Жэксон тэр аймшигтай хартай нэгэн. Сүүдэртэйгээ хүртэл харддаг байх. Энэ бол түүний асуудал.Харин миний асуудал бол би өсөж яваа эрэгтэй хүүхэд. Үнэндээ энэ хүртэл эмэгтэй мэтээр явахад тийм ч хэцүү байгаагүй бол шилжилтын нас эхэлж эр хүн болох өөрчлөлтүүд минь нэмэгдсээр. Илт өөр биш ч хөл суга царайнд минь илүү үс их ургах болж, царайны хэлбэр, шанаа эрүүний яс тодорч төвөнх цухуйж эхлэнэ. Хамгийн том асуудал нь нууц эрхтэн маань томорсоор. Энэ байдлаараа 1,2жилийн дараа дахин охин гээд явахад хэцүү болох нь.
Хэдий эмэгтэй хүн шиг өссөн ч би чинь эрэгтэй. Жэксонд хайртай маань үнэн боловч эмэгтэй хүний зүгээс бус. 17жилийн дараа би өөрийгөө ижил хүйстэн гэдгийг мэдсэн. Нэг л өдөр мэдсэн бол биш л дээ. Хүлээн зөвшөөрөөгүй л явсан юм. Ээж маань эмэгтэй болгож явдаг байсан болохоор биш би багадаа хэд хэдэн удаа ах нарыг царайлаг юм гэж бодож байсан. Том болоод харин эрэгтэй хүүхдүүд бүгд над шиг бодож байгаагүйг ойлгосон.
————————————————————————
:Ван залуу ноёнтон ч утасны тоглоомоор бол намайг барахгүй бололтой.
-Эмэгтэй юм байж яагаад ийм сайн юм?
: Би сайн биш чи л муу байна.
- Гэхдээ чиний энэ тоглоомийн дүрийн нэр чинь юу вэ?
: Бараг дунд ангидаа нээчихээд орхичихсэн байсан юм аа. Тиймээс л ийм инээдтэй нэр
- үгүй ээ. Инээдтэйгээс гадна яг л эрэгтэй хүүхдийн хаяг шиг юм.
: Хүйс хамаатай гэж үү?
- За тиймдээ.Бид ийнхүү тоглоомийн талаар ярьсаар сургуулиас гарахад нүдэнд минь дэндүү танил царай туслаа. Энэ тэр байна шүү дээ. Марк.
Би гүйн очоод түүнийг тэвэрлээ. Тэр ч бас эргүүлэн тэврэнгээ
- You grow up so much,kiddy
:don't call me kiddy
-Hah, so who wanna vanilla ice cream?
: ofc me. Man
-You think am I do right
: you do right man you do right..mm"Байз" хэн нэгний орилох дуунаар эргэж харвал өнөөх хартай найз залуу маань зогсож байлаа. Маркийг хараад хэт баярласандаа түүнийг мартаж орхиж.
"Тэгэхээр биднийг танилцуулаач,Бэм хонггор миньь". Тэр сүүлийн хоёр үгээ албаар зууж хэлэх нь дэндүү эгдүүтэй санагдсан болохоор илүү тогломоор санагдаж
: Танилц энэ бол Ван Жэксон харин энэ хүн бол Марк.""Марк.Марк тэгээд чиний хэн юм бэ дээ. Дэндүү дотно харагдаж байна!"
Харин энэ үед Марк хажуунаас орж ирээд
- I'm his man гэчихэв.
Үнэндээ тэрний хэлсэн үнэн би түүнийг үргэлж my man гэж дууддаг. Гэхдээ энэ нь ямар нэгэн мэдрэмж догдлол үгүй үг. Марк бол миний ах шиг хүн. Энэ бүхэнг Жэксон ойлгохгүй байгаа болохоор багтарч үхэх гэж байгаа харагдана.