Yasemin ekieki"bu bölüm sizin için uzun süredir içimden yazmak gelmiyordu sizin mesajınızı okuyana kadar teşekkür ederim".
Ali abimin yanına geleli iki gün olmuştu.Buraya gelmeden önce Kara söylediğini yapmış Savas'dan beni istemişti.Kardesim gözyaşları içinde beni Kara'ma verdi .Sabaha kadar babamdan onunla geçen gül gunlerimiden bahsettik kötü günler geçmişte yaşanan bir anı olarak kalmaliydi.
Sabah buraya gelir gelmez küçük Alihanla tanışmış kaynasmistim.Henuz Nazlı ile tanışmıştım.Oncelik ona nasıl yaklasacagimdi.Ali abim bugün Alihan'i bana emanet etmiş.Nazli ile konuşmak için çıkmıştı.
Nazlım yine bağlarda dolasiyordu.Surekli evden uzak duruyordu bu sırf benimle karşılaşmamak içindi.Oglumu benden esirgemezken kendini uzak tutuyordu.Artik buna bir son vermeliyim.Onu gözlerini uzaklara dikmiş ucsuz bucaksız bağları izlerken buldum.Sessizce yanına oturdum,n ufak tepki vermedi.
-Nazlim sencede artık konuşmamızın vakti gelmedi mi?
-Biz o treni kacirali yıllar oldu.-Oyle deme Nazlım az çok olanları biliyorsun.
-Ben hiçbir şey bilmiyorum ,bilmekte istemiyorum.Ben her bağ bozumunda buraya geldim belki gelirsin diye gelmedin.Tam ben vazgecmisken şimdi yanımdasın ne acı değil mi?
-Sen dinlemesen de ben anlatacağım içimizde ki bu zehri birlikte atacağız.Nazlı yine bir tepki göstermedi.Gozunu kapattı bekledi.Yillardir özlediği o sesidinlemeye başladı.
Ali babasının ölümünden başladı anlatmaya,Sinan'ın annesive kendinin hayatını nasıl cehenneme çevirdiğini...
Annesinin Ali ile tehtid ederken Ali yide annesi ile tehtid ediyordu.Ana oğul yıllarca birbirinden habersiz ci çekmişti diğeri için.Annesi yavrusuna gelecek en ufak zarar için herşeyi sineye çekerken küçük Ali annesi için razı olmuştu yapılan eziyetlere.Taki illallah deyip annesini Amerika'ya gitmesin fırsat bilip Nazlı nin dedesinin yanına gelmişti.Akli dur kendi pisliğini bu güzel kiza bulaştırma desede kalbi Nazliya yenilmişti.O üç ay Sinan' i da yaptığı yapacagi pislikleri de unutmuştu .O hayatını mahveden geceye kadar.Oradan giderken geçirdiği kaza ve iki yıl herşeyden habersiz bağlandığı yatak.
-Ali benim zoruma giden sen uyandıktan sonra olanlar.Bana haber verseydi bunları yaşamadık.
-Ah Nazlım ulasamazdim bırak ulaşmayı senden ufak bir haber bile alamazdim.-Neden ha neden,?Ufacık bir mesaj.Kalbimin yanilmadigini kanıtlayacak bir uyarı
-Nazlim anlardı o şeytan heryerde adamı vardı.
-Nasil ya nasıl burası benim evim herkesi tanırım,içimizden kimse bana gelecek zararı göze almaz.
-Annenle babanın geçirdiği kazamiydi sanıyorsun.Ben bilmeden Kemalle ortak oldum diye onlari neredeyse öldürüyordu.Telefonlar dinleniyor evinize her girip çıkan takipteysi.
-Aklimi yitirecegim nasıl olur ya-Sirf seninle ilgilenmediğini düşünsün diye aylarca magazincilere fotoğraf verdim.Seninle ilgim olmadığını anlasın diye ne oyunlar çevirdik bir bilsen.Ama ödül toreninde baba ulaşmayan gözlerini görünce ipler koptu.Nazlim affet beni seni kendi kirli dunyama sokmamaliydim.
-Ali çok seyler yaşadım çok şeyler yasamissin.Zamana bırakalım.Ben düşüneceğini bilemiyorum.
-Sen zaman dedin ya bütün zamanlar senin olsun ben beklerim.
Bundan sonra konuşmadan eve döndük.Neler olacak zaman gosterecekti.Nazli nezaman Ali 'sinin canıyla sinanacak işte o zaman herşeyin boş olduğunu anlayacakti.
Akşam yemeğini yemiş Fatos'un yaptığı kahveleri içiyorduk çalan telefonu elime aldığımda duyduklarını inanamadim.Bu adamın sınırı yoktu,pislikleri bitmiyordu.Kara ne oldu diye sorarken rengibembeyaz kesilen Fatos'a çarptı gözlerim.
Kaçmış mi abi?İte o zaman onu ne kadar korkuttugumu anladim.
-Hayir güzelim o delikten çıkamaz yaptığı pislikler ortada derken hergun yenisi çıkıyorKara
-Oglum açıkça konuşsana.
-Nevsehir emniyet müdürü aradı.Bir telefon ihbarı almışlar.Yillardir kilit altında tutulan insanlar varmış.Hwmen oraya gitmemi istediler.
-Tek başına gidemezain ,bende geliyorum.
-Fatos yanlız kalmasın ben giderim.
-Abi ne yanlizligi Allah askina etrafimiz insan dolu aiz Kara ile gidipgelin o arada bende Nazlı kız ile arayı bulurum sen burdayken zor hadi hazırlanın bir an önce gidip gelin.
-Birkac günümüzü alır gibi.
-Abi Nazli'ya haber vermeyecek misin?
-Once bugün ki konustuklarimizi sindirsin,mesaj atarım şimdi çok onemseyecegini sanmıyorum.Gece oniki gibi Kara ve Ali kendilerini neyin beklediğini bilmeden yola çıktılar.
HADİ HAYİRLİSİ BAKALİM.....
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağ bozumu
RomanceGecmisten geleceğe bir yolculuk annesinin babasının dedesinin biricigi bir genç kiz .Gelecekte onun yoluna kim çıkacak. Ummadığı bir anda ummadığı yere gelen genç adam. Hayat çizgileri bir anda karşılaştırarak onları sonra mi?😄😄Sonrası acı ,sonra...