Fatos'un kendine gelmesiyle eve geçmiştik.Bu günden itibaren gözünden mutluluk hariç gözyaşı akitmayacagina söz vermiştim.Savas'a verdiğim vekaletle imza yetkimi ona vermiş Arslan ab iyi onu yetiştirmesi için gorevlendirmistim.Savas zeki bir çocuktu ne kadar yapamam desende ablasinin yanında olmam gerektiğini buna mecbur olduğunu söyleyerek ikna etmiştim.
Şimdi ise evimizde Fatosum kucağında benden mutlu su yoktu,Fatos halen tedirgindi ne yapacağını bilemez gibiydi.
Dün gece hastane odasında evden gideceğini söylediğinde dayanamamış,onu bırakmayacağını onsuz evin bana cehennem olacağını anlatmış ve ona olan sevgimi itiraf etmiştim.Başta kendisine acidigimı söylese de saatler sonra ikna etmiştim.Sabah ilk isim ise o uyanmadan şirkete gidip Arslan abi ve Savaşla konuşmuş şirketten ayrilmistim.
Kara ben hâlâ olanlara inanamıyorum,ben bunları hayal etmekten bile korkmuştum,ama gercek lerde önümüzde ben ne olursa olsun o adamın soyadını yaşıyorum .
Güzelim bu yarın sona erecek,yarın ilk duruşmada bitecek o caniyle arandakiler.Gerçekten biter mi korkuyorum oradan bile birşeyler yapacak diye aklım çıkıyor.
Korkma oradan birşey yapmayı bırak nefes bile alamaz artık,güven bana.
Ben sana hep güveniyorum.
Dusunme şimdi bunları şimdi seninle odamıza çıkıp uyuyoruz yarın basın yukarıda mahkemeye gidiyoruz.
Birlikte mi yatacağız.
Bundan sonra gözümün önünden ayırır miyim seni.diyerek sevdiğim kadını kucakladım.Bundan sonra bize ait olan odaya girdik.Yumuşacık yatağa yatırdığım sevdiğimi öpmeye basladim ilk başlarda karşılık verirken tedirginliğini anlamıştım.Güzelim bana güveniyor musun dediğimde başını evet anlamında salladi.Sen artık benimsin bende senin ama seni gelinliginle bu odaya sokmadan ileri gitmeyecek kadar çok seviyorum,sakinles ve saril bana iyice dinlenelim dedim.Kasilan vücudu gevserken sevgiyle baktı gözlerime ,ben seni hak edecek ne yaptım.Karşıma çıktın güzelim daha ne yapacaksın.
Mahkeme uzatmadan sonuçlanmış,avukatima hemen evlenebilmemiz için gerekli belgeleri hazırlamasını söylemiştim,hastanede evlilik için gerekli raporları cikarmistik ve güzel kadinıma ona yakışacak bir evlenme teklifine hazırdım.
Birtanem sen eve geç ve beni bekle akşama seninle bir yere gideceğiz .Nereye?Sürpriz bir tanem geç kalmam.
Eve geldiğimde saat dörde geliyordu zamanım azdı ne gitsem diye düşünürken odaya gelen Asli elindeki kutuyu uzattı Kara abi sizin için göndermiş dedi .Gülerek aldim elinden ne kadar düşünceli değil mi.Siz herşeyi hak e- diyorsunuz Fatos abla.Ailemin sana olan tavırlarından sonra bile bana karşı iyisin .Anladığım ben unuttum sende unut hem sen onlar değilsin.
Içimde büyük umutlarla giyindim,aşağıya indimde beni bekleyen Kara'yı karşımda gördüm. Yanıma yaklaşarak yanaklarından öptü. Hazir san çıkalım mi güzelim.Ben sana her zaman hazırım dediğimde belinden sarılarak kapiya yöneldi.Yarım saatlik bir yolculuktan sonra bizim için hazırlanan yere gelmiştik.Ona anlattığım hiç birşeyi unutmamisti ,hazırlanan salondaki salincaga doğru yürüdük beni salincaga oturttuktan sonra yavaş yavas sallamaya başladı dilinde fikrimin ince gulu şarkısını söylüyordu. Şarkısı sona erdiğinde yerde hazırlanan sofraya oturduk,yemek yiyecegimizi düşünürken,Fatosum güzelim ;ömrüm kadınım çocuklarımın annesi olur musun diyerek elinde ki yüzüğü uzattı.Lal olmuştum ağzımdan bırakın sesi nefesim bile cikmiyordu,gozlerimden sicim gibi akan yaşları hissettim.Eliyle göz yaşlarımı silerken,bir daha aglamayacaksin derken ben mi seni aglattim guzelim ne olur yapma sen yanimda ol gerekirse sana dokunmam nefesim ol yeter.Gulmeye basladi aptal ben mutliluktan agliyorum daha bir iki ay oncesine kadar hayal etmeye korkarken bugun kollarindayim daha ne isterim,hem sen yüzügumu tanımayacak misin.Yüzüğü parmağına takarkentek tek öptü.Sarildim korkusuzca umutla kokusunu icime çektim.Hayal etmekten bile korktuğum bu adam benimdi.Sevdigimin kollarında sabahladik.
Sabah kahvalti ederken ,güzelim akşama hazırlan.
Neye?
Akşam kardeşinden seni isteyeceğim .
Gerek var mi ben onunla konuşurdum.
Hayır güzelim hicbir seyin eksik olmayacak.Akşama seni isteyeceğim ,hafta sonu da seni Ali abinin yanına götüreceğim.
Sahi mi niye gidiyoruz?
Biz mutluluğa adım almışken onunda hayatını düzene sokması için biraz yardım edeceğiz.
Nasıl?
Ali su anda Nazli larin çiftliğinde zor günler geçiriyor,sen de biraz yardım edersin diye düşündün,
Ben ne yapabilirim ki.
Nazli ile konuşarak onunla arkadaş olabilir bazı şeyleri görmesini sağlayabiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağ bozumu
RomanceGecmisten geleceğe bir yolculuk annesinin babasının dedesinin biricigi bir genç kiz .Gelecekte onun yoluna kim çıkacak. Ummadığı bir anda ummadığı yere gelen genç adam. Hayat çizgileri bir anda karşılaştırarak onları sonra mi?😄😄Sonrası acı ,sonra...