9

560 21 3
                                    


-ja idem na posao. U zadnju fijoku imas sve sto te zanima.

Uzima svoj sal koji stavlja i odlazi.
Pogledam tu fijoku u dnevnoj. Izvucem je.

-isuse.

Puna je do vrha.
Stavim pod guzicu jastuk. Pa sama sam ovo trazila.
Prva fascikla je skice prelepih vencanica. Ponekad skroz zaboravim koliko je talentovan.
Sledeca je crvena. Otvorim je. I tu nadjem razne upute. I to pre skoro 5 meseci. Za vreme leta je proveo.
Koliko sam razumela posecivao je ponovo psihijatra.
Ima papir na koji pise da je cudnog razmisljana ali da mu nista ne fali. To je psihijatar reko? Posljedni psihijatar je reko da nije lud? Ali kako...

Izvadim sve sveske i fascikle. Prva na dnu je bila brao sveska. Kako je otvorim tako mi u krilo padne slika.
Na slici je bio on i mala devojcica istih ociju i kose kao sebastijan. Okrenem zadnju stranu.

Od sare za mog sebastijana.

Ne mogu znati ko je ova devojcica ali je datum pre 6 godina.
Kroz citanje njegove sveske svatam da je sara njegova mladja sestra. Bio je stariji 10 godina od nje.
Sara je umerla od raka kostiju. Kada je imala 5 godina. Znaci kada je sebastijan imao 15.
Tada je poceo da bude agresivan. Tada kada mu je sestra umerla. 4 godine kasnije napusta svoju porodicu.

Kroz drugu svesku svatam zasto je sebastijan napustio svoje zauvek. Bili su u nekoj vrsti depresivnog zivota 4 godine. Stalno su se svadjali i forsirali ga. Zaboravili su ga.

U ovim sveskama se pominjem i ja. Zasto sam misila da ce pisati samo o meni? Sam je reko da je zaljubljen ne i opsednut.

U prvoj fascikli koju je stavio u ladicu je bilo istrazivanje.
Sebastijan je imao rak kostiju. Ali uz odredjenu terapiju se izlecio. To je bilo pre 3 godine. Hm. Nisam imala pojima da je bio bolestan. Mozda je zato naglo smrsao.

Sledeca sveska je sveska puna slika. Mojih slika. I to slikana a da nisam ni znala to.
Jeza prodje mojim telom.
U svesti pominje kako su ga roditelji sa 6 godina vodili kod psihijatra koji je zakljucio da je psihopata.
Oke ovo je vec...
Sledeca strana opet ja.
Cela sveska je puna informacijama mojim zivotom dok sam imala 18. I na kraju sveske pise da ako umre da ova sveska bude uspomena i mozda pomoc da neko ko je bude citao svati da voli nekog kao sto je on voleo mene.

Opet fascikla.
Pre 3 godine. Uspesno izlecen od raka kostiju.
Ali te godine odlazi u ludnicu. Bio je tamo smesten godinu dana.
Njegovi roditelji su podneli prijavu da je lud i agresivan. Takodje su rekli i da je opsednut samom. Plus otvoreno je psihijatrici pricao o onome sto oseca. Njen potpis. Potpis njegovih par prijava iz skole. I to je bilo to. Odneli su ga. Na godinu dana.

Sledeca sveska.
Pisao je kako je u ludnici izolovan od zivota svatio da nista nije bitno. Mogao je umreti. Neshvacen u narodi i kako samo zeli da ode iz zemlje i negde krene novi zivot pod novim imenom i prezimenom. Kako je sam sebi ocajan i ceo zivot zaljubljen u jednu osobu. Mene.

I ta posljedna fascikla od pre par meseci.

-znaci sebastijan nije lud. Dobro to sam i sama znala. Nije opsednut samo. I bio je smrtonosno bolestan.

Vratim sve nazad. Legnem na kauc u dnevnoj. Posaljem poruku kaci da se nadjem kako bih joj sve ispricala.

....

-wau. Znala jel sam rekla da ces se iznenaditi.

Vucem onaj gusti sok na slamcicu.

-kako onda kaca zna sta pricam u ovom trenutku. Sta se dogodilo sva svim muskarcima u mom zivotu. I zasta su one kamere? Zasto me je kindapovao? I stalno mu nije jasno zasto ga ne volim.

-marija on te voli. Svaki muskarac koji voli nece dati da bude u prisustvu drugih musksraca. Sebastijan je samo oprezan. Ima kamera radi sigurnosti.
Kindapovao te je da bi ostala trudna i rodila mu dete. I koliko sam svatila drugacije te gleda od kako si prodala dete.

Namrstim se. Ali to je istina.

-sam kaze da sam njegova.

-boze. On samo zeli biti voljen od strane tebe. Mislim da je samo dobar igrac i da si mis u ovoj prici. Na kraju krajeva on je taj koji ce zauvek napustiti zemlju sa tvojom bebom.

-boze ispala sam glupaca!

Zacvilim. Zar je ovo stvarno bilo samo gkupost u mojoj glavi?

Nakon sto popijem sok. Usput kupim i slatkise. Ako sa bog da ostane kod te svoje devojke veceras cu da placem i da jedem.

Moj plan je bio ideal dok sebastijan nije dosao i zatekao me kako placem i jedem krem.

-sta...sta je bilo?

Skida se dok ja brisem svoje lice. Nakasljem se ali jebiga promukla sam.

-nista.

Nastavim da jedem.

-aha ja sam glup ili corav?

Stavlja svoje nsucare za vid. Divota izgleda seksi.

-sta treba da se desi? Place mi se i sta sad?

Otisao je niz hodnik. Opet se rasplacem kad se setim sta sam procitala o njemu i koliko sam bila glupa.

-izvoli.

Stavi ispred mene caj.

-necu to.

-zaista? A sta zelis.

Smrcnem. Ne znam da li je do hormona ili do mene same. Ali ne mogu objaniti sebi zasto sam ustala i jako ga zagrlila.
Stoji ko kip bas kao i ja.
Skopim oci pustajuci da sve sto se skuoljalo u meni sada nestane.

-zao mi je ja ne znam da tesim.

-samo cuti.

Da me je ranije zanimalo sada zaista ne bismo bili ovde gde jesmo.

MISS POSLASTICAWhere stories live. Discover now