Media:Eden-wake up
Însfârșit se termina ora asta ,nu ca aș fi putut să fiu atentă ..
Ma duc să îmi iau telefonul. Aveam 3 sms-uri ...unul de la un număr pe care eu nu îl mai văzusem până în ziua asta , unul de la Derek și unul de la... alt număr ?!!Wtf !! Ce îi apucă pe toți astăzi ?!?
*Ce s-ar intâmpla dacă le-ai și citi !! Nu mai ține oamenii în suspans , și pe mine odată cu ei*
Iarăși tu ? Tu nu te saturi să mă enervezi ??!
-Eu ?! Nu am făcut nimic să te enervez .
Aud eu pe fundal .Off ! M-a auzit cineva și a crezut ca vorbesc cu el ...
-Iarta-ma, nu vorbeam cu tine . (stau cu privirea în jos..nici măcar nu știu cui mă adresez)
Îmi ridică fața astfel încât să îl privesc...
-Erm..nu te-am mai văzut pe aici...
-Pentru ca sunt nou...suntem noi.
-Suntem?!
-Da, eu și fratele meu .
-Iarta-ma sunt nepoliticoasă, mă numesc Neena ..Neena Ivanov.
-Deci tu ești ...*murmură el*
-Poftim?
-O rusoaică nordică ..în zona asta ,interesant ... Mă numesc Akim , Krasko...încântat ..
*se suna*
-Eu mă duc la oră . Mi-a părut bine de cunoștință .
-Și mie .. La REvedere .
Astăzi s-a trezit Jake să lipsească ...sublim ..
Ma duc în bancă și aștept să vină domnul Brega (dirigintele) ,aveam dirigenție .
POFTIIIIM ??!!
Domnul Luca nu a venit singur , ci însoțit de doi băieți ... Akim?? Stai puțin , când a spus de fratele lui nu a menționat ca sunt gemeni. Inimaaa ❤❤❤DOMNISOARA NEENA ...AVETI SA NE SPUNETI CEVA ?!
Mnu...ma scuzați ..
Se pare ca ma holbam la pereți , pierdută în gânduri .Cum spuneam , ei sunt Adam și Akim Krasco . noii voștri colegi .
Akim adaugă : invers , domnule .
Ma scuzati băieți . Luați un loc
... Akim cu Neena, Adam în locul din fața lui Akim . Această mutare este temporară , cât domnul Jake lipsește .
*ce norocoasă ești Neen . să stai cu nou-veniții . *
Toate colegele erau în limbă după ei ...recunosc și mie mi-au plăcut , sunt primii gemeni pe care ii cunosc ...dar acum nu mai sunt speciali....
Se duce ora ...mă duc pe o băncuță și îmi aduc aminte , vocea din mintea mea îmi aduce aminte
*Neenaaaa , mesajele!!!*
Am și uitat .
Îmi deblochez telefonul ...
~07°°°°°°°°~ (număr pe care nu îl cunosc ) : Bună Neena , trebuie să aflii ceva important , despre tine . Un secret ce ti-a fost ascuns ani de zile . Ne vedem la marginea pădurii , după ore .
O persoană de încredere
Ce naiba e asta?? Nu mai înțeleg nimic... :( .
Eu în pădure?!
....
Mă uit și la celelalte mesaje ...
Derek : Neena , am puțină treabă în afară orasului. Te superi dacă mergi acasă singură? Te rog să nu te superi .
Celălalt numar: promite-mi că nu te mai pui în pericol ,cât nu sunt eu cu tine . Vince K.
Frateee v-ati tâmpit toți mă?!
Ce e cu voi ?? Cine naiba ma cheamă lângă pădure? De ce?
Ooff ...sunt extenuată ...cred ca o să îi spun profului de sport ca vreau să dorm ...
I-am arătat profului bandajele și a spus ca pot să stau pe bancă . Norocul meu acționează ...proful îl pune pe Adam să stea cu mine ...
-Bună Neena .
-Bună Adam .
-Nu pari în apele tale...
-Nu sunt ....Adam vreau să dorm ...pot să dorm pe umărul tău ?
-Nu am nimic împotriva Neena , dar cred ca e incomod umarul . nu vrei să dormi în brațe?
Zis și făcut ,...uite așa adoarme scumpa de Neena în brațele unui necunoscut în timpul orei de sport . ..
×am un vis ciudat:
Văd o femeie superba ...cu un păr argintiu,luung , niște ochii albaștrii ca ai mei , este minunată ... Parcă este o zână din povestile spuse copiilor să adoarmă ... Îmi spune ceva...dar nu o înțeleg ... Te rog spune mai clar ...
"Draga mea ...ești o domnișoară frumoasă și inteligenta ..." a mai spus ceva dar nu am înțeles ....of...
Ma trezesc ...nu știu unde mă aflu ...sunt mahmură ... Îl văd pe Adam...
-Dormeai așa liniștită ..nu am vrut să te trezesc , așa ca te-am adus în clasă în brațe ...ceilalți colegi au plecat . Am rămas cu tine până te-ai trezit , nu am vrut să te las singură ...
-Adam ...nu trebuia să mă cari , cred ca sunt grea. .. Trebuia să mă trezești ...
-Tu? Grea ? Cred ca ai 45 de kilograme cu hainele ude zi televizorul în brațe ... Cum să te trezesc ... Aveai o expresie liniștită ...nu am vrut să te trezesc..
-Erm...mulțumesc...
-Nu ai pentru ce ...
-Eu...ar trebui să plec ..
-vrei să te conduc acasă ?
-Nu merg acasă
-Nu? Unde te duci?
-Am primit un mesaj dubios și sunt curioasă...
-da ...ok...
-Pa Adam .
-La revedere Neena
....
Ma îndrept spre pădure ... Ma apropii ...stai puțin ...aia sunt gemenii ??
Au ochii galbeni? Nu , nu se poate ...mi se pare ...
...ma apropii de ei
-Voi ? Aici ? De ce?
-Vezi tu Neena ... Avem ceva să îți spunem . Tatăl tău ti-a ascuns un lucru important ...despre tine ...despre trecutul tau.
Noi am fost trimiși de către familia mamei tale .. Să îți spunem adevărul despre ce s-a întâmplat .
Din depărtare se aude o voce , e Derek ... "Cine sunteți voi ? Cărați-vă imediat de lângă Neena " .
Gemenii au spus în cor : "nici gând "
Atunci Derek a sărit să îi atace pe gemeni ., eu m-am speriat .Gemenii nu au avut nicio reacție s-au apărat de parcă nici nu I-sr fi atacat ..
CE DRA... OCHII LUI DEREK... SUNT DE UN ROSU APRINS SUPRANATURAL . nu e nimic normal în ochii lui ..
Îmi întorc privirea către gemeni,și ei au ochii roșii ...nu mai înțeleg de se întâmplă ... Dintr-odata ei se transforma ... Inocența lor dispare total ...au gheare ? CE DRACU SE INTAMPLA AICI ...CINEVA SA IMI EXPLICE !!!
Surprinsa de evenimente ...Neena leșină ...
nota autoarei♦Ce se va întâmpla după ..
Veți vedea în următorul capitol . Nu plănuiam să scriu așa repede capitolul 6 dar prietena mea e nerăbdătoare. lymf❤. Bye
CITEȘTI
Umbrele Trecutului
Teen FictionPovestea Neenei poate parea banala la inceput ...insa viata ei ia o intorsatura colosala... Iubire,tristete,familie, viata , moarte....toate au loc... Va las sa descoperiti totul in carte . ♡