3.Bölüm

3.9K 117 5
                                    

                                           Bölüm 3

Canım okuyucularım.
Nasılsınız? İyisinizdir inşallah.
Kayra ismine denk gelirseniz bölümde söyleyebilir misiniz?
İyi okumalar.

İlk yazılma tarihi:06.11.2021
Düzenlenmiş yayınlanma tarihi:25.07.2023

*******

Herkes kahvaltısını bitirdikten sonra oturma odasına geçtik. ''Kenan Bey ben biraz dışarı çıkıp hava almak istiyorum.'' dedim. ''Tamam kızım dikkatli ol. Bir şey olursa ararsın.'' dedi. ''Tamam. Teşekkür ederim.'' dedim. Asansörle odamın olduğu kata çıkıp odama girdim. Üstümü değiştirmek için giyinme odama girdim ve Kaan abimden aldığım sweatshirt ile gri eşofman giydim. Telefonumu ve çantamı da alıp odamdan çıktım.

Tekrar aşağıya inmek için asansöre bineceğim sıra da Batın'ın, Adal'ın, Berken'in ve Barın'ın kapısı açıldı. Hep beraber asansöre bindik. ''Çok tatlı olmuşsun.'' Kısık bir sesle söylenen şeyle başımı yerden kaldırdım. Bunu söyleyenin Berken olduğunu gördüm ama cevap vermedim. Asansörün kapısı açıldığında indik ve ben ''Kenan Bey ben çıkıyorum.'' dedim. ''Biz de gidiyoruz baba Alisa ile birlikte.'' dedi Adal. Sorarcasına ona baktığımda ''Yani gelebiliriz değil mi?'' dedi tamam anlamında başımı salladım. ''Tamam çocuklar sahip çıkın birbirinize.'' dedi.

 "Çağan abim gelmiyor mu?"

"Dersi varmış gelmeyecekmiş."

"Ben markete geçiyorum. Geliyor musunuz?'' diyince Adal ''Evet.'' dedi. Hep beraber markete girdik. Direk çikolata reyonuna yöneldim. Onlarda peşimden geldiler. "Alisa?" diye bir ses duymamla başımı 180 derece çevirmem bir oldu. ''Ege?'' diyerek sarıldım. Egeyi görmem kendimi iyi hissetmemi sağlamıştı.

*****

Egede bize dahil olmakla birlikte sahile kadar yürüdükten sonra Poyraz abinin kafesine geçip oturduk. ''Vayy Alisa Hanım, Ege Bey siz buralara uğrar mıydınız ya?'' dedi. Poyraz abi Kaan abimin bir arkadaşıydı. "Bir uğrayalım dedik Poyraz abi. İstemiyorsan gideriz yani." dedim. "Olur mu hiç öyle şey. Ege sende hoş geldin." dedi. Ege de ''Hoşbulduk abi.'' dedi. Sonra abi takımına ve Batın'a dönüp sorarcasına bana baktı. "Bir ara gelirim o zaman konuşuruz abi." dedim.

"Tamam. Ee siparişleri alayım." dedi. "Kahve içer misiniz?" dedim abi takımına doğru hepsi onaylayınca "Abi altı kahve bir de" derken Batın'a döndüm. "Ne içersin?"

"Kahve içerim ya" dedi. Utanmıştı sanırım. "Bir tane daha kahve abi" dedim. Poyraz abi gidince Ege konuşmaya başladı.

~Aren'in Anlatımıyla~

 Bu kim ya? Ege midir nedir.

Ege ile karşılaştığımızda Alisa sahile gidip orda konuşalım demişti ve sahile gelmiştik. Sonra sanırım geldiğimiz kafenin sahibiyle Alisa önceden tanıştığı için küçük bir selamlaşma merasimi olmuş ve bizim kim olduğumuzu sormuştu. Bunu sorduğuna göre gerçekten samimiydiler sanırım. Alisa da sonra konuşuruz abi demişti. Aslında çok güzel abi diyordu. Batın'ı da düşünmesi ayrı hoşuma gitmişti. Alisa farklıydı işte. Melisa gibi değildi o.

 Saat 16.30 gibi kafeden çıktık. ''Markete uğrayacaktın sen uğramayacak mısın?'' dedi Adal abim Alisaya. Aslında o da farkındaydı Alisa'nın Melisa gibi olmadığının. Ama korkuyorduk işte.

"Yok ya. Eve geçelim." Sadece Adal abimin duyabileceği seste abime seslendim. ''Efendim abicim.''

''Abi Alisa hakkında ne düşünüyorsun?''

''Melisa gibi değil o çok masum. Ama güvenemiyorum korkuyorum işte. En çok da Batın ve Yalaz için. Melisa'nın onlara ne yaşattığını çok iyi biliyoruz. Ya tekrardan aynı şeyi yaşarlarsa?''

''Yaşamazlar. Dediğin gibi o çok masum.''

~Alisa'nın Anlatımıyla~

Sabah beni uyandıran Batın'a söylenerek yataktan kalktım. Dağıttığım odamı topladım. Elimi yüzümü yıkadım ve üzerimi değiştirdim. Telefonumu da alıp asansöre yöneldim.

 Asansöre bindim. Gözlerimi kapattım neredeyse uyuyacaktım. Asansör durduğunda bindim. Lan birine çarptım.

"Siktir" dedim.

Gelen sesle çarptığım kişinin Sevgi Hanım olduğunu anladım "Siktir mi? Allahım kızımı da kaybediyorum sanırım"

"Şey kusura bakmayın Sevgi Hanım. Birden şey oldu" diyip asansöre geri bindim. "Sorun yok anneciğim."

Asansör durduğunda bu sefer gözlerim açık bir şekilde çıktım asansörden. Sevgi Hanım da peşimden geliyordu.

Yemek odasına geçtik. Çağan abimin yanının boş olduğunu görünce hemen onun yanına geçtim.

"Günaydın herkese" dedim. "Günaydın meleğim." diyen Çağan abime döndüm

"Bugün yeni okuluma mı gideceğim?" dedim.

"Evet." dedi.

"Peki Ege'nin de kaydını da halletiniz mi ona göre haber vereceğim de."

"Hallettik. Gelebilir bugün." diyince sevinçle Çağan abime sarıldım. "Teşekkür ederim"' dedim. Sarılmamızı çalan telefonumun sesi bozdu. Arayana baktığımda Ege olduğunu gördüm. "İzninizle."

~Berken'in Anlatımıyla~

"Evet halletmişler. Ben de çok sevindim. Evet. Dur sorayım." Hepimiz Alisayı dinliyorduk. İçeri geldi. "Abi benim şubem ne?" dedi Çağan'a. Çok güzel abi diyodu ya.

"A şubesi abicim."

"Peki Egenin ki?"

"O da A abicim."

"Tamam abi teşekkürler." diyip çıktı.

"Ay aynı sınıftaymışız işte. Neyini anlamadın. Ya kapat ya. Allahım yarabbim."

Tekrardan yemek odasına gelip yerine oturdu.

~Alisa'nın Anlatımıyla~

"Çıkalım mı artık?" Kahvaltımı bitirdikten sonra söylediğim şeyle Adalla göz göze geldik.

"Çıkın kızım. Adal abin bırakacak bugün sizi." diyen Kenan Beye dönüp onaylarcasına başımı salladım.

*******

"Bir şey olursa arıyorsunuz hemen beni."

Okulun önüne geldiğimizde Çağan abim ve Batın ile beraber arabadan indik.

''Eğer ki bir şey olursa benim sınıfım 12-C Alisa. haberin olsun abicim.'' dedi Çağan abim ve gitti.

"Benim ki de 9-D. Beklememi ister misin Egeyi?"

"Beklemesekte sınıfımı göstersen olur mu?"

********

Kestiikk
Bölüm nasıldıı

Bölüm atamıyorum çok. Kusura bakmayın lütfenn. Bundan sonra daha düzenli atmayı planlıyorum.

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi belirtirseniz çok sevinirim.
Kendinize iyi bakınn



Parslar/DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin