✴Fragile

29 2 0
                                    

《Anterior》
Nu am cum sa ii spun ca tatal ei a vandut-o pe piata neagra Rusa ....ar distruge-o ...o sa ii spun cate putin...in timp ...sa nu o ranesc..
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Ova avea lacrimi in ochi ...
Spune pe un ton mieros si trist in acelasi timp:
-pot sa te imbratisez ?
Caleb nu era obisnut ca Ova sa fie atat de vulnerabila pana atunci.....sau cel putin nu vazuse ca ea sa isi arate slabiciuni... Ova pretindea sa fie o fata puternica , si asa era...doar ca acum ....
Ii este greu sa fie puternica..
Si inca nu stia adevarul , daca l-ar afla ,probabil ar avea doua optiuni : sa cedeze ...sa isi piarda controlul si sa se stinga . Sau sa se stabilizeze , sa isi recapete puterea si sa devina stapana vietii ei .

-sigur ca ma poti imbratisa , sa nu ma mai intrebi asta niciodata , raspunsul o sa fie acelasi intotdeauna , "da" . Si nu se va schimba indiferent de situatie. (Lovely huh😄♡)
Ova nu mai spune nimic , il imbratiseaza pe Caleb ,iar acesta o ia in brate

 (Lovely huh😄♡)Ova nu mai spune nimic , il imbratiseaza pe Caleb ,iar acesta o ia in brate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


In cateva momente Caleb aude sunete ... Ova plangea ...
Caleb era uimit,fascinat,... era pentru prima data cand o vedea pe Ova plangand in 16 ani .... Acesta nu stia de ce era atat de fermecat de lacrimile fetei .
Dar pe langa fascinarea pe care o simtea . Pe Caleb il cuprinde un sentiment de tristete , suparare...nici el nu stia...era mahnit dar nu era constient de ceea ce simtea ...nu mai simtise acest lucru pana acum... cand i-a privit fata Ovei .. primul impuls pe care l-a avut a fost de a-i sterge lacrimile, i-a sarutat fruntea... a privit-o in ochi pret de cateva clipe, distanta dintre fețele lor era milimetrica....
Ova il priveste in ochi pe Caleb ... de ce am impresia ca il cunosc ...nu imi este deloc teama ...din contra ...in prezenta lui am senzatia ca il cunosc de o viata ... o comoditate pe care nu o poti avea in jurul cuiva ...
in urmatoarea secunda Caleb ramane socat de actiunea Ovai . Aceasta isi lipeste buzele de ale lui Caleb ... prin mintea lui nici in cele mai frumoase vise , el nu se gandea ca Ova o sa fie cea care il va saruta prima oara .
Caleb ii raspunde sarutului ... dupa cateva secunde Ova rupe sarutul din lipsa oxigenului...
-Ova...esti bine ?!
-Da .
Si dupa aceea , Ova il imbratiseaza iarasi . Aceasta adoarme la el in brate . El nu o deranjeaza pe Ova ...asa ca dorm amandoi pe canapeaua din sufragerie . (Da stiu , au uitat sa manance ,dar pe bune , cui ii ardea de mancare . Serios)
Ova vorbeste in somn... mormaie ceva ... Caleb o aude si incearca sa inteleaga ce spune, incepe sa se zbată , acesta o strange in brate si o pupă pe frunte .

Dimineata soseste cat ai clipi.

Ova se trezeste in bratele lui Caleb . Uimita cand se uita la el..era atat de inocent,vulnerabil...
Il saruta pe obraz ,dupa care incearca sa se ridice usor ,acesta strange in brate facand imposibila misiunea de a se ridica .
Se pune inapoi langa el, iar acesta o inveleste *so sweet i know:))"
Dupa ceva timp se trezeste si Caleb , o admira pe Ova , in timp ce o mangaia gentil ...o inveleste mai bine , dupa care se ridica si se indreapta spre bucatarie si pregateste micul dejun .
-se simte miros de mancareeee !!! Caleeeb!!! Ai de cand sa hranesti copilul asta flamand ce iti sta in fața sau doar ma amagesti cu mirosul ..
- cum sa nu te hranesc eu pe tine , suflet bland ?! In 2 minute este gata . Intre timp spala-ti manutele si fetişoara .De abia te-ai trezit , invioreaza-te . :D
Acesta ii zambeste , si ce zambet , magnetic , perfect protrivit fetei sale . Cineva are gene foarte dragute in arborele genealogic .
¤Terra catre Ova . HEEI . TREZIREAA. Nu te mai holba la dentitia omului ...esti culmea zau¤
Tu! Credeam ca am scapat de tinee....ooof ce bine era fara tine si sacaieala ta
Te bucurai degeaba . Nu scapi asa usor de bine. Nu suntem noi prietene de-o viata ?! .
A mea sau a ta ? Pentru ca a ta pare mai mare . Asa cam ca egoul tau . Mica voce enervanta si egocentrista ce esti .
Tot naiva ai ramas "suflet bland"
Chiar si cand o spui tu, tot suna adorabil .
|Ova se intoarce din baie |
-mancaree! Caleeeeb ! Esti atat de rau , sa nu-ti fie mila de un biet copil care flamanzeste aici , se ofileste ca o floare fara apa...
- Doamneeee ce copiiiil !! Cum sa nu te hranesc eu pe tine ingeras teribil de dragut. ♡♡

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Seara, Ova se gandeste ca ar trebui sa afle mai multe despre " colegul de cabana", asa ca in timp ce Caleb pregatea cina , Ea pune niste muzica la televizor
"Nothing to prove and I'm bulletproof and
Know what I'm doing
The way we're movin' like introducing
Us to a new thing
I wanna savor, save it for later
The taste of flavor, cause I'm a taker
Cause I'm a giver, it's only nature
I live for danger.......
........."
-Caleb , ma gandeam la ceva ...
-La ce pisic?
- ai vrea sa imi spui cate ceva despre tine... eu nu te cunosc deloc . Iti stiu doar numele si varsta , dar tu stii tot despre mine . nu este corect asa .
-O sa iti spun . Dupa cina . ♡

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hei copilasi . sper sa va placa ♡♡
Fac ce pot sa scriu in timp util. Multumesc pentru lecturare ♡♡♡

Umbrele TrecutuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum