Începutul...

145 5 2
                                    

Hei ... Asta este povestea mea ...Să mă prezint : Mă numesc Neena ,am 16 ani si recent m-am mutat într-un oraș total diferit ... Locuiesc cu tatăl meu , recent a cumpărat o casă lângă un oraș destul de mare...În fine ... m-am transferat la un liceu din apropiere (apropiere 5 km)
Să incepem...
Astăzi este prima mea zi la acest liceu ,normal ca nu cunosc pe nimeni..
Directoarea liceului a insistat să mă prezintea ea clasei..Zis și făcut ,am ajuns în fața ușii clasei unde aveam să-mi petrec o parte din timp ..
Aceasta bate la ușa , și intram se pare ca aveau geografie cu dn.Brega Luca un prof destul de tânăr..
Directoarea mă aduce-n fața clasei si mă prezintă :Copii aceasta este noua voastră colega Neena Ivanov , va rog să o primiți cu căldură .. nu termina de vorbit că din spate se și auzi un băiat ce voia să facă pe interesantul,face învechita fază cu vorbele spuse sub formă de tuse : „mhăhăm și câtă căldură"
Fiind eu și neputându-mă abține îi răspund sub aceeași formă „mhăhăm fraier"
Atunci toți colegii încep să râdă chiar și dna.Directoare și domnul Brega ,după porția de râs domnul Brega ,care se pare că este dirigintele acestei clase mă așeză in penultima bancă .
Cam ăsta e inceputul meu in domeniul povestilor , devine interesanta pe parcurs , defapt chiar din următorul capitol o să bag ceva interesant :D :-*.

Umbrele TrecutuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum