《Anterior》
Ma blochez .... vad chipul unui baiat... câtă disperare ...câtă ratacire in privirea lui ... si o senzatie de deja-vu ... de ce ....il cunosc ...sau doar i-am mai vazut chipul prin multimi de oameni rataciti....
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pana sa mori....iti petreci o viata intreaga incercand sa ii multumesti pe altii . Sa le fii pe plac , sa le intri in gratii ... esti ranit,plangi ,suferi,te distrugi , te prefaci ca esti bine ,le spui ca esti bine si te intorci la ce te-a ranit ..
.ca sa fii ranit dinnou ... Natura umana este al naibii de ciudata ... dupa ce ti se sfasie sufletul sau mai rau ..ti-l sfasii chiar tu , mintindu-te , amagindu-te ....apoi te intrebi de ce esti trist ,suparat ... fiinta umana? Un paradox .... nici el nu se intelege pe el insusi ...cum ar putea sa il inteleaga altcineva? Suntem chinuiți de un foc mistuitor,numit dorința... dorința de a fi intelesi , de a fi iubiti , dar nici noi nu ne intelegem ,nu ne iubim pe noi insine ,dar vrem sa fim iubiti de altii.... Daca noi nu ne respectam si nu ne iubim,cum ar putea sa o faca un "civil" , necunoscator,nepasator,neincrezator,cu propriul lui foc .... care nu da doi bani pe sentimentele tale sau ale celorlalti...
Si realizam toate astea can murim,cand nu mai putem face nimic sa schimbam lucrurile,sa le indreptam...cand nu mai putem da timpul inapoi ..atunci ne dam seama cu adevarat cat de prosti suntem ...astazi eşti mai prost comparând cu ziua următoare...dar mai deştept comparând cu cea anterioară..
Dar tot prost esti , chiar daca nu admiti cat timp traiesti . O sa iti dai seama fix in punctul in care nu mai ai nimic,nu iei pe nimeni si nimic cu tine in pământ . Singur intre niste scânduri nenorocite ... ce rol au ele ? Lemnul putrezeste si tot praf ajungi ... o risipa de bani si efort fizic?! Si "scarba" ...cine ar atinge un cadavru [[{eu da 😂}]] ne este sila de parca noi nu vom ajunge in locul lui(ei)
Groaznic cum un om are nevoie de un sfarsit sa realizeze toate astea....
Eu a trebuit sa mor , sau aproape am murit ... sunt intr-o stare de vegetație ...semi moarta ... , sa ma pot plimba printre cei vii (nu stiu cum este asta posibil pentru un om banal dar este ok... m-a ajutat destul de mult starea asta ...desi mi-as fi dorit sa nu imi fi pierdut toate amintirile....poate aveam oameni dragi...mama...tata..poate am vreun frate sau vreo sora ...daca nu mai multi 😄.... poate aveam o "cea mai buna prietena"... un "cel mai bun prieten"....poate aveam un iubit... toate aceste lucruri sunt pierdute.... daca nu o sa imi amintesc vreodata cine sunt ? Daca nu o sa ma intorc la viata mea de inainte de accident ....
Stau inchisa in rezerva asta de zile intregi ... singurele vizite pe care le am sunt ale asistentelor (printre care si nimfomaniaca aia care mai mai sa sara pe tipul care venise in prima zi ... nu ...in prima zi cand m-am "trezit" (nu stiu cum de am facut asta ...imi pare film SF)) un cuplu de doctori mai in varsta destul de draguti , si ca tot vorbeam de lup , tipul din prima zi , a venit zilnic , vine zilnic si vorbeste cu mine...imi place sa il ascult si cred ca ii face bine ... Am aflat lucruri gen : "Părinții mei au incercat să îmi bage pe gât o tipa deosebit de proastă ...cred ca dacă îi puneai o lingura si o furculiță în fața , intreba cine a tăiat din a doua lingura ... "
Sau..:
"Am facut tot posibilul sa scap de ea. Si nici tata nu o place .. Ne-am aliat si am dat-o afara . Sa se marite cu cine-o vrea ea , dar cu mine nu. "
Ori :
" Cand eram mic , obisnuiam sa dezmembrez toate lucrurile : jucarii , ceasuri, radiouri , biciclete ... desi ...nu mai stiam sa le refac.😕" .
Si multe altele de genu' ... Am aflat ca s-a indragostit . Dar nu ii poate spune fetei ... dar a spus "si cand o sa pot... nu o sa ii spun....o sa ii demonstrez; este o fata draguta,crezi ca m-ar dori in viata ei Jess? "
A da...nu imi stie numele( nu ca eu mi l-as stii ) asa ca imi spune Jessica, Jess... M-am gandit sa ii dau si eu lui un nume... asa ca i-a spus Stephen.Asta ma deprima.... oare ce se va intampla cu mine ...ma simt pierduta ... si sunt ... o fantoma intre cei vii ... asta sunt... ma intreb oare....o sa mor sau o sa pot sa imi reintru in corp... acum ca am spus asta ... nu am incercat sa imi reintru in propriul trup(nici in al altcuiva...)
Sunt vizitata ca in fiecare zi , de catre " strainul" despre care stiu atatea...
Imi aduc aminte ca nu am incercat sa imi reintru in corp ... incerc acum , cine stie...poate am noroc si ma trezesc ... nici eu nu ma cred ....
Zis si facut...sunt in mine?? Ma simt ciudat...ma dor toate...pleoapele parca au o tona , degetele de la maini par legate de podea atat de greu de miscat sunt... dar totusi nu ma dau batuta ... Steph imi tine palma intre ale lui de fiecare data cand vine si imi vorbeste ... era inevitabil sa nu vada tentativa mea de a-mi misca macar degetele... se entuziasmeaza de parca vede un foc de artificii si fuge repede pe hol : "asistentaaaaa; doctooor cevaaa oriceee ..s-a miscaaat" .
In absenta lui mai am niste tentative... mai grele ... sa imi deschid ochii ... reintra in salon ...eu inca ma chinui sa imi deschid ochii ... inca putin ...stiu ca poti .. asta era.. bun..tine-i deschisi ...tine-i deschisi...
Observa stradania mea...si se apropie ...sopteste : " te rog ...ramai cu mine " ....incerc sa vorbesc ...dar nu pot ...nu am glas sa rostesc nici macar "da" sau "nu"...
Apare un doctor:
-Domnule doctor... a deschis ochii , a incercat sa vorbeasca dar nu a putut....
- Va rog sa nu va entuziasmati ... este de datoria mea sa va spun ca acea stare poate fi temporara ...lasa-ti-ma sa ii verific semnalmentele vitale.....
Cum ma temeam ...v-ati alarmat degeaba ... domnisoara a reintrat in starea de inconstienta .... imi pare rau ...
Steph este dezamagit...."promite-mi ca o sa lupti si o sa pot sa iti revad ochisorii tai minunati .Te rog"
-Domnule doctor , dar despre vocea ei , ce puteti spune?
-Incert ..pot spune ca se poate afla in doua stadii : unul bunicel , in care se poate interveni chirurgical...sau unul cam rau ...caz in care va ramane cu incapabilitatea de comunica folosindu-si vocea...
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤HEI ♡ Ce mai faceti ? 😊 si eu fac bine :))
Vreau sa va multumesc pentru faptul ca imi cititi cartea . Ne-am strans destul de multicei ... si asta ma bucura .. nu ma asteptam la asta cand am inceput cartea ...
Sper sa cititi in continuare si sa ni se alature cat mai multe persoane
Pupiiiciii ♡♡♡
CITEȘTI
Umbrele Trecutului
Teen FictionPovestea Neenei poate parea banala la inceput ...insa viata ei ia o intorsatura colosala... Iubire,tristete,familie, viata , moarte....toate au loc... Va las sa descoperiti totul in carte . ♡