14 Bolum

11 1 1
                                    

     Ali ile Kara gideli dort gün olmuştu.Nazli Ali'den gelen mesajı görmüş onemsememisti.Lakin her geçen gün içine oturuyordu.Yine habersizce beklemek hergun biraz daha canını sıkıyordu.Alihan hergun babasının evine uğruyor. Kara amcasının nişanlısından bahsediyordu,önceleri onemsemedi ama Alihan'in bitmek tükenmek konusmalari merakını çekiyordu.Sabah ezanı uyanmış bağlarda dolanıyordu yorulunca dere kenerinda oturup başına gelenleri düşünmeye başladı herşey ne güzel baslamisti oysa ki.İcli içli aglamaya başladı tâki yanında hissettiği sese kadar.Merhaba dedi ince bir ses merakla yan tarafa döndü.Merhaba diyerek Fatos'a bakarken o malum gece gözünün önünden geçti.Ne arıyorsun burada diyerek toparlandı,sinirle ilerledi.Fatos elinden tutarak lütfen Nazlı birkez beni dinle.Beni benden dinle sonra istersen sonsuza dek görmezsin beni.Nazli gözleri dolu dolu kalktığı yere oturdu.Gecen birkaç saniye saaler gibi geldi ikisine de.Fatos nereden basliyacagini bilemezken Nazlı duyacaklarinin neyi değiştireceğini sorguluyordu.     -Nazli,nereden basliyacagim bilemiyorum sanırım en iyisi en baştan başlamak.Adim Fatoş gazetelerden biliyorsundur.Ben babasının biricigi sevgi dolu bir çocuktum.16 yaşıma kadar karlı dagim babam yanımdaydı biricik kardeşim Savaş kendi halinde mutluyduk sonra bir kızkardeşim oldu.Annem anne gibi değildi ama babam onun her açığını kapatıldı.O yıl babam Sinan,in yanında işe girdi.birkac ay sorunsuz geçti annemin yaptığı bir hata hayatımızı mahvetti.Sinan'in sonsuz görünen serveti ve gücü annemi etkiledi ona yaklaşmaya çalışması ise sonumuz oldu.Bir gün annem Sinan' yaklasti bunu gören babam olayın şokuyla Sinanla tartıştı işten çıkmak istedi iki haftalık ihbar süresince bizi oradan uzak tuttu.Annem paranın kokusunu almıştı okul çıkışı benimde yanına aldı sözde eve temizliğe gidiyorduk çocuk kafamda birşeyleri anlamaya çalışıyordum .Kıyametim o gün koptu bizi geren babam hemen eve gitmemizi söylerken Sinan geldi babamla tartimaya başladılar annem çoktan gitmişti gözlerimin önünde babamı vurdu çığlık çığlığa ağlamaya başladım.İste o an gözlerindeki kötülüğü gördüm beni alıp evin bodrumuna indirdi.Sozunu dinlemesen başta Savaş imi sonrada annemi ve kardeşimize babam gibi öldüreceğini söyledi.Kendimde bile değildim ki neler dediğini duymuyordum içim dişim babamın açısıyla yanıyordu.
   Günlerce o bodrumdan çıkamadım hergun yeni bir işkence yöntemi deniyordu.Artik nerenin agridigini hissediyordum.Gunler aylar geçti.Birgun geldi korkuyla duvarın dibine sinsin Kalk banyo yap bunları giy dedi.Elindeki okul formam di .Okul mu başlıyor dedim güldü.Guzel kız okulun ikinci dönemi ve sen okuluna gidip geleceksin.Sozumu dinler üniversiteyi kazanırsam okuyacakasin.dedi.Ne yani işkence bitmismiydi.Tabi ki hayır .Ben ona gerekli imisim yanında cahil ne yapacağını bilmeyen birini tasiyamazmis benimle ilgili planları varmış.
  Sadece okul için dışarı cikabiliyordum tek şartı kimseyle konuşmadan di.Dilsiz olacaktım.okuldan gelip Bodrum'a gitiyordum.Dayaklar devam ediyordu sadece görünmeyen yerlere vuruyordu.Universiteyi kazandım tek kurtuluşun buymuş gibi çalıştım.Birinci yılı dolduran ca üst kata taşındımyeni işkence odam.
    Biran tıkandı Fatoş,yaşadıkları anlatmak çok ağırdı.Onu dinleyen Nazlı ise gozlerinden akan yaslarinin eşliğinde dinliyordu .
  Asıl işkence yeni başlıyordu.Aileme yaptığı bir yardımın karşılığı vücuduma aldığım yeni izlerdi.Beni yanına yakışacak şekilde eğitti hocalar türü nasıl oturulur nasıl kalkilir.İkinci yıla başlarken ilk görevimi verdi seni ve Ali abimin ayırma operasyonu Ah Nazlı özür dilerim inan çok çabaladım ama adam piskopatti.Yapamam deyince Savas'imin resimlerini gösterdi .Kardeşinin ölümü mu yoksa küçük oyunumuz mu.Baska çarem kalmadı.Donus yolunda Ali abimin kazası ve sonra olanları biliyorsun.Sonra beni karısı olarak tanıtmaya başladı.Nikahta kıydı İgrencti,tek temennim erkeklere ilgi duymasiydi yoksa başıma gelecekler ölüm fermanim olurdu.ucuncu sınıfta okuldan aldı beni o istediği zaman yanında tüm gösterisimle yer aliyordum.O toplantılarda Kara,'yi gördü gözlerim umutsuz aşkım beni hayata bağladı.Lakin sevdiğim adamda beni tam Sinan'ın göstermek istediği gibi görüyordu.Son karşılaştığımızda o kadar ağır konuştu ki orada ölmek istedim.Ya ölecektim ya kurtulacaktır.Savasla gizli saklı telefonla görüşüyorduk .Sonra Ali abimi aradım inanmadı bana oda.Kim inanır ki.Ama yıllarca biriktirdiğim bilgi ve belgeleri eline verince anladı.Sana anlattığım gibi hayatımı ona da anlattım.Birlikte hareket etmeye karar verdik sonrası gazete ve TV lerde duymussundur.En guzelide ne biliyor musun ikinci kez doğdum ben Ali abim bana Kara mi Kara sevdamı verdi Ali abi ile Kara anne tarafından kuzenler.Kara Savas' imi kendi şirketine yerleştirdi onu kendi kardeşi bildi .Buraya gelmeden beni kardeşinden istedi ve buradayım ben nasıl mutluluğu yakaladiysam sende yakala hayat çok kısa ,anlatırken bir saat ama yaşananlar yıllar sürdü.Beni affet sizin yukunuzde sırtımda kalmasın.
Nazlı ağlamaktan cevap veremiyordu ,dakikalar sonra Fatoş,'sarildi asıl sen affet beni ben acı cektigimi sanıyordum senin yaşadıklarının yanında kendi açımdan utandım.
Öyle deme Nazlı her acı kendine göre.Hicbirimiz bunları yaşamak istemezdik.
    -  Dört gün oldu Fatoş neredeler bunlar.
   - Bilmiyorum Nazlı aramazsak merak etme dediler.Sinan pisliğinin vukuatlari bitmiyor.Onlarca insanı yıllardır hapis tutuyormuş.Emniyetten aradılar,halletmeden gelmezler.

_Fatos bundan sonra sende benim kardeşimsin inşaallah herşey düzelecek.Bugun arkadaşlarım gelecek son dört yılının bana kattığı iki değerli dost kardeş .Tanismanizi istiyorum.

-Gelirim tabii ki,insan içine çıkmayı öğrenmem gerek sevdiğim insanlar sayesinde başaracağım.
-Fatos birşey soracağım,annen ve kız kardeşinden hiç bahsetmedin.
  -Onlar benim için öldü,Sinan'ın değişik versiyonu ikiside.Benim ailem Savaş ve Kara.Kabul ederseniz bir de siz.

   İki genç kadın sıkıca sarıldı.İlerkeyen günlerde Nazlı ve Fatoş yaşadıkları herşeyi ayrıntısıyla paylaşacak birbirinin yaralarına merhem olacaklardi.

Bağ bozumuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin