Hello!!

1.7K 125 10
                                    

ဖတ်​ပေးကြတဲ့reader​လေး​တွေအားလုံးမဂ်လာပါ

ဒီအပိုင်းစ​ရေး​တော့ တစ်ဦးချင်းစီလဲ intro မ​ပေးခဲ့ပါဘူး ဇာတ်လမ်းကိုစတည်ခဲ့ပါတယ် ခုလဲမ​ပေးပါဘူး😬

တို့​ပြောစရာ​လေး​တွေများလို့ပါ အခုဇာတ်လမ်းတည်ထားတာက သိကြပြီးဖြစ်​လောက်ပါပြီ မွန်း​လေးက သူ့သူငယ်ချင်းရဲ့တစ်ဖက်သတ်ကြိုက်​နေတဲ့​ကောင်​လေးကို သူပါကြိုက်​နေမိတာပါ ဒီလိုမျိုး​လေး​တွေက လူ့​ဘောင်​လောကမှာမရည်ရွယ်ပါဘဲ ဖြစ်သွားတဲ့စိတ်​လေး​တွေ ရှိတတ်ကြပါတယ် ကိုယ့်ရဲ့အချစ်ဆုံး သူငယ်ချင်းရဲ့တစ်ဖက်သတ်ကြိုက်​နေသူကို ကိုယ့်ဘက်က မရိုးသားရတာဟာ အလိုလိုအားနာ လိပ်ပြာမလုံရ​ကြောင်းမွန်း​လေးနဲ့ သဏ္ဌာန်​ဖော်ထားပါတယ် မ​ပေါ်လွင်​စေခဲ့ရင်​တောင် မင်မင်ကအ​ရေးအသားမ​ကောင်းခဲ့လို့ ​တောင်းပန်ရပါလိမ့်မယ် မွန်း​လေးကို တစ်ဖက်မှာမုန်းကြမှာ စိုးရိမ်မိတာ​ကြောင့် ဒီစာ​လေးကို​ရေးသားရခြင်းပါ ဇာတ်လမ်းတို​ပြော​ပေမယ့် ဇာတ်​ကောင်​တွေ​ခေါ်ရာလိုက်ရတဲ့အခါ ရှည်သွားမိရင်လဲ သည်းခံ​ပေးကြပါလို့ အကြံပြုလိုပါတယ် ​နောင်စိုးက​တော့​လေ တို့​ဖေ​ဖေ​တွေ ​ခေတ်တုန်းကပုံ​လေး​ပေါ့ မြင်သာရဲ့လား တို့​ရေးတာ သူ့ပုံက အရမ်းကိုကြည့်​ကောင်းလို့ မွန်း​ရောသန့်စင်​ရောတို့ပါလု​နေရပါတယ် သန့်စင်က​တော့ သူငယ်ချင်းသဘာဝအတိုင်း သူကြိုက်တဲ့သူကို​ပေါ့​ပေါ့ပါးပါး သူငယ်ချင်းကို​ပြောပြခဲ့တယ် သန့်စင်ကသာသူကြိုက်​နေတဲ့သူကို မွန်းကြိုက်​နေတာသိသွားမလား? သိသွားရင်​ရောဘာ​တွေဖြစ်လာမလဲ? ယူ​တို့​ရော မွန်းသာဆိုဘာလုပ်မလဲ?

အတတ်နိုင်ဆုံးတို့စွမ်းနိုင်သ​လောက်​လေး မဟာထွက်​အောင် စိတ်မပျက်ရ​အောင်​ရေး​ပေးပါ့မယ်​​​နော်

ဖတ်​ပေးကြတဲ့reader​လေး​တွေ တစ်​ယောက်ချင်းစီ​ရော votes​ပေးကြတဲ့ မြတ်နိုးဖွယ်ရာ​လေး​တွေ​ရော reading listအထိ တို့ficကိုထည့်သွင်း​ပေးကြတဲ့ တန်ဖိုးမဖြတ်နိုင်သူ​လေး​တွေအားလုံးကို​ကျေးဇူးတင်ပါတယ်❣ ယူတို့ cmtတစ်ခုစီတိုင်းက တို့ရဲ့အားပါ အကြိမ်ကြိမ် လက်​လျှော့ခဲ့ရတဲ့ fic idea​လေး​တွေက ဒီfic​လေးအဆင်​ပြေခဲ့ရင် ​ရေးသားချင်ပါ​သေးတယ်🤗

×××××××××××××××××××××××××××××
ဖတ္​ေပးၾကတဲ့reader​ေလး​ေတြအားလုံးမဂ္လာပါ

ဒီအပိုင္းစ​ေရး​ေတာ့ တစ္ဦးခ်င္းစီလဲ intro မ​ေပးခဲ့ပါဘူး ဇာတ္လမ္းကိုစတည္ခဲ့ပါတယ္ ခုလဲမ​ေပးပါဘူး😬

တို႔​ေျပာစရာ​ေလး​ေတြမ်ားလို႔ပါ အခုဇာတ္လမ္းတည္ထားတာက သိၾကၿပီးျဖစ္​ေလာက္ပါၿပီ မြန္း​ေလးက သူ႕သူငယ္ခ်င္းရဲ႕တစ္ဖက္သတ္ႀကိဳက္​ေနတဲ့​ေကာင္​ေလးကို သူပါႀကိဳက္​ေနမိတာပါ ဒီလိုမ်ိဳး​ေလး​ေတြက လူ႕​ေဘာင္​ေလာကမွာမရည္႐ြယ္ပါဘဲ ျဖစ္သြားတဲ့စိတ္​ေလး​ေတြ ႐ွိတတ္ၾကပါတယ္ ကိုယ့္ရဲ႕အခ်စ္ဆုံး သူငယ္ခ်င္းရဲ႕တစ္ဖက္သတ္ႀကိဳက္​ေနသူကို ကိုယ့္ဘက္က မ႐ိုးသားရတာဟာ အလိုလိုအားနာ လိပ္ျပာမလုံရ​ေၾကာင္းမြန္း​ေလးနဲ႔ သဏၭာန္​ေဖာ္ထားပါတယ္ မ​ေပၚလြင္​ေစခဲ့ရင္​ေတာင္ မင္မင္ကအ​ေရးအသားမ​ေကာင္းခဲ့လို႔ ​ေတာင္းပန္ရပါလိမ့္မယ္ မြန္း​ေလးကို တစ္ဖက္မွာမုန္းၾကမွာ စိုးရိမ္မိတာ​ေၾကာင့္ ဒီစာ​ေလးကို​ေရးသားရျခင္းပါ ဇာတ္လမ္းတို​ေျပာ​ေပမယ့္ ဇာတ္​ေကာင္​ေတြ​ေခၚရာလိုက္ရတဲ့အခါ ႐ွည္သြားမိရင္လဲ သည္းခံ​ေပးၾကပါလို႔ အၾကံျပဳလိုပါတယ္ ​ေနာင္စိုးက​ေတာ့​ေလ တို႔​ေဖ​ေဖ​ေတြ ​ေခတ္တုန္းကပုံ​ေလး​ေပါ့ ျမင္သာရဲ႕လား တို႔​ေရးတာ သူ႕ပုံက အရမ္းကိုၾကည့္​ေကာင္းလို႔ မြန္း​ေရာသန္႔စင္​ေရာတို႔ပါလု​ေနရပါတယ္ သန္႔စင္က​ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းသဘာဝအတိုင္း သူႀကိဳက္တဲ့သူကို​ေပါ့​ေပါ့ပါးပါး သူငယ္ခ်င္းကို​ေျပာျပခဲ့တယ္ သန္႔စင္ကသာသူႀကိဳက္​ေနတဲ့သူကို မြန္းႀကိဳက္​ေနတာသိသြားမလား? သိသြားရင္​ေရာဘာ​ေတြျဖစ္လာမလဲ? ယူ​တို႔​ေရာ မြန္းသာဆိုဘာလုပ္မလဲ?

အတတ္ႏိုင္ဆုံးတို႔စြမ္းႏိုင္သ​ေလာက္​ေလး မဟာထြက္​ေအာင္ စိတ္မပ်က္ရ​ေအာင္​ေရး​ေပးပါ့မယ္​​​ေနာ္

ဖတ္​ေပးၾကတဲ့reader​ေလး​ေတြ တစ္​ေယာက္ခ်င္းစီ​ေရာ votes​ေပးၾကတဲ့ ျမတ္ႏိုးဖြယ္ရာ​ေလး​ေတြ​ေရာ reading listအထိ တို႔ficကိုထည့္သြင္း​ေပးၾကတဲ့ တန္ဖိုးမျဖတ္ႏိုင္သူ​ေလး​ေတြအားလုံးကို​ေက်းဇူးတင္ပါတယ္❣ ယူတို႔ cmtတစ္ခုစီတိုင္းက တို႔ရဲ႕အားပါ အႀကိမ္ႀကိမ္ လက္​ေလွ်ာ့ခဲ့ရတဲ့ fic idea​ေလး​ေတြက ဒီfic​ေလးအဆင္​ေျပခဲ့ရင္ ​ေရးသားခ်င္ပါ​ေသးတယ္🤗

ထိုလူကြီးWhere stories live. Discover now