Ali gideceği saate kadar Nazli'ya ulaşmaya çalışmıştı.İzmir de olan Nazlı,' ise telefonu bozulduğu için ulaşması mümkün olmamıştı.
Aramalarına cevap alamayan Ali uzun bir mesajla Nazli'ya olanları anlatmaya calismisti.Sonunda telefonu açılan Nazlı eve döndüğünde okuduğu mesajla merak içinde kalmıştı.Ali ve Kara iki üç gün derken bugün dördüncü gün haber alamamıştı.Elazig'a geldiklerini otele yerlestiklerini haber vermişler sonrada telefonları ulaşılmaz olmuştu.Nazli dalgın bir sekilde saraphanenin arkasındaki bankalara oturmuş düşünüyordu,neden ulaşılmaz olmuştu Alışı.Yine içini acıtan kuşkular kafasını karistiriyordu.Kiminle konusabilirdi ki.O anda yanında ki hareketlenme ile sağına döndü.Merhaba dedi Fatoş.
Bugüne kadar tanışmak mümkün olmadı ama beni burada anlayacak tek kişi sensin Ali abime ve Kars'ta ulaşamıyorum.
Nazlı anlamadığı kadına baktı sen kimsin?dedi.
Nazlı beni sözümü kesmeden dinle ki sana herşeyi anlatabileyim.Adim Fatoş bilmeden sizin hayatlarımıza oynayan kadınım.dedigi anda Nazlı ayağa fırladı.Benim seninle konuşacak birşeyin yok,nereden geldin ise oraya geri git .Geçmişi çeşmenin kimseye faydası yok.Babasiz büyüyen oğluma hele hiç faydası yok.
Ah Nazlı sen beni dinlemeden hiç bir yere gitmeyeceğim sadece dinle gerçekleri öğren sonrası sana kalmış.Nazli sessizce yerine oturdu,uçsuz bucaksız baglara gözünü çevirdi.
Ben Fatoş 16 yaşına kadar mutlu seven sevilen bir kız çocuğu babasının bir tanesi kardeşlerinin biricik ablası.Hic kötü söz duymamış o güne kadar hiç kimseden bir fiske yememiş Fatoş.Babam karlı dagim dayanagim benim en güçlü yanım.Bencil sorumsuz bir annenin eksikliğini hissettirmeye babam .Biliyor musun ben doğduğumda babam 20 yaşında imiş.Hem baba hem koca olmuş,bir yandan çalışmış bir yandan okumuş.Canim babam.Babamin adı Levent yi adı gibiydi boylu poslu yakışıklı bir gören bir daha bakardı evine ailesine düşkün tabii ki bunların hiç biri anneme yetmezdi.Bu anlattıklarını bugüne kadar ne Ali abime nede Kara'ma anlattım.Annem herşeyin başlangıcı idi aslında gözü hep zenginlikte idi o küçücük aklıyla Sinan 'i elde edeceğini düşündü.Onun ne olduğunu kim olduğunu neler yapacağını bilmiyordu.O gün hayatımızın düşüş noktası yaşandı.Sinan'aklina koyan annem le köşke gitmiştik sözde ev işleri yapıyordu annem benimde götürdü Babam yaklaşık bir yıldır orada çalışıyordu.Ali abi ile karşılaştırdık.Bana anlamadığım derslerde yardım ederdi.Zaten Sinan evde yoksa ortaya çıkardı .Her neyse Ali abi Sinan'ın geldiğini görünce gitti.O sırada annemi gördüm Sinan 'a yaklaştı ne konuştular bilmem bayağı uzaktilar bana bir anda dudak dudağa olduklarını gördüm tam kalkıp yanlarına gidecekken babam yanlarına geldi bağırıp çağırmaya bsladilar annem o anda kaçıp gitti yanlarından.Babam istifa ettiğini söyledi o adam 15 gün ihbar süren var bir yere gidemezsin dedi .Babamla eve geldiğimizde annem babama onun zorla yanastigini soyledi ,oysa ki yalandı ben görmüştüm korkudan sustum.İki hafta sonra annem babamdan para istemem icin beni köşke gönderdi.Bahceye girdiğimde o zalim gözlerini bana dikti iyi izle güzel kız bu babanın burada son isbgunu dedi.Sonra bir silah sesi babam yere yığıldı kaldı iki adam beni kollarımdan tutmuş birakliyordu.Sinan kahkahalar atıyordu ben istemeden kimse yanımdan gidemez diyordu.Benim canım bildiğim babam yerde kanlar içindeydi son kez sarilamadim bile mezarını bile bana çok gördüler.İki koruma babacığım yerde sürükleyerek götürdü.Beni ise iki yıl odam dediğim zindanima attılar .
İlk üç ay oradan çıkartmadı beni hergun dayak.Neden dedim.Gulerek bu yediğin dayaklar anneciğinin ve küçük kız kardeşinin kalması için aldığım ev için sende taksitlerin böyle oduyordun dedi.Ucuncu ayın sonunda okulun olduğu saatlerde odamdan çıkarıldım.Tek şartı kimse ile konuşmayacaktim .Konuşursam annem kızkardeşim biriciğim Savas'im ölecekti.Sustum okul bitene kadar konuşmadım idareyi halletmisti sözde babam ölünce bu hale gelmiştim.Egitim önemli diyordu.Sen benim projemsin.Dayak sırası belliydi ayın üç günü kız kardeşimin okul taksiti için üç günü kaldıkları ev için hiç sasmazdi.Neden bilmem Savaşa hiç bulasmadi.Savas annemlerle o evde kalmak istemediği için ayrılmıştı onlarla hiç gorusmuyormus.
üniversite sınavından iki hafta önce idi.Son iskencem İki hafta 14 gün dedi hergun için bir sigara söndürdü üstümde o yanık deri kokusu hala burnumun direğini sızlatıyor.Kazanamazsam üniversite ye girene kadar bu isgencenin devam edeceğini söyledi neyseki kazandım ve üst kat odalara terfi ettim.Universite açılana kadar özel hocalar nasıl oturulur nasıl kalkılır,nasıl giyinmeliyim nasıl makyaj yapacağım nasıl konuşacağım bunları çalıştırdı.Her dediğini yaptım .
Birgün beni hazırlan dışarı çıkacağız dedi.Sizin buraya yaklaşınca ne söyleyeceğimi nasıl davranacağını anlattı,Ali abiye bunu yapamayacağımı söylediğimde Savaşın alnına dayalı bir silah olan resmi gösterdi.Affet Nazlı Kardeşimin hayatı karşılığı sizin ayriliginiz oldu.Yolda gerçekleşen trafik kazası ve sonrasında olanlarda haberim bile olmadı.Sonra süs köpeği Fatoş sahneler deydi.İkinci sınıfta nikah kıydı,gazete ve TV lerde boy boy resimler .Külkedisi kraliçe öldü dediler.
Beni götürdüğü toplantılar bir iskenceydi.Donu ise azap.Neden güldün,neden sürat astin,az konuştun,çok konuştun sebebe gerek yoktu yüzüme calismazdi.İmaj önemli derdi.
Sonra birkaç kez Kara ile denk geldik.Kalbim onun için çarpıyordu.Son karşılaşmamız da bana o kadar ağır konuştu ki biliyorum herkesin düşündüğünü söylüyordu ama ilk kez yıkıldım ve o gün karar verdim ne olursa olsun bu adamdan kurtulacaktım.
Yıllarca beni onemsemedi için saklama gerek bile duymadığı belgeleri yazışmaları fotogra CD önemli önemsiz herşeyi saklamistim.Sonra Ali abiye ile bir sekildw ulaşmaya çalıştım.Ama olanlar yüzünden benimle görüşmek istemedi.Oda benden nefret ediyor igreniyordu.Ali abiyi ikna etmem zor oldu ama başardım elimdeki belgeleri verdim.Babami başıma gelenleri anlattım.Zaten oda annesi ile birlikte yıllardır ugrasiyorlarmis sonrası gazetelerden okumussundur.
Nazlı sana ve abime sebep olduklarım için affet beni yüzüm yok ama sen affet.
Nazlı bütün konuşma boyunca susmuş sessizce ağlamıştı,Fatos'a dönerek sarıldı.Asil sen beni affet ben başıma gelenler için ağlarken senin cektiklerin yanında ne kadar onemsiz kaldı.Nasil hayatta kaldın sen ne kadar güçlü bir kadınsın.
İki genç kadın dakikalarca sarıldı ve ağladı.Kendine gelen Fatoş Ali abim hiç aradı mi seni?Aramış telefonum bozulmuştu,mesaj atmış Fatoş iki üç gün demişti bugün beş gün olacak meraktan öleceğim ya yine başına bir iş geldiyse.
Kara giderken bana merak etme ulasamazsan demişti .Bir iki gun daha bekleyelim.
İki gün beş oldu besken ondort gün oldu.Nazli ve Fatoş artık ne yapacaklarını şaşırmıştı.
Kemal' çağırıp konuşacağım dedi .Nazlı.O ne yapabilir ki?En azinda Emniyet müdürüne ulaşır bilemiyorumFatoş bir yerden başlamamız gerekiyor.Artik korkuyorum .Haklısın dedi Fatoş.
Kemal'i arayarak gelmesini istediler,artık harekete geçmeleri gerekiyor anlasilan beklemekle zaman kaybetmeleri büyük hataydı.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağ bozumu
RomanceGecmisten geleceğe bir yolculuk annesinin babasının dedesinin biricigi bir genç kiz .Gelecekte onun yoluna kim çıkacak. Ummadığı bir anda ummadığı yere gelen genç adam. Hayat çizgileri bir anda karşılaştırarak onları sonra mi?😄😄Sonrası acı ,sonra...