12, 10 ya da daha az uzunlukta bir kısa hikaye yazmaya karar verdim. Multimedyada ki fotoğraf ana karakterin fotoğrafı.
Bölüme yorum yapmayı ve Oy atmayı unutmayın.
Yazım yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır!
İyi okumalar.
Siz hiç aşık oldunuz mu?
Aşk... Love'in hiç tatmadığı, tatmaya zorlandığı bir duyguydu. Ne kadar ironik değil mi?
İsminin anlamı aşk ama hiç gerçek aşkı tatmadı, hiç isteyerek aşık olmadı.
Ta ki onunla Elijah Mikaelson'la tanışana kadar.
Elijah, salı akşamı New York da küçük ve eski kimsenin bilmediği Toxic adında ki bir bara girdi.
Bu bar da salı akşamları tanınmayan gönüllü sanatçılar şarkı söyler ya da bir müzik aleti çalarlardı.
Elijah, boş bir masaya oturup kendine bir bardak viski söyledi. Barın sahibi ondan fazla kimsenin olmadığı bar'ına bakarak gözleriyle Love'ı aradı.
Love'ı görünce gülümseyerek "Bu akşam bizim için piyano çalar mısın?" Love başını olumsuz anlamda sallayarak "Kimseyi depresyona sokmak istemem." Alaycı bir ses tonuyla konuştu.
Elijah, en önde piyanoya yakın masa da oturan Love'in nazik ve alçak ses tonuyla merakla bakışlarını ona yöneltti.
Bakışlarını omuzlarından bir kaç parmak aşağıda olan sarı hafif dalgalı saçlarına yöneltti.
Onun dik ve kendinden emin duruşu yüzünden içinde derinliklere gömdüğü merak duygusu uzun zaman sonra kendini gösterip vücudunu sardı.
Meraklı bakışlarını ondan hızla kaçırıp elinde ki bardakta bitmek üzere olan viskisine odaklandı.
Bar'ın sahibi "Hadi ama!" Love, iç çekerek gözlerini devirdi. Sessiz kalıp ayağa kalkarak piyanonun başına oturdu.
Üzerinde ki siyah ceketini çıkartıp yanına koyarak omuzlarını sarsıp kendisinin bulduğu ve son zamanlarda takıntılı olduğu melodiyi çalmaya başladı.
Elijah, bakışlarını odaklanmış bir şekilde piyano çalan Love'a yöneltti. Meraklı bakışlarını yerini hayranlık ve etkinlenmişlik aldı.
Uzun zaman sonra ilk daha bu tarz duyguları aynı anda bir kadına karşı hissediyordu. Bu duyguların sonu kardeşi Niklaus yüzünden onun için hep acı bir şekilde bitmişti.
Love, birinin bakışlarını üzerinde hissedince bakışlarını piyanonun taşlarından çekti ve Elijah ile göz göze geldi.
İkisi göz göze geldikleri ilk an gözlerini birbirlerinin üzerinden çekemediler, isteseler bile bunu yapamadılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Originals: Witch / TAMAMLANDI
FanfictionSiz hiç aşık oldunuz mu? Aşk... Love'in hiç tatmadığı, tatmaya zorlandığı bir duyguydu. Ne kadar ironik değil mi? İsminin anlamı aşk ama hiç gerçek aşkı tatmadı, hiç isteyerek aşık olmadı. Ta ki onunla Elijah Mikaelson'la tanışana kadar. _ HAYRAN KU...