8.Bölüm

2.1K 62 4
                                    

"Sen Alisa? Sana naptılar o evde?" Lodos'un tekrardan konuşmasıyla ona dönüp konuşmaya başladım.

"Babamla ve abilerimle aramız her ne kadar iyi olsa da üvey annemle aramız hiç iyi değildi." Derin bir nefes alıp devam ettim.

"Kendimi bildim bileli benden nefret ederdi." Aklıma gelenleri anlatmaya devam ettim.

Flashback(08.05.2012-Alisa beş yaşında)

Küçük Alisa doğum günü olduğu için çok heyecanlıydı. Bugün tam beş yaşına girecekti. Kocaman olmuştu artık. Abileriyle beraber oynayabilir, onlarla beraber akşamları dışari çıkabilirdi. Öyle sanıyordu yani. Kendini o kadar büyümüş görüyordu.

O gün akşam babasıyla ve abileriyle doğum gününü kutlamış, pastasını yemişti. Bugün doğum günü olduğu için her zaman yattığı saatten daha geç saatte yatabilirdi. Şimdi de oturmuş babası ve abileriyle sohbet ediyordu.

"Abicim artık sizinle dışarıya çıkabilirim değil mi akşamları? Bak kocaman oldum." Abisinin kucağından kalkmış ilk önce eliyle beş yapmış, sonra da eliyle boyunu göstermişti.

"Daha o kadar büyük değilsin bebeğim. Daha da büyümen lazım. Bak bu kadar." Abisi elleriyle on yaparken küçük kız somurtarak babasının kucağına oturdu bu sefer.

"Babacığım, abilerim benimle dışarıya çıkmıyor." Abileri ve babası gülerek kızı izliyorlardı.

"Çıkarlar babacım. Ama şimdi yatma zamanı." Küçük kız zaten uykusu olduğu için hiç sesini çıkarmadan ayağa kalktı. Önce babasının sonra da abilerinin yanaklarından öptü.

"İyi geceler babacım. İyi geceler abilerim." Tam kapıdan çıkacakken babasının telefonunun çalmasıyla durdu.

"Nasıl? Tamam geliyoruz hemen."

"Kızım sen yat. Annen de evde zaten. Biz abilerinle şirkete gidip geliyoruz. Tamam mı birtanem?" Küçük kız kafasını sallayarak konuştu.

"Tamam babacım."

"Hadi gel abicim. Ben yatırayım seni." Baran abisi eğilerek kucağına aldı ve Alisa'nın odasına doğru yürüdüler.

Odaya geldiklerinde abisi küçük kızı yatağa yatırarak Hello Kitty gece lambasını çalıştırdı. Hello Kitty'i çok severdi.

"İyi geceler abicim."

"İyi geceler abi."  Baran ışığı kapatıp odadan çıktı. Küçük kız da uykuya daldı.

********

Bir süre sonra gördüğü kabustan dolayı ağlayarak uyandı. Gece lambasının çalışmadığını görünce korkarak odasından çıktı.

İlk önce abilerinin odasına baktı. Abilerinin ikisi de odalarında yoktu. Doğru ya. İş yerine gitmişlerdi. Daha sonra annesiyle babasının odasına doğru gitti.

Babasının odada olmadığını görünce korkarak annesine gitti. O annesini çok sevse de annesi onunla çok ilgilenmezdi. Bu yüzden de annesinden hep çekinirdi. Yine çekinerek annese seslendi.

"Anneciğim." Ağladığı için sesi kısık çıkmıştı. Bu sefer daha yüksek sesle seslendi.

"Anneciğim." Böyle de sesi çok yüksek çıkmıştı. Annesi sinirle yataktan kalktı.

"Noldu Alisa? Uykumda bile rahat ettirmiyorsun." Ağlayarak konuşmaya başladı. Annesinin dediğiyle ağlaması şiddetlenmişti.

"Kabus gördüm. Çok korkuyorum. Hello Kitty de çalışmıyor."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Parslar/DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin