~6~

480 64 75
                                    

Bölüme yorum yapmayı ve Oy atmayı unutmayın.

Yazım yanlışları oto klavyeden kaynaklıdır!

İyi okumalar.👁👄👁

Hayal kırıklığı

...

İnsanı darmadağın ediyor.

Uzun zaman sonra ilk defa mutlu olacağını düşündü, sonra sert bir duvara Niklaus engeline çarpıp hayallerinin arasında ezildi.

Bu engelin Niklaus olduğunu şimdilik bilmiyordu.

Victor, ona üzgün bir şekilde bakarak "Hala aramadı ?" Love, elinde ki telefonuna odaklanmış bir şekilde "Bir hafta, on iki saat, yedi dakika ve otuz saniyedir aramadı. Acaba telefonu mu kırıldı?"

Victor, düşünceli bir şekilde "Ya da kamyonun altında kaldı?" Love, telefonunu cebine koyarak "Umarım kamyonun altında kalmıştır."

Ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdü, arkasına dönüp pişmanlıkla "Dediğimde geri alıyorum, umarım iyidir." Oturma odasının etrafında yürüyerek "Kafayı yiyecek gibi hissediyorum. Bu normal mi?"

Victor, çağından büyük bir yudum alarak "Normal." Love, iç çekerek "Zamanında Angel'i senden uzaklaştırmaya çalışırken delirmiş olmalısın."

Victor, aklına gelen anılarla buruk bir şekilde gülümseyerek "Delirmek kelimesi yanında hafif kalırdı, sana az lanet okumamıştım."

Love, omuzunu silkerek "O zamanlar seni sevmiyordum ve sana güvenmiyordum." Victor, kaşlarını havaya kaldırıp "Peki şimdi?"

Love, geri yerine oturarak "Hala seni sevmiyorum, güvenme konusu tartışılır." Gözlerini devirip "Angel bu dediğinu duysaydı sana kızardı."

Love, kaşlarını çatarak "Angelina." Onu düzeltti. "Ona sadece ben Angel diyebilirim." İç çekerek ellerini havaya kaldırdı "Sakin ol şampiyon!" Alayla konuştu.

Onu duymamazlıktan gelerek "Tekrar arasam mı?" Kendi kendine sordu. İçeriye sinirli bir şekilde giren Diana "Şu New Orleans cadılarını kazıtan geçirmek lazım!" Love'ın yanına oturdu.

"Anlamiyorum alt tarafı hasat zamanını tamamlayacaklar ama kaç aydır ses yok!" İkisi onu duymamazlıktan geliyordu.

Sinirle ikisine dönerek "Bir şey söylemeyecek misiniz!?" Victor ayağa kalkıp "Eve gidip çocuklarımın karnını doyurayım." Yalan söyleyerek koşarak salondan çıktı.

Diana, arkasından dehşetle bakarak "Senin çocuklarım yok ki!?" Love, düşüncelerine dalmış bir şekilde "Yalan söylemiş olamaz değil mi?"

Diana, başını olumsuz anlamda sallayarak "İstifa etmek istiyorum." Love, ona bakarak "Yine ne oldu?" Bıkkın bir şekilde sordu.

"New Orleans cadılar yine başlarına buyruk hareket ediyorlar." Love, gözlerini devirdi. Orleans cadılarının isyankar ve başına buyruk hareketlerine alışıktı.

The Originals: Witch / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin