "Ihan vähän, mut jatka vaan", Joonas vastasi.

Parin minuutin kuluessa Joonas vihdoin rentoutui. "Eks sä vois vaan mennä jo asiaan", hän marisi. Olli hymyili huvittuneena, asetti kortsun pituudelleen ja levitti päälle liukkaria. Joonas levitti jalkojaan enemmän, jotta Olli mahtui niiden väliin.

Olli odotti hetken, kunnes sai Joonakselta hyväksyvän katseen, ja työntyi sitten hänen sisäänsä. Joonas henkäisi ja jännittyi taas hieman, muttei yhtä paljon kuin viime kerralla. "Ei vittu sulla on iso", hän sanoi huohottaen. "Onks se liikaa?" Olli kysyi taas huolestuneena. "Ei ole, mä sanon kyllä jos on, ala liikkua jo ennenkö mä hermostun", Joonas sanoi.

Olli alkoi liikkua hitaasti. Joonaksen kiukuttelu loppui kuin seinään ja vaihtui huokailuksi. Ääni oli vähällä ajaa Ollin hulluksi. Vaikka hän liikkui vielä hitaasti ja rauhallisesti, se tuntui jo lähes laittoman hyvältä.

Olli vaihtoi kulmaa hieman ja alkoi nopeuttaa tahtiaan tasaisesti. Joonaksen äänet muuttuivat hiljalleen voihkinnaksi. Olli menetti pikkuhiljaa itsehillintäänsä ja alkoi liikkua rajummin, mikä vain kovensi Joonaksesta lähteviä ääniä. Ollikaan ei enää pystynyt pidättelemään huokailuaan. Joonas oli juuri sopivan tiukka ja helvetin seksikäs, koko akti tuntui taivaalliselta.

Joonas asetti kätensä omalle pituudelleen ja alkoi tyydyttää itseään Ollin liikkeiden tahtiin. Ei mennyt kauaakaan, kun hän sanoi olevansa lähellä. Olli nopeutti tahtiaan entisestään jahdaten huippuaan. Silloin Joonas voihkaisi kovaäänisesti ja tuli omalle kädelleen. Vain hetkeä myöhemmin Olli tunsi saman lämpimän aallon kulkevan lävitseen ja lopetti liikkumisen. Hän vetäytyi ulos Joonaksesta hengästyneenä.

Joonas huohotti raskaasti ja pyyhki yöpöydälle jääneellä nenäliinalla kätensä puhtaaksi. Olli solmi kortsun ja heitti sen roskiin, jonka jälkeen hän meni makaamaan Joonaksen viereen. Joonas veti peiton heidän molempien päälle ja painautui aivan Olliin kiinni. Olli hymyili ja kietoi kätensä Joonaksen ympärille. Joonas nukahti melkein heti ja Olli jäi vielä hetkeksi hereille silittäen hänen hiuksiaan.

Sanamäärä: 587

Miten käy seuraavana aamuna, kun pojat tajuavat, mitä tuli tehtyä? Se selviää seuraavassa luvussa...

Mutta jooh. Sellasta. Tässä meni ikuisuus koska smutin kirjottaminen ei oo mulle viel yhtään luontasta mut ehkä sitä rupee sieltä tulemaan :D ja jos ei puhuta siitä et julkasen tän taas tälleen puoli neljältä yöllä

Broken Into Pieces (Joonas x Olli) [TAUOLLA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora