Ono sto zaista ne bih trebala raditi je. Njuskati po njegovim knjigama.
Ali ne mogu da spavam. I verovstno zna sta radim jer nisam pored njega ali se ne budi. Znaci nema sta da krije zar ne.Ima ogromnu policu ko ceo zid sa raznim knjigama uredno slozene. Zaista ih ima mnogo. Pa barem imam cime da se zanimam kad odem na trudnicko.
Zgrabim jednu koju mogu da dohvatim. Vratim se u krevet. Upalim nocnu lampu.
Noc je odmicala. A ja sam vrtela stranu po stranu. Sve dok nisam svatila nesto.Svaki bitni stih ili mudra rec je podvucena hemiskom. Nesto mudrije dva puta. Hm. Ko bi to mogao da uradi. Zivi sam vec godinama. Znaci on.
Negde pred zoru. Okrene se polovicno na meni. Glava mu je pala iznad moje. Ruka na moje grudi. I nogu upleo ispod moje. Oke...-ostavi to i spsvaj ako mislis danas da ides na posao.
Uzima onu knjigu iz mojih ruku i stavlja je iza svoja ledja. Pa dosta je trajalo.
Ocigledno ce zivot sa njim izgledati ovako ovo vreme....
Trljam lice dok ulazim u kuhinju. Treba mi kafa.
Srce mi stana kada se zavrtim oko svoje ose. Otvori oci jer sam ih nesvesno zatvorila. Cudna vicracija struji mojom kicmom.
Drzi me za sebe ko da je to normalno.-am...
Trebas mu sta reci na ovo sta god to bilo?
Pusta me.-okreni se.
Okrenem se.
-ou.
Umala da udarim u sto.
-hvala.
Produzim do sudopere. Pristavim kafu.
Nasnom se na onu istu policu. Potrljam lice.-2 popodne je.
Smoreno ga gledam. U odelu je. I izgleda seksi sa tom otvorenom belom kosuljom. Ispasena i rukama u pantalone. Kosa mu je razbarusena i kravata opustena. Ko neki srednjoskolac iz tokija.
Da li sam upravo rekla da je seksi? Ubicu se.-pa?
-normalno da si neraspolozena ako nisi spavala cenu noc citajuci knjigu. To se ne radi nocu.
-ti znas kada se radi?
Opet me gleda podignutih obrva. Kao da se cudi mom recniku. Terajuci me da se uplasim svojih izgovorenih reci.
-znaci napredujemo. Drago mi je da konacno pricas ono sto mislis a ne ono sto treba. I zelim i ja kafu.
Okrece se. Dodjavola izgleda djavolski seksi. Steta sto sve to ubija strah prema njemu.
Dolijem jos vode. Skuvam kafu. Sipam i sebi i njemu. Sednem za sank. Dodjavola u pravu je nisam trebala ostati budna celu noc.
Pogledam poruke od jutros. Boze natasa ce me izludrti.-halo.
-sefice!
Sta sam rekla? Popice mi mozak.
-ja kao vas asistent trebam znati sta se desava sa vama!
Uzdahnem umorno. I dalje mi se spava.
-nije nista natasa.
-falite mi godpodjice poslastice vas divan osmeh! Aaa.
Bukvalno se rasplakala.
-natasa prestani da places. Dobro sam.
Ispratim kako podesava grenje na jace i kako se seta u trik majici. Pa da mozda namerava da me navede na seks. Ili je on normalan a ja njega gledam ko objekat. Nisi luda ne mozes pasti na sebastijana.
-gospodjice!
-natasa dobro sam svraticu mozda pred zatvaranje.
Spustim joj.
Smesti se preko puta mene. Okrenem glavu da ga ne bih gleda.
-da li te zanima ime?
Zbunjeno ga pogledam.
-kakvo ime?
Pokaze prstom na moj stomak.
-ou. Pa...da.
-ako bude devojcica zvace se marija.
Sokirano ostanem da ga posmatram.
-z..zasto?
-logicno je da cu svoju cerku nazvati po zeni koju volim.
-ne moze se zvati kao ja.
-zasto ne? Koliko znam nemas pravo protiviti se.
Potrljam umorno celo.
-sta ako je decak.
-ako je decak...nisam razmisljao o tome imas ideju mozda?
Pita me za misljenje? Hm.
-hm..
Da imam svoje dete i da je decsk kako bi ga nazvala?
-vukasin.
Podignutih obrva me gleda.
-vukasin? Zasto bas to.
-zato sto...ako bude licilo na mene da bude hrabriji od svoje majke.
To je istina. Vidim da ga je ovo dotaklo po prosirenim zenicama.
-ako bude decak nek se zove vukasin molim te.
Zamolim ga.
-ti mozes biti majka opet. Zasto me molis?
-zato sto vise necu imati dece.
Spustim glavu na ruke.
-zasto?
-zato.
-to nije pravi razlog.
-ako ne mogu imati to jedno prvo. Necu imati drugih. Ne zelim da misli da sam ga zaboravili. I ako sam ubedjena da ce me mrzeti.
-ja necu ostati.
-kako mislis neces ostati?
-odlazim iz zemlje zajedno sa mojom bebom.
Ma daj...
-ou.
Ujedem se za usnu. Sta je ovo meni trebalo? Zasto od toliko devojka na svetu on izabere mene da mu rodim dete?
-da li imas devojku?
Opet me gleda ko predator.
-ne.
Ostro odgovori.
-seks je jedno veza je nesto sasvim drugo.
-am...imao si devojku zar ne?
-ne.
Opet se ljuti.
-zasto se ljutis?
-zasto ti meni postavljas uvredljiva pitanja?
-zasto se vredjas?
-zasto bi bio sa devojkom prema kojom ne osecam nista?
Opet me je ostavio u strahu. Nikada nije imao devojku i nikad nije voleo ni jednu drugu.
-zbog tebe sam uradio toliko toga...da bih na kraju ispao strasan. Mozes samo da zamislis kako se ja osecam znajuci da me se bojih?
Na tren sam mogla osetiti o cemu prica. Opet sam videla nesto kao tugu u njegovim ocima nalik kiviju.
zamisljeno je posmstrao nesto napolju kroz prozor.-ne mozes ni da zamislis jer tebe svi vole. Ti si najlepsa kada se smejes sa drugima. Uvek sam ti bio zavidan na tome dok smo bili klinci.
nikada nisi bila ni blizi onome sto sam ja.
Psihopata za sve samo zato sto svet vidim na drugaciji nacin.Uzeo je svoju kafu i otisao na terasu. Po ovom ledenom vremenu je opusteno sedeo tamo.
Jos jedna stvar koju on moze. Sedeti na zimi ko da je plus 50°
Jos jedna stvar koju niko nije razumeo.Sto je najgore ja sam razumela i zato jesam sada ovde gde jesam.
YOU ARE READING
MISS POSLASTICA
Romance"Ispunicu ti tu zelju seceru" Ako ti ludak postavi uslov. Uvuce te u svoj svet. Pretvori te u svoju marijonetu. Ti nemas izbora sem da igras njegovu igru. Znas da nemas sanse da odneses pobedu ali ti ne ostavlja izbor sem da igras do kraja. U svom...