~12~

266 20 12
                                    

Anlatması benim için utanç verici olsa da bunu bilme hakkına sahipsiniz.

Biliyorum bu kız yine ne bok saçmalıyor diyorsunuz.

Hepiniz final bölümünün geçiştirilmiş olduğunu düşündüğünü biliyorum, haklısınız ama neden böyle bir final olduğunu anlayınca umarım bana hak verirsiniz.

Ben ... birini kendimden bile çok sevdim ve hala seviyorum ama o bunu bilmiyor.

İçimde ona karşı olan tüm sevgim bana  bu kitabı yazmaya ilham oldu.

Ona ilk görüşte aşık oldum ve cesaretimi toplayıp onunla konuşmaya başladım.

Ona göre sadece arkadaşdık, ona defalarca onu sevdiğimi söyledim ama beni dinlemedi ve ben bu durumu görmemezlikten gelmeye çalıştım.

Canım çok yanıyor du ama alıştım çünkü, onunla kurduğum hayaller beni ayakta tutuyor du.

Sonra bir gün gözlerimi açtım ve yaşadığım her şeyin benim hayal ürünüm olduğunu farkettim.

Ne yaparsam yapayım o beni hiçbir zaman sevmeyecek ti, ben onun için sadece vakit öldürecek biriydim.

Aslında ben hayal gücüm yüzünden ayaklarımı yerden kestim, gözlerimi açınca da zemine sert bir şekilde düşüp parçalandım. Resmen milyonlarca parçaya bölündüm.

İşte yaşadığım bu kötü deneyimle bu kitabı yazdım, onu unutmak için.

Sadece ona son kez bir şey demek istiyorum. Biliyorum, bu yazdıklarımı hiçbir zaman okuyamayacaksın ama;

Seni kendimden bile çok sevdim, hayatımda ilk defa senin sayende mutlu olacağımı hissettim. Fakat sen sırf çevrende ki kızlar gibi güzel olmadığım için benimle gönül eğlendirdin.

İkimiz de birbirimiz için doğru insanlar değildik. O zamanlar kendimi sevmek yerine seni sevdiğim için kendimden özür dilerim. Sana hiçbir özür borçlu değilim.

Ha bir de Taylor aşkım özür dilerim, onun yüzünden artık en sevdiğim şarkılarından biri olan Gorgeous dinleyemiyorum.

Artık seni bırakıyorum.

The Originals: Witch / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin