~2~

876 84 142
                                    

Bölüme yorum yapmayı ve Oy atmayı unutmayın.

Multimedyadakiler Love'ın üzerindekiler.

Yazım yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır!

İyi okumalar.

Saat gece yarısı üç, üç buçuk civarındaydı. Yatağın ucunda elinde ki küçük siyah kase ile oturmuş karanlıkta Elijah'ın iki defa tuttuğu sağ eline ifadesiz bir şekilde bakıyordu.

Kasenin içinde birden ateş yanmaya başladı. Love sağ elini ateşe doğru yakınlaştırarak "Vücudumu temizlemeliyim." Kendi kendine konuştu.

Avucunu açıp yavaşça ateşe yakınlaştırdı. Elijah'ın kahverengi gözleri aklına geldiği zaman kasenin içinde ki ateş kendi kendine söndü.

Love avucunda ki hafif sıcaklık hissiyle kaşlarını çatarak bakıp "Bu ilk defa oldu." Bilinçsiz bir şekilde ateşi söndürmüştü.

Derin bir nefes alarak sağ elini sıktı. Normalde biri ona izinsiz temasta bulunsa ya o bölgeyi yakar ya da kaynar su ile lufla kanayana kadar ovalardı.

İlk defa birinin ona izinsiz temasta bulunmasından onu tiksindirmemiş ve korkutmamıştı. Derin bir nefes alarak "Bu sadece saçma bir tesadüf."

Kaseyi yere bırakıp ayağa kalktı ve yatağına uzanıp tavanla bakılarak "Ben asla aşık olmam. Asla!"

Aşk... size asla yapmam dediğiniz şeyleri yaptırır. Asla bu duruma düşmen dediğiniz durumlara düşürür.

Aşk ne kadar tehlikeli olabilir? Daha doğrusu aşk size nelere mâl olabilir? Bunu duymak bile istemezsiniz.

Love aşktan nefret eder, o kadar çok nefret eder ki kendi adından bile tiksinir. Çünkü aşk zamanında ondan her şeyini, insanlık duygusunu elinden almıştı.

Elijah yıllar boyunca sevdiği her kadının ölümüne istemeyerek dolaylı yoldan sebep oluyordu. Sevdiği her kadın kardeşi Niklaus tarafından onun canını acıtmak için öldürülüyor ya öldültürülüyordu.

Tatia ve Katherine hariç. Tatia'yı kendisi kontrolünü kaybedip öldürmüştü. Katherine ise kendisinin yardımıyla zar zor Niklaus dan kaçtı ve kaçmaya devam ediyor.

Bir daha sevdiği birini kaybetmemek için kendini kadınlardan uzak tutuyordu, Love ile tanışana kadar.

Sanki ilk defa aşık olmuş gibi hissediyordu. İlk aşık olduğu zaman bile bu tarz duygular hissetmemişti. Bu duyguları kaybetmekten korkuyordu.

Bu duyguların kaybetmemek için gerekirse savaşmayı göze aldı ama ilk önce Love'ın kalbini kazanmalıy dı, bu da Niklaus'un onun dediklerini dinlemesinden daha da imkansız.

Kilisede düzenlenen cenazede en ön koltuğa tek başına oturup "Şanslı sürtük." Ölen cadı tarikatının üyesinin fotoğrafına alayla bakarak konuştu.

The Originals: Witch / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin